Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання витратних матеріалів для оргтехніки, картриджів)
Очікувана вартість
15 640,00 UAH
UA-2019-11-19-001883-b ● b000f22607b142388f81f1afcca8a4b6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами |
Код ЄДРПОУ: | 38258553 |
Вебсайт: | http://nbaai.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14 |
Контактна особа: |
Руслан Дробенко +380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 15 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання витратних матеріалів для оргтехніки, картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 10:09 |
2 Документація закупівлі картриджи Parton 17 шт..docx |
20 листопада 2019 10:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 10:09 |
2 Документація закупівлі картриджи Parton 17 шт..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 20 листопада 2019 09:06
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:01
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. В документацію внесено виправлення з метою дотримання пункту 6 розділу 6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” затверджену наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10. (6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.). 2. Згідно пункту 1 Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання витратних матеріалів для оргтехніки, картриджів) визначено: Картриджі повинні бути новими та виготовленими тільки офіційним виробником техніки, тільки оригінал. (Аналогів і копій не пропонувати). Головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та поданої документацію згідно переліку в пункті 6.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно пункту 1 Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання витратних матеріалів для оргтехніки, картриджів) визначено: «Картриджі повинні бути новими та виготовленими тільки офіційним виробником техніки, тільки оригінал. (Аналогів і копій не пропонувати)». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та подано документацію згідно переліку в пункті 6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
10 302,00
UAH з ПДВ
|
10 302,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
11 201,47
UAH з ПДВ
|
11 201,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
12 835,00
UAH з ПДВ
|
12 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ ЛОГІСТИКА" |
12 750,00
UAH з ПДВ
|
12 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
13 345,00
UAH з ПДВ
|
13 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Переможець |
10 302,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 15:26
|
Договір 03.12.2019.pdf | укладений |
03 грудня 2019 15:23
|