Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-11-19-002517-b 6a11a4e595b34559b472dd01e341ad2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фред Корепанов

+380505258522 slavgorarch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янська міська рада Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04052821
Вебсайт: http://slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 2
Контактна особа: Фред Корепанов
+380505258522
slavgorarch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 15:53
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Київ, Слов’янськ, площа Соборна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  01 серпня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:55
Перелік змін.docx
27 листопада 2019 15:55
протокол.pdf
27 листопада 2019 15:55
ТД.pdf
19 листопада 2019 15:59
тендерна документація.pdf
19 листопада 2019 15:59
Додаток 3.doc
19 листопада 2019 15:59
ТД2 (3).doc
27 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:55
Перелік змін.docx
27 листопада 2019 15:55
протокол.pdf
27 листопада 2019 15:55
ТД.pdf
19 листопада 2019 15:59
тендерна документація.pdf
19 листопада 2019 15:59
Додаток 3.doc
19 листопада 2019 15:59
ТД2 (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 листопада 2019 15:28
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:04
В Технічному завданні (Додаток 2 Тендерної документації) передбачено знімання території двома способами: - згідно пункту 11 - топографічне знімання території міста Слов’янськ виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, тобто знімання території здійснюється наземними методами; - згідно пункту 10 - аерофотознімання території м. Слов’янська. Якщо Учасник буде здійснювати знімання території наземним методом, чому в п. 5.1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації є обов’язкова вимога наявності в Учасника літального апарату з двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою, та ще й не менше 2-ох одиниць?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Технічному завданні (Додаток 2 Тендерної документації) передбачено знімання території двома способами: - згідно пункту 11 - топографічне знімання території міста Слов’янськ виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, тобто знімання території здійснюється наземними методами; - згідно пункту 10 - аерофотознімання території м. Слов’янська. Якщо Учасник буде здійснювати знімання території наземним методом, чому в п. 5.1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації є обов’язкова вимога наявності в Учасника літального апарату з двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою, та ще й не менше 2-ох одиниць?»


В Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500, (ГКНТА-2.04-02-98) (надалі – Інструкція), затверджено наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 р. №56 викладені нормативні вимоги до виконання повного комплексу робіт великомасштабних топографічних знімань, вона визначає порядок створення топографічних планів у масштабах 1:500 - 1:5000 для потреб картографування щодо їх змісту і точності.
Пунктом 1.1.8. Інструкції встановлено, що Топографічні знімання виконують такими методами:
а) аерофототопографічним:
- стереотопографічне знімання;
- комбіноване знімання;
б) наземним:
- мензульне знімання;
- тахеометричне знімання;
- наземне фототопографічне (фототеодолітне) знімання.
Пунктом 7.1.2. Інструкції передбачено, що аерофототопографічне знімання може виконуватися за однією з таких основних технологічних схем:
- контурну частину плану створюють на основі фотопланів, а знімання рельєфу проводять на універсальних стереофотограмметричних приладах; дешифрування виконують поєднанням польового і камерального дешифрування (стереотопографічний спосіб; 1-й варіант);
- створюють контурну частину плану і знімають рельєф на універсальних стереофотограмметричних приладах; дешифрування здійснюють за стереомоделлю камерально способом перенесення елементів польового дешифрування з фотосхем і фотознімків на графічний план (стереотопографічний спосіб; 2-й варіант);
- контурну частину плану створюють на основі фотопланів, а рельєф знімають звичайними наземними методами (мензульним, тахеометричним і т.ін.) одночасно з дешифруванням і зніманням контурів та об'єктів, що не відобразились на фотопланах (комбінований спосіб; 1-й варіант);
- контурну частину плану створюють на універсальних стереофотограмметричних приладах у вигляді графічних планів при камеральному дешифруванні всіх об'єктів, які відобразились на аерофотознімках, а знімання рельєфу виконують наземними методами; при цьому уточнюють дані камерального дешифрування і проводять дознімання відсутніх на графічному плані об'єктів (комбінований спосіб; 2-й варіант).
Відповідно до п.7.1.7 Інструкції встановлено, що під час розробки робочого проекту слід враховувати характер місцевості (рельєф, контурність) і забудови, якість проведеного аерофотознімання, густоту і розташування пунктів геодезичної мережі і знімальної основи, оснащеність фотограмметричними приладами і методи, які буде застосовано при проведенні просторової фототріангуляції.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації передбачено, що площа топографо-геодезичних знімань: територія міста Слов’янськ (окрім території концентрації розташування пам’яток культурної спадщини в центрі міста та окрім частини на сході міста, загальною площею близько 650 га, (як вказано на графічному відображені меж у Додатку 1) орієнтовною площею 45 км2.
Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що до основних вимог щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності відноситься - впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
За допомогою актуальних аерозйомочних матеріалів забезпечується швидке та ефективне виконання передбачених технічним завданням заходів. Це дасть можливість створити якісну та актуальну картографічну основу.
Щодо визначення технічних характеристик до літальних апаратів, просимо звернути увагу на Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14945-р/пк-пз від 17.10.2019.
Слід зазначити, що не всі літальні апарати придатні для високоточного аерознімання. Саме уточнені Замовником у Документації технічні характеристики свідчать про відповідну придатність для високоточного аерофотознімальних робіт (аерознімання).
Відповідно до позиції АМКУ застосування, вказаних у тендерній документації, технічних характеристик до літальних апаратів не є дискримінацією по відношенню до інших учасників та, в свою чергу, дозволяє полегшити учаснику надання послуг (без погіршення якості) за договором закупівлі.
Також, просимо врахувати, що знімання території відбувається у комбінований спосіб (2-й варіант) на підставі п. 7.1.2. Інструкції.
Враховуючи значний обсяг та стислий термін виконання робіт, замовник вважає за доцільним встановити вимогу Учаснику який має бути забезпечений в достатній кількості обладнанням, а саме: «літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 2-ох одиниць».

До Технічного завдання
Дата подання: 21 листопада 2019 15:29
Дата відповіді: 25 листопада 2019 16:54
Просимо надати роз’яснення щодо поняття «аерофотоабрис», яке зазначено в пп. 10 та 18 Технічного завдання (Додаток 2 Тендерної документації), адже в Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 №56 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 23.06.1998 за №393/2833 відсутнє поняття «аерофотоабрис».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 №56 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 23.06.1998 за №393/2833 не передбачено розділу або блоку з термінами або термінологією, також відсутній розгорнутий опис понять. Використовуються терміни «аерознімання», «аерофотознімання», «аерознімки», аерозйомка», «аерофотозйомка», «абриси» тощо. В інструкції не приведено різниці між вказаними термінами. В Технічному завданні термін «Аерофотоабриси» означає абриси населеного пункту м. Слов’янськ, виготовлені за допомогою літальних апаратів. Наявність актуальних аерозйомочних матеріалів забезпечить швидке та ефективне виконання передбачених технічним завданням заходів - виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів).
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 листопада 2019 12:05
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:04
Відповідь на наше питання, щодо обов’язкового використання літальних апаратів при зйомці масштабу 1:2 000 є некоректною, так як Ваші дії порушують добросовісну конкуренцію серед учасників торгів та нав’язують їм методи виконання робіт і відповідне технічне забезпечення. Чинне нормативно технічне забезпечення виконання топографічних знімань говорить про рівноправність всіх методів виконання робіт, а технічні вимоги виставляються до точності топографічного плану, складу топографічних об’єктів та форми представлення результатів. Враховуючи це, Ваш аргумент: «… Враховуючи значний обсяг та стислий термін виконання робіт, замовник вважає за доцільним встановити вимогу Учаснику який має бути забезпечений в достатній кількості обладнанням, а саме: «літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 2-ох одиниць», є не коректним, так як Замовник торгів в Тендерній документації визначив сам термін виконання робіт, який є умовою цього тендера і учасник-переможець цих торгів повинен забезпечити термін виконання робіт. Враховуєчи це, просимо надати перелік технічного забезпечення, окремо, при використанні тільки наземних методів топографічного знімання та для комбінованого методу з використанням аерофотознімальних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, самостійно зазначаючи вираз "еквівалент" у разі якщо таке посилання є необхідним.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-002517-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 25 листопада 2019 13:47
ArcGIS
У п. 18 Технічного завдання на виконання робіт по виготовленню у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій, Замовник подає перелік вимог до форматів даних, які передаються замовникові на цифрових носіях та зазначає, що геопросторові дані передаються у векторному поданні у файловій базі даних ArcGIS.
Дана вимога суперечить принципам проведення публічних закупівель, що зазначені у ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Наявність в Учасника інших програм, що можуть застосовуватися для надання даних послуг, призводить до менш сприятливих умов порівняно з іншими учасниками, а отже до непрямої дискримінації.
Просимо внести зміни до Технічного завдання керуючись принципами публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 14:52
У п. 18 Технічного завдання на виконання робіт по виготовленню у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій, Замовник подає перелік вимог до форматів даних, які передаються замовникові на цифрових носіях та зазначає, що геопросторові дані передаються у векторному поданні у файловій базі даних ArcGIS.
Стосовно даного пункту Замовником будуть внесені зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002517-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 25 листопада 2019 13:48
Обладнання
У Тендерній документації Замовник зазначає, що участі у закупівлі ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги-виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів), учаснику потрібно надати довідку, про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі стосовно наступного обладнання:
• літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 2-ох одиниць;
• двочастотних GPS-приймачів - не менше 4-ох одиниць;
• електронні тахеометри - не менше 3-ох одиниць;
• транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 3-ох одиниці;
• широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 1-єї одиниці;
• комп’ютерів – не менше 10 одиниць;
• відповідне ліцензійне програмне забезпечення не менше ніж на 10 робочих місць
Використання такої великої кількості обладнання збільшує витрати бюджету, у той час як публічні закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективністі. Зазначені вимоги призводять до суттєвого звуження кола учасників, що можуть узяти участь у тендері, що заперечує принципу - добросовісна конкуренція серед учасників.
Дані вимоги є необгрунтованими та дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 14:55
Обладнання
Використання такої великої кількості обладнання збільшує витрати бюджету, у той час як публічні закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективністі. Зазначені вимоги призводять до суттєвого звуження кола учасників, що можуть узяти участь у тендері, що заперечує принципу - добросовісна конкуренція серед учасників. Дані вимоги є необгрунтованими та дискримінаційними.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Замовником представлено мінімально необхідний перелік матеріально-технічної бази, при використанні якої, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
У разі якщо у учасника немає в наявності устаткування, замовником дозволено використовувати орендовану, взяту в лізинг, користування, або на підставі договору про співпрацю. Таким чином вимога щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розширює конкуренцію та направлена на збільшення кількості організацій, що можуть відповідати кваліфікаційним критеріям.
Слід зазначити, що відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регулюють предмет закупівлі не встановлена мінімальна або максимальна кількість матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг. А отже, ваша вимога щодо внесення змін у кількість матеріально-технічної бази є необґрунтованою.
Результати наданих послуг використовуватимуться при розроблені містобудівної документації.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації передбачено, що площа топографо-геодезичних знімань: територія міста Слов’янськ (окрім території концентрації розташування пам’яток культурної спадщини в центрі міста та окрім частини на сході міста, загальною площею близько 650 га, (як вказано на графічному відображені меж у Додатку 1) орієнтовною площею 45 км2. Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що до основних вимог щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності відноситься - впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
Зважаючи на вимоги щодо якості робіт згідно законодавчих актів, Замовник вважає, що використання матеріально-технічної бази у меншій кількості ніж вказаної у тендерної документації призведе до зриву або ненадання послуг відповідно до Договору про закупівлю. Слід зазначити, що фінансування даної закупівлі відбувається за кошти місцевого бюджету.
Слід зазначити, що Додатком №3 до Тендерної документації не передбачено можливості пролонгації договору про закупівлю на підставі затримки надання послуг з боку Виконавця.
Отже, ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Слов’янської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи викладене, порушення прав та принципів публічних закупівель не встановлено, вимога підлягає відхиленню.


UA-2019-11-19-002517-b.b4
Працівники
У переліку класифікатора професій ДК 003:2010 № 327 від 28.07.2010 р., що створений відповідно до Наказу Держспоживстандарту України, професій, що зазначені у п.5.2.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме - інженер-геоінформатик та інженер-фотограмметрист – не має.
Стосовно даного пункту Замовником будуть внесені зміни до ТД.

UA-2019-11-19-002517-b.a5
Фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб
Вимога стосовно такої кількості фахівців є необґрунтовано великою, адже відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. У даних вимогах, щодо наявності у штаті учасника не менше 6-ти фахівців із геодезичною/землевпорядною освітою, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-землепорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Шановний Учасник, повідомляємо, що предметом закупівлі є виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів).
Відповідно до Додатку 2 до ТД встановлено перелік основних нормативних та нормативно-технічних документів, якими необхідно користуватись під час проектування та надання послуг:
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної системи координат» від 22.09.2004 №1259;
- Інструкція про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт, що затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 17.02.2000 №19;
- Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 №56 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України від 23.06.1998 за №393/2833;
- Класифікатор інформації, яка відображається на топографічних планах масштабів1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджений наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.03.2000 №25;
- Основні положення створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 24.01.1994 № 3:
- Умовні знаки для топографічних планів масштабу 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500 затверджені наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 03.08.2001 р. за №295;
- Постанова КМУ «Про містобудівний кадастр» від 25.05.2011 р. за №559;
- Наказ від 02.12.2016 р. за №509 «Про затвердження Порядку використання геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою».
Слід звернути уваги, що відповідно до Додатку №2 до ТД зазначається, що цифрова топографічна основа створюється з метою розроблення історико-архітектурного опорного плану м. Слов’янськ та
для подальшого розроблення містобудівної документації місцевого рівня м. Слов’янськ. Цифрова топографічна основа підлягає внесенню до баз даних містобудівного кадастру, після чого може застосуватись для формування профільних геопросторових даних та вирішення інших завдань з забезпечення містобудівної діяльності на місцевому рівні.
Створена цифрова топографічна основа м. Слов’янськ повинна бути внесена до бази геоданих містобудівного кадастру Донецької області і включати в себе значення кількісних та якісних характеристик, а також кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу та мати топологічно-узгоджену структуру геопросторової інформації.
Надання землевпорядних послуг відповідно до Закону України «Про землеустрій» не передбачено умовами тендерної документації, а отже, застосування норми, щодо кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників є такою, що не відповідає предмету та умовам закупівлі.
Вимога Замовника щодо наявності фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб навпаки обумовлена недискримінацією учасників. Враховуючи предмет закупівлі, значний обсяг та стислий термін надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця мати за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих-геодезистів та фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб. В результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»).




















































Номер вимоги: UA-2019-11-19-002517-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 25 листопада 2019 14:30
Уточнення по умовам тендерної документації
1) Відповідно до пп.5.1 п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовник зазначає, що Учасники зобов’язані мати наступну матеріально-технічну базу:
• літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 2-ох одиниць;
• двочастотних GPS-приймачів - не менше 4-ох одиниць;
• електронні тахеометри - не менше 3-ох одиниць;
• транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 3-ох одиниці;
• широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 1-єї одиниці;
• комп’ютерів – не менше 10 одиниць;
• відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) - з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 10 робочих місць.
Детально вивчивши технічне завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), повідомляємо, що для надання послуг, передбачених цією закупівлею достатньо вищезазначеної матеріально-технічної бази по одній одиниці, а саме:
• літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 1-єї одиниці;
• двочастотних GPS-приймачів - не менше 1-єї одиниці;
• електронні тахеометри - не менше 1-єї одиниці;
• транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 1-єї одиниці;
• широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 1-єї одиниці;
• комп’ютерів – не менше 1-єї одиниці;
• відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) - з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 1 робоче місце.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до даної тендерної документації, які відповідатимуть чинному законодавству України або ж детально роз’яснити на підставі яких нормативно-правових актів України Замовник вимагає наявність саме такої кількості матеріально-технічної бази.

2) Відповідно до пп.5.1 п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовник зазначає, що Учасники зобов’язані надати:
1. довідку від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій;
2. інформацію щодо наявності або відсутності серійного (ідентифікаційного) номеру щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо серійний(ідентифікаційний) номер обладнання та матеріально-технічної бази не передбачено, Учасник повинен надати довідку з обґрунтуванням щодо відсутності такої інформації;
3. довідку від виробника з зазначенням технічних характеристик літального апарату для підтвердження його спроможності до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання).
По-перше, щодо вимоги про надання «…довідки від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій» Замовник паралельно вимагає надати «…Оригінали або засвідчені Учасником копії ліцензійного договору/ліцензій щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує законне право Учасника на використання програмного забезпечення, зазначеного у довідці». В ліцензійному договорі/ліцензії міститься інформація про серійний(-і) номер(-и) ліцензії(-й). Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу щодо надання «…довідки від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій».
По-друге, щодо вимоги про надання «…інформації щодо наявності або відсутності серійного (ідентифікаційного) номеру щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо серійний (ідентифікаційний) номер обладнання та матеріально-технічної бази не передбачено, Учасник повинен надати довідку з обґрунтуванням щодо відсутності такої інформації». Вимагаємо детально роз’яснити та зазначити, яким чином Учасник має прописати обґрунтування щодо відсутності серійного (ідентифікаційного) номеру щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, у разі якщо самим виробником не передбачено дану інформацію.
По-третє, щодо вимоги про надання «…довідки від виробника з зазначенням технічних характеристик літального апарату для підтвердження його спроможності до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)». Учасники в складі своєї тендерної пропозиції надають «…оригінали або засвідчені Учасником копії свідоцтв про метрологічну повірку/сертифікатів калібрування засобів вимірювальної техніки, вказаних у довідці та чинне/-і свідоцтво/-а реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру», відповідно дані документи уже підтверджують спроможність літального апарату до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання).
Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу щодо надання «…довідки від виробника з зазначенням технічних характеристик літального апарату для підтвердження його спроможності до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)».
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести вищезазначені зміни до даної тендерної документації, які відповідатимуть чинному законодавству України або ж детально роз’яснити на підставі яких нормативно-правових актів України Замовник вимагає вищезазначені підтверджуючі довідки та документи.

3) Відповідно до пп.5.2 п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовник зазначає, що Учасники зобов’язані підтвердити наявність:
1. сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників;
2. фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб;
3. інженер-геоінформатик – не менше 1-ї особи.
4. інженер-фотограмметрист – не менше 1-ї особи.
Детально вивчивши технічне завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), повідомляємо, що для надання послуг, передбачених цією закупівлею, достатня наявність одного сертифікованого інженера-геодезиста. На підставі викладеного вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації.
Відповідно до ст.51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» для надання даного виду послуг достатньо лише залучення сертифікованого інженера-геодезиста. Вимагаємо детально роз’яснити з відповідним посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України у зв’язку з чим необхідне обов’язкове залучення:
1. сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників;
2. фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб;
3. інженер-геоінформатик – не менше 1-ї особи.
4. інженер-фотограмметрист – не менше 1-ї особи.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до даної тендерної документації, які відповідатимуть чинному законодавству України або ж надати детальне роз’яснення на підставі яких нормативно-правових актів України Замовник вимагає підтвердження наявності саме:
1. сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників;
2. фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб;
3. інженер-геоінформатик – не менше 1-ї особи.
4. інженер-фотограмметрист – не менше 1-ї особи.


4) Відповідно до пп.5.3 п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовник зазначає, що Учасники зобов’язані підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання не менше 3 (трьох) аналогічних договорів.
Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зазначено, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто не менше ОДНОГО.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до даної тендерної документації, які відповідатимуть чинному законодавству України та зазначити: «…5.1.3. довідку від Учасника, складену у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) та завірена печаткою Учасника (за наявності), про наявність досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору (під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг/виконання робіт з актуалізації картографічної основи у масштабі 1:2000), у період з 2017 по 2019 роки, яка містить наступну інформацію».

5) Абзац 3 п.9 Додатку 2 до тендерної документації містить посилання на «…Роботи», однак відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є ПОСЛУГИ. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, які повністю будуть відповідати предмету закупівлі та всі посилання на «роботи», «робіт» і т.д. замінити на «послуги».

6) Відповідно до умов тендерної документації Замовник зазначає «…(Умова щодо надання учасником процедури закупівлі інформації про наявність заборгованості дасть змогу замовникові не відхиляти пропозицію учасника, який має заборгованість із сплати податків зборів (обов’язкових платежів)». Дана вимога повністю суперечить вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, яка передбачає умови для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до даної тендерної документації та видали з тексу ««…(Умова щодо надання учасником процедури закупівлі інформації про наявність заборгованості дасть змогу замовникові не відхиляти пропозицію учасника, який має заборгованість із сплати податків зборів (обов’язкових платежів)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:02
1) Детально вивчивши технічне завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), повідомляємо, що для надання послуг, передбачених цією закупівлею достатньо вищезазначеної матеріально-технічної бази по одній одиниці, а саме: • літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 1-єї одиниці; • двочастотних GPS-приймачів - не менше 1-єї одиниці; • електронні тахеометри - не менше 1-єї одиниці; • транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 1-єї одиниці; • широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 1-єї одиниці; • комп’ютерів – не менше 1-єї одиниці; • відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) - з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 1 робоче місце.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Замовником представлено мінімально необхідний перелік матеріально-технічної бази, при використанні якої, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
У разі якщо у учасника немає в наявності устаткування, замовником дозволено використовувати орендовану, взяту в лізинг, користування, або на підставі договору про співпрацю. Таким чином вимога щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розширює конкуренцію та направлена на збільшення кількості організацій, що можуть відповідати кваліфікаційним критеріям.
Слід зазначити, що відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регулюють предмет закупівлі не встановлена мінімальна або максимальна кількість матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг. А отже, ваша вимога щодо внесення змін у кількість матеріально-технічної бази є необґрунтованою.
Результати наданих послуг використовуватимуться при розроблені містобудівної документації.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації передбачено, що площа топографо-геодезичних знімань: територія міста Слов’янськ (окрім території концентрації розташування пам’яток культурної спадщини в центрі міста та окрім частини на сході міста, загальною площею близько 650 га, (як вказано на графічному відображені меж у Додатку 1) орієнтовною площею 45 км2. Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що до основних вимог щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності відноситься - впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
Зважаючи на вимоги щодо якості робіт згідно законодавчих актів, Замовник вважає, що використання матеріально-технічної бази у меншій кількості ніж вказаної у тендерної документації призведе до зриву або ненадання послуг відповідно до Договору про закупівлю. Слід зазначити, що фінансування даної закупівлі відбувається за кошти місцевого бюджету.
А також, Замовник не має підтвердження щодо того, що увесь обсяг послуг (територія проведення антитерористичної операції), який передбачений Технічним завданням, можливо виконати у встановлений термін тільки одною людиною та матеріально-технічною базою яку ви пропонуєте.
Слід зазначити, що Додатком №3 до Тендерної документації не передбачено можливості пролонгації договору про закупівлю на підставі затримки надання послуг з боку Виконавця.
Отже, ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Слов’янської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
2). По-перше, щодо вимоги про надання «…довідки від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій» Замовник паралельно вимагає надати «…Оригінали або засвідчені Учасником копії ліцензійного договору/ліцензій щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує законне право Учасника на використання програмного забезпечення, зазначеного у довідці». В ліцензійному договорі/ліцензії міститься інформація про серійний(-і) номер(-и) ліцензії(-й). Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу щодо надання «…довідки від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є «Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів)».
Велика частина роботи в рамках виготовлення актуалізованої картографічної основи має здійснюватися фахівцями Учасника у відповідному програмному забезпеченні, яке перебуває у володінні Учасника правомірно.
Відповідно до ст. 420 ЦКУ, до об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належать комп'ютерні програми. Види договорів щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності, які передбачають використання об’єкта права інтелектуальної власності, до яких, зокрема, належать ліцензія або ліцензійний договір, визначені ст. 1107 ЦКУ. Відповідно до ст. 1108 ЦКУ особа, яка має виключне право дозволяти використання об’єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар), може надати іншій особі (ліцензіату) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об’єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об’єкта права інтелектуальної власності). Згідно з п. 3 ст. 1108 ЦКУ, ліцензія на використання об’єкта права інтелектуальної власності може бути виключною, одиничною, невиключною, а також іншого виду, що не суперечить закону. Ліцензія на використання об’єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору. За ліцензійним договором одна сторона (ліцензіар) надає другій стороні (ліцензіату) дозвіл на використання об’єкта права інтелектуальної власності (ліцензію) на умовах, визначених за взаємною згодою сторін з урахуванням вимог ЦКУ та іншого закону.
У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення спотворення інформації та торгів в цілому, від Учасника вимагається надати документальне підтвердження від Ліцензіара саме того, що в учасника у користуванні (власності) наявне програмне забезпечення з зазначенням серійних номерів, які в свою чергу підтверджують необхідну кількість робочих місць.

3) По-друге, щодо вимоги про надання «…інформації щодо наявності або відсутності серійного (ідентифікаційного) номеру щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо серійний (ідентифікаційний) номер обладнання та матеріально-технічної бази не передбачено, Учасник повинен надати довідку з обґрунтуванням щодо відсутності такої інформації». Вимагаємо детально роз’яснити та зазначити, яким чином Учасник має прописати обґрунтування щодо відсутності серійного (ідентифікаційного) номеру щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, у разі якщо самим виробником не передбачено дану інформацію.
Слід зазначити, що серійний номер (серійний номер виробника або MSN), це унікальний код, що присвоюється для ідентифікації окремого виробу.
Серійні номери виступають в багатьох випадках ідентифікаторами продукту праці, який виготовлений для обміну та продажу. Серійні номери є запобіжним фактором проти зловмисників та контрафактної продукції. За ними можна ідентифікувати всі викрадені та підроблені товари.
Тобто, виробником, у більшості випадків, зазначається серійний (ідентифікаційний) код обладнання, що у свою чергу, гарантує покупцю оригінальність виробу, допоможе ідентифікувати технічні характеристики пристрою та умови гарантії.
Отже, вимогою щодо зазначення серійного (ідентифікаційного) коду щодо кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник підтверджує, що при наданні послуг, він буде використовувати обладнання відповідно до чинного законодавства України.

4) По-третє, щодо вимоги про надання «…довідки від виробника з зазначенням технічних характеристик літального апарату для підтвердження його спроможності до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)». Учасники в складі своєї тендерної пропозиції надають «…оригінали або засвідчені Учасником копії свідоцтв про метрологічну повірку/сертифікатів калібрування засобів вимірювальної техніки, вказаних у довідці та чинне/-і свідоцтво/-а реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру», відповідно дані документи уже підтверджують спроможність літального апарату до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання). Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу щодо надання «…довідки від виробника з зазначенням технічних характеристик літального апарату для підтвердження його спроможності до виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)».
Просимо звернути увагу на наступні норми.
Відповідно до п.п.10 та 18 ч. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено, що
10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу;
18) повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Відповідно до статті 4 Закону України встановлено, що основними завданнями Метрологічної системи України є:
1) реалізація єдиної технічної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності;
2) захист громадян і національної економіки від наслідків недостовірних результатів вимірювань;
3) здійснення фундаментальних і прикладних досліджень та наукових розробок у сфері метрології та метрологічної діяльності;
4) економія всіх видів енергетичних і матеріальних ресурсів;
5) забезпечення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції;
6) створення нормативно-правових, нормативних, науково-технічних та організаційних основ забезпечення єдності вимірювань у державі.
Відповідно до пункту 2 Порядку використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 року № 1075 передбачено, що Апаратура СРНС - апаратно-програмний комплекс, призначений для визначення координат точок земної поверхні за сигналами супутникових радіонавігаційних систем GPS NAVSTAR (США), ГЛОНАСС (Російська Федерація) та інших.
Пунктом 4 Порядку використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 року № 1075 встановлено, що уся апаратура СРНС зарубіжного або вітчизняного виробництва, що використовується для виконання топографо-геодезичних робіт, підлягає обов'язковій реєстрації та обліку в Держгеокадастрі за винятком апаратури СРНС Міноборони, МВС, СБУ, реєстрація та облік якої здійснюється Генеральним штабом Збройних Сил України у визначеному ним порядку.
Надання оригіналів або засвідчених Учасником копій свідоцтв про метрологічну повірку/сертифікатів калібрування засобі
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002517-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 25 листопада 2019 15:30
Працівники
У переліку класифікатора професій ДК 003:2010 № 327 від 28.07.2010 р., що створений відповідно до Наказу Держспоживстандарту України, професій, що зазначені у п.5.2.1. роділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме - інженер-геоінформатик та інженер-фотограмметрист – не має. По кожному з прелічених працівників Замовник вимагає надати завірену копію трудової книжки у Довідці у повному обсязі.
Дані вимоги регулюються трудовим законодавством, а саме – Кодексом законів про працю України (далі – КЗпП України) та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена спільним наказом Мінпраці, Мінсоцзахисту та Мінюсту від 08.06.2001 р. № 58 (далі – Інструкція). До трудової книжки заносяться вiдомостi про роботу відповідно до ч. 4 ст. 48 КЗпП України. В Інструкції, а саме у п. 2.14, зазначено, що записи в трудових книжках виконуються відповідно до Класифікатора професій.
За порушення вимог п. 2.14 Інструкції (ч. 4 ст. 48 КЗпП України) роботодавець може понести відповідальність, відповідно до ст. 265 КЗпП України.
Вимога Замовника є неправомірною та повинна бути змінена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:04
Працівники
У переліку класифікатора професій ДК 003:2010 № 327 від 28.07.2010 р., що створений відповідно до Наказу Держспоживстандарту України, професій, що зазначені у п.5.2.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме - інженер-геоінформатик та інженер-фотограмметрист – не має.
Стосовно даного пункту Замовником були внесені зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002517-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 25 листопада 2019 15:34
Фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб
У п. 5.2.1. розділу ІІІ Тендерної документації на надання послуг ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги-виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів), зазначається, що Учасник повинен надати Довідку про про наявність фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб.
Вимога стосовно такої кількості фахівців є необґрунтовано великою, адже відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
У даних вимогах, щодо наявності у штаті учасника не менше 6-ти фахівців із геодезичною/землевпорядною освітою, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-землепорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внеси корективи у Додаток № 2 відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:08
Фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб
Вимога стосовно такої кількості фахівців є необґрунтовано великою, адже відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. У даних вимогах, щодо наявності у штаті учасника не менше 6-ти фахівців із геодезичною/землевпорядною освітою, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-землепорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Шановний Учасник, повідомляємо, що предметом закупівлі є виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи м. Слов’янськ в масштабі 1:2000 (оновлення планово-картографічних матеріалів).
Відповідно до Додатку 2 до ТД встановлено перелік основних нормативних та нормативно-технічних документів, якими необхідно користуватись під час проектування та надання послуг:
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної системи координат» від 22.09.2004 №1259;
- Інструкція про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт, що затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 17.02.2000 №19;
- Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 №56 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України від 23.06.1998 за №393/2833;
- Класифікатор інформації, яка відображається на топографічних планах масштабів1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджений наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.03.2000 №25;
- Основні положення створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 24.01.1994 № 3:
- Умовні знаки для топографічних планів масштабу 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500 затверджені наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 03.08.2001 р. за №295;
- Постанова КМУ «Про містобудівний кадастр» від 25.05.2011 р. за №559;
- Наказ від 02.12.2016 р. за №509 «Про затвердження Порядку використання геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою».
Слід звернути уваги, що відповідно до Додатку №2 до ТД зазначається, що цифрова топографічна основа створюється з метою розроблення історико-архітектурного опорного плану м. Слов’янськ та
для подальшого розроблення містобудівної документації місцевого рівня м. Слов’янськ. Цифрова топографічна основа підлягає внесенню до баз даних містобудівного кадастру, після чого може застосуватись для формування профільних геопросторових даних та вирішення інших завдань з забезпечення містобудівної діяльності на місцевому рівні.
Створена цифрова топографічна основа м. Слов’янськ повинна бути внесена до бази геоданих містобудівного кадастру Донецької області і включати в себе значення кількісних та якісних характеристик, а також кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу та мати топологічно-узгоджену структуру геопросторової інформації.
Надання землевпорядних послуг відповідно до Закону України «Про землеустрій» не передбачено умовами тендерної документації, а отже, застосування норми, щодо кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників є такою, що не відповідає предмету та умовам закупівлі.
Вимога Замовника щодо наявності фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб навпаки обумовлена недискримінацією учасників. Враховуючи предмет закупівлі, значний обсяг та стислий термін надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця мати за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих-геодезистів та фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб. В результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»).







Документи

28 листопада 2019 14:52
відповідь 1.pdf

Документи

28 листопада 2019 14:55
протокол. відповідь 2.pdf

Документи

28 листопада 2019 15:02
протокол. відповідь3.pdf

Документи

28 листопада 2019 15:04
протокол. відповідь4.pdf

Документи

28 листопада 2019 15:08
протокол.відповідь5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 3 483 000,00
UAH з ПДВ
3 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" 3 497 000,00
UAH з ПДВ
3 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:21
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:20
public_doc (1).pdf
10 грудня 2019 13:35
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:53
Лiцензiя.zip
03 грудня 2019 15:53
Довiренiсть_Рижий.zip
03 грудня 2019 15:53
Гарантия_7684.zip
03 грудня 2019 15:53
Dov i Lic.pdf
03 грудня 2019 15:53
18. ДОДАТОК_3.pdf
03 грудня 2019 15:53
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 15:53
16. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 15:53
14. лист про субпідряд.pdf
03 грудня 2019 15:53
9. Довідка про Статут.pdf
03 грудня 2019 15:53
4. Довідка про досвід.pdf
03 грудня 2019 15:53
2. Довідка м-т база.pdf
03 грудня 2019 15:53
1. Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 09:31
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:30
Банківська гарантія.rar
04 грудня 2019 09:30
Протокол .pdf
04 грудня 2019 09:30
Працівники.pdf
04 грудня 2019 09:30
Працівники 2 частина.pdf
04 грудня 2019 09:30
Паспорт та код.pdf
04 грудня 2019 09:30
Обладнання.pdf
04 грудня 2019 09:30
Док не платник ПДВ.pdf
04 грудня 2019 09:30
Довідка ст 17.pdf
04 грудня 2019 09:30
Довідка ліцензія.pdf
04 грудня 2019 09:30
Аналогічні дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІЗЕМ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
Переможець 3 483 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
3 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:44
IMG_0002.pdf укладений
29 вересня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 14:39
IMG_0006.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 14:38
IMG_0005.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 09:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 09:12
IMG_0001.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:04
договір 123.pdf укладений
21 грудня 2019 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінк виконання договору
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 483 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 580 500,00 UAH)