Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт покрівлі стаціонару в ОКЗ 03 «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Крупської, 6"
Очікувана вартість
16 036,00 UAH
UA-2019-11-19-001900-b 22cbd6a2986a46c2b7c00a0117563e32
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі стаціонару в ОКЗ 03 «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Крупської, 6». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42304, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, Сумський район, вул. Крупської, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45261000-4 — Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:52
Додаток до Дог. 156.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 16 036,00
UAH
19 листопада 2019 14:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 16:28
Додаткова угода 2 до Дог. 156.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:31
Додаткова угода 1 до Договору 156.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:54
Договір 156 технагляд-1.pdf укладений
19 листопада 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі, що не перевищує 1,5% вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та становить 16036 грн. 00 коп. (шістнадцять тисяч тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 14241 грн. 00 коп. (чотирнадцять тисяч двісті сорок одна гривня 00 копійок) вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2019 рік; 1795 грн. 00 коп. (одна тисяча сімсот дев'яносто п'ять гривень 00 копійок) вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2020 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.». 2. Пункт 6.1 Договору викласти у наступній редакції: «6.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020 включно, а в частині розрахунків до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UA228201720344291002103019302 в ДКСУ м. Київ. 2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р UA403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк». 3. Підтвердити вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2020 рік у розмірі 1795 грн. 00 коп. (одна тисяча сімсот дев'яносто п'ять гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML