Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
3 327 708,00 UAH
UA-2019-11-19-001903-b ed33c4093b3647b2837373b24cd5597a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 14:57
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:57
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:06
Очікувана вартість: 3 327 708,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16 638,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 638,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4222 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Невідпрацьовані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику – Розпоряднику коштів у триденний термін (у разі, коли строк повернення авансу підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 20 грудня поточного року). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 3 327 700,00
UAH з ПДВ
3 205 122,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Токмак-ФЕМ 3 327 708,00
UAH з ПДВ
3 327 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:06
sign.p7s
09 грудня 2019 15:36
sign.p7s
09 грудня 2019 15:32
Локальний кошторис.pdf
09 грудня 2019 15:32
Підсумкова відомість.pdf
09 грудня 2019 15:32
Відомість об_ємів.pdf
09 грудня 2019 15:32
Договірна ціна.pdf
05 грудня 2019 11:02
sign.p7s
29 листопада 2019 17:21
sign.p7s
29 листопада 2019 17:20
Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 17:20
Інфрмаційна довідка.pdf
29 листопада 2019 17:20
Ліцензія завірена копія.zip
29 листопада 2019 17:20
Копія паспорту.pdf
29 листопада 2019 17:20
Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 17:20
Гарантия 15054.zip
29 листопада 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 14:11
sign.p7s
04 грудня 2019 14:09
19. Лист-згода.pdf
04 грудня 2019 14:09
6. копія виписки.pdf
04 грудня 2019 14:09
5. Статут.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.3 Договір 64-18.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.1 Договір 150 18.pdf
04 грудня 2019 14:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Переможець 3 205 122,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
3 205 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2019 10:43
Договір від 21.12.2019 укладений
21 грудня 2019 10:40
sign.p7s зміни до договору
10 березня 2020 15:05
Додаткова угода від 10.03.2020.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:44
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 17:54
Додатковий договір від 22.01.2020.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:48
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 11:01
Додаткова угода від 23.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 3205122,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4222 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12. 2019 року внести наступні зміни: 1) викласти пункти 2.1, 3.1, 14.1 та розділ 17 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни», додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12. 2019 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Даний додатковий договір вступає в законну силу з моменту його підписання Сторонами. 4. Даний додатковий договір складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), та у зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника - Розпорядника коштів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 216/19 від 21.12.2019, та викласти реквізити Замовника – Розпорядника коштів, що містяться в Розділі 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції; 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 3 205 122,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4222 м. кв)
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку