Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів №42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування
Очікувана вартість
1 511 922,00 UAH
UA-2019-11-19-002281-b ab63e1335f9f4167bc3044103cf18b51
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоусова Оксана Олександрівна

+380512370129 rc.if11042017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Білоусова Оксана Олександрівна
+380512370129
rc.if11042017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як вийняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. ). Під час виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73» передбачених договором, виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті. Додаткові роботи по внутрішньому опорядженню, а саме улаштування внутрішніх віконних та дверних укосів, установлення пластикових підвіконних дощок внесено до проектно-кошторисної документації (коригування), яка пройшла експертизу. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України "Про публічні закупівлі"; Проектно-кошторисна документація з експертним звітом; річний план закупівель на 2019 рік зі змінами.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів №42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54031, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Електронна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливе авансування Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та в межах бюджетних призначень Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

19 листопада 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАСАД-ЦЕНТР"
#41221460
Переможець 1 511 922,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:53

Документи

19 листопада 2019 15:52
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАСАД-ЦЕНТР"
#41221460
1 511 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 15:52
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:16
Додаткова угода 4.pdf укладений
22 червня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:25
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 14:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:06
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:27
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:07
Договір укладений
03 грудня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми лімітних призначень на 2019 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору
Номер договору про закупівлю: 558
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми лімітних призначень на 2019 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору
Номер договору про закупівлю: 558
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми лімітних призначень на 2020 рік та внесення змін до п.п. 3.6., 23 Договору
Номер договору про закупівлю: 558
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 104 899,12
UAH (в тому числі ПДВ 184 149,85 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір