Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 1 - Персональний комп’ютер, 40 штук; лот 2 - Багатофункціональний пристрій – 40 штук)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001905-b 5d99956af1054073a96b68fae6ab4b50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Колещук

+380503722965 ro31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26464978
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А
Контактна особа: Роман Колещук
+380503722965
ro31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

19 листопада 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:53
Додаток 4.doc
19 листопада 2019 14:53
Додаток 3.doc
19 листопада 2019 14:53
Додаток 2.doc
19 листопада 2019 14:53
Додаток 1.doc
19 листопада 2019 14:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 20:46
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Якщо характеристики процесора АМD відповідають заявленим характеристикам INTEL Pentium G5400 (BX80684G5400)s1151 то товар визначається як еквівалент.
Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 21:07
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Транспортні послуги, навантажувально – розвантажувальні роботи, підключення і перевірка на робото здатність за місцезнаходженням замовника та інші витрати (пакування) повинні здійснюватися за рахунок Учасника та самим Учасником (працівниками), без залучення третіх осіб.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (лот 2 - Багатофункціональний пристрій – 40 штук)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 грудня 2019 15:38
Закінчення: 06 грудня 2019 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
Багатофункціональний пристрій (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Дата доставки: 23 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних документів якості, впродовж 30 банківських днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт, підключення та перевірку на робото здатність за місцезнаходженням замовника та інших витрат, пакування. Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації учасники зобов’язанні вказати Виробника, торгову марку,технічні характеристики товару, що пропонується до поставки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 138 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 00:16
Установчі доки 2019р.pdf
05 грудня 2019 00:16
Технічні вимоги.pdf
05 грудня 2019 00:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2019 00:16
Сертифікати .pdf
05 грудня 2019 00:16
Протокол 2019-2НОВИЙ.pdf
05 грудня 2019 00:16
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 00:16
Лист – згода.pdf
05 грудня 2019 00:16
Захист довкілля .pdf
05 грудня 2019 00:16
ДОГОВІР ЦПМС №2 МФУ.pdf
05 грудня 2019 00:16
Декларація М6.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 10:08
СЦ Ужгород1.pdf
04 грудня 2019 10:08
Статут Комел 2018 (копія).pdf
04 грудня 2019 10:08
Стаття 17.pdf
04 грудня 2019 10:08
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 10:08
Мат.тех. база.zip
04 грудня 2019 10:08
Лист про ліцензування.pdf
04 грудня 2019 10:08
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено 120 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:07
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:10

Документи

11 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:05
IMG_0002.pdf

Документи

11 грудня 2019 17:10
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:08
IMG_0001.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 17:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі