Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-11-19-002303-b 7bd519865ccb4ed6b8c828b750d1f070
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мазко

+380462253431 35686763@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35686763
Місцезнаходження: 14037, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, Козацька, 13а
Контактна особа: Сергій Мазко
+380462253431
35686763@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:22
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Козацька, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного асигнування та/або затримки проведення Державною казначейською службою України відповідних платежів, оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного асигнування на свій рахунок та/або поновлення Державною казначейською службою України проведення платежів. Джерело фінансування- місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:36
Dogovir системні блоки.doc
19 листопада 2019 15:36
ogoloshennya_Сист_блоки_нов.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 27 552,00
UAH з ПДВ
27 412,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 28 000,00
UAH з ПДВ
27 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:27
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 17:27
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 17:27
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 17:27
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
20 листопада 2019 17:27
Сервіс_центри.pdf
20 листопада 2019 17:27
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 17:27
propozitsiya_ 28000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 27 412,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 09:54

Документи

27 листопада 2019 09:54
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:53
рішення системні блоки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
27 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 09:54
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:53
рішення системні блоки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:32
Договір системний блок.pdf укладений
11 грудня 2019 15:31