Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 1 - Персональний комп’ютер, 40 штук; лот 2 - Багатофункціональний пристрій – 40 штук)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001905-b ● 5d99956af1054073a96b68fae6ab4b50
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26464978 |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А |
Контактна особа: |
Роман Колещук +380503722965 ro31@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
19 листопада 2019 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 14:53 |
Додаток 4.doc | |
19 листопада 2019 14:53 |
Додаток 3.doc | |
19 листопада 2019 14:53 |
Додаток 2.doc | |
19 листопада 2019 14:53 |
Додаток 1.doc | |
19 листопада 2019 14:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 20:46
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:45
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Якщо характеристики процесора АМD відповідають заявленим характеристикам INTEL Pentium G5400 (BX80684G5400)s1151 то товар визначається як еквівалент.
Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 21:07
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Транспортні послуги, навантажувально – розвантажувальні роботи, підключення і перевірка на робото здатність за місцезнаходженням замовника та інші витрати (пакування) повинні здійснюватися за рахунок Учасника та самим Учасником (працівниками), без залучення третіх осіб.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 2 - Багатофункціональний пристрій – 40 штук) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40 шт
Багатофункціональний пристрій (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Дата доставки:
23 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних документів якості, впродовж 30 банківських днів з дати поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт, підключення та перевірку на робото здатність за місцезнаходженням замовника та інших витрат, пакування. Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації учасники зобов’язанні вказати Виробника, торгову марку,технічні характеристики товару, що пропонується до поставки.
Інформація про відміну
Дата відміни
11 грудня 2019 17:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі