Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
3 327 708,00 UAH
UA-2019-11-19-001903-b ed33c4093b3647b2837373b24cd5597a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 14:57
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:57
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:06
Очікувана вартість: 3 327 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 638,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16638.54 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4222 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Невідпрацьовані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику – Розпоряднику коштів у триденний термін (у разі, коли строк повернення авансу підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 20 грудня поточного року). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 3 327 700,00
UAH з ПДВ
3 205 122,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Токмак-ФЕМ 3 327 708,00
UAH з ПДВ
3 327 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:06
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:36
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:32
Локальний кошторис.pdf
09 грудня 2019 15:32
Підсумкова відомість.pdf
09 грудня 2019 15:32
Відомість об_ємів.pdf
09 грудня 2019 15:32
Договірна ціна.pdf
05 грудня 2019 11:02
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:21
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:20
Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 17:20
Інфрмаційна довідка.pdf
29 листопада 2019 17:20
Ліцензія завірена копія.zip
29 листопада 2019 17:20
Копія паспорту.pdf
29 листопада 2019 17:20
Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 17:20
Гарантия 15054.zip
29 листопада 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 14:11
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:09
19. Лист-згода.pdf
04 грудня 2019 14:09
6. копія виписки.pdf
04 грудня 2019 14:09
5. Статут.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.3 Договір 64-18.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
04 грудня 2019 14:09
4.1 Договір 150 18.pdf
04 грудня 2019 14:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

ПП Токмак-ФЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Переможець 3 205 122,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
3 205 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 15:42
акт № 4 укладений
09 грудня 2021 15:32
акт № 3 укладений
09 грудня 2021 15:32
акт № 2 укладений
09 грудня 2021 15:32
акт № 1 укладений
09 грудня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 15:18
Додаткова угода 4 від 09.12.2021.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:48
Додаткова угода 3 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:05
Додаткова угода від 10.03.2020.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:54
Додатковий договір від 22.01.2020.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:01
Додаткова угода від 23.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:43
Договір від 21.12.2019 укладений
21 грудня 2019 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 3205122,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4222 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12. 2019 року внести наступні зміни: 1) викласти пункти 2.1, 3.1, 14.1 та розділ 17 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни», додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12. 2019 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Даний додатковий договір вступає в законну силу з моменту його підписання Сторонами. 4. Даний додатковий договір складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), та у зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника - Розпорядника коштів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 216/19 від 21.12.2019, та викласти реквізити Замовника – Розпорядника коштів, що містяться в Розділі 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції; 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 3 205 122,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4222 м. кв)
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 року внести наступні зміни: 1) пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 3 205 122,00 гривень (три мільйони двісті п’ять тисяч сто двадцять дві гривні 60 копійок), у тому числі ПДВ 534 187,00 гривень (п’ятсот тридцять чотири тисячі сто вісімдесят сім грн. 00 коп.), у розрізі років: 2019 рік – 97 634,40 грн. (дев'яносто сім тисяч шістсот тридцять чотири грн. 40 коп.) у тому числі ПДВ 16 272,40 грн. (шістнадцять тисяч двісті сімдесят дві гривні 40 копійок); 2020 рік – 390 367,20 гривень (триста дев'яносто тисяч триста шістдесят сім гривень 20 копійок) у тому числі ПДВ 65 061,20 гривень (шістдесят п'ять тисяч шістдесят одна гривня 20 копійок); 2021 рік - 2 717 120,40 гривень (два мільйони сімсот сімнадцять тисяч сто двадцять гривень гривня 40 коп.) у тому числі ПДВ 452 853,40 гривень (чотириста п’ятдесят дві тисячі вісімсот п’ятдесят три гривні 40 копійок). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору та встановлюється на підставі повідомлення про намір укласти договір. До договірної ціни не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.» 2) внести зміни до Додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, яка додається. Додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни», Додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 126/19 від 21.12.2019 р. вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 126/19 від 21.12.2019 р. зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей Договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника - Розпорядника коштів, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та внести наступні зміни до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 року по об’єкту «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків № 45, № 47, № 49, № 51, № 53 по вул. Шевченка та № 54, № 56, № 58, № 60, № 62 по вул. Гоголя) міста Токмак Запорізької області [за кодом CPV за ДК 021-2015: 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]»: 1) пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 488 001,60 грн. (чотириста вісімдесят вісім тисяч одна гривня 60 копійок), у тому числі ПДВ 81 333,60 гривень (вісімдесят одна тисяча триста тридцять три гривні 60 копійок), у розрізі років: 2019 рік – 97 634,40 грн. (дев'яносто сім тисяч шістсот тридцять чотири гривні 40 копійок) у тому числі ПДВ 16 272,40 грн. (шістнадцять тисяч двісті сімдесят дві гривні 40 копійок); 2020 рік – 390 367,20 грн. (триста дев'яносто тисяч триста шістдесят сім гривень 20 копійок) у тому числі ПДВ 65 061,20 грн. (шістдесят п'ять тисяч шістдесят одна гривня 20 копійок); 2021 рік – 0,00 грн. (нуль гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору. До договірної ціни не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.». 2) внести зміни до Додатку № 1 «Договірна ціна», додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 216/19 від 21.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цю Додаткову угоду. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 216/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 488 001,60
UAH (в тому числі ПДВ 81 333,60 UAH)