Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення систем протипожежного захисту в будівлі ЦБС для дорослих м.Львова по вул.Мулярська, 2 а у м.Львові
Очікувана вартість
1 098 399,00 UAH
UA-2019-11-19-001842-a 0012f87a63bf46348cf2fdff5f30a9f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамчур Любов Богданівна

380638464190 cbs.libr.lviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Вебсайт: http://cbs.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 12:26
Очікувана вартість: 1 098 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 393,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне переоснащення систем протипожежного захисту в будівлі ЦБС для дорослих м.Львова по вул.Мулярська, 2 а у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул.Мулярська, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:26
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 листопада 2019 11:26
Технічне завдання.docx
20 листопада 2019 11:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:24
ТД.docx
20 листопада 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:26
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 листопада 2019 11:26
Технічне завдання.docx
19 листопада 2019 18:25
Технічне завдання.docx
20 листопада 2019 11:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:24
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 21 листопада 2019 12:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 13:13
Згідно вимог Технічного завдання неможливо реально оцінити вартість робіт у зв'язку з відсутністю специфікації обладнання, дефектного акту чи проектної документації на дані роботи. Просимо уточнити Технічне завдання для правильного розрахунку цінової пропозиції.
Відповідь: Технічне завдання даної закупівлі містить об'єми наданих послуг з описом та кількісним переліком обладнання, яких є достатньо для підготовки пропозиції учасника. Вартісні межі - такі, що вписуються в очікувану вартість закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000235 ● 27e857dca08e4703963da63c7f90f0ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-19-001842-a 19.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Також варто зазначити, що відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-04_1983-06 від 17.01.2019 замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником самостійно проведено перевірку відсутності інформації, що зазначена в п. 3,8,9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відкритих державних реєстрах, а отже замовником жодним чином не порушено законодавства про публічні закупівлі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути.

2019-12-17 11:21:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки» 1 083 402,59
UAH з ПДВ
1 078 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ" 1 078 171,22
UAH з ПДВ
1 078 171,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 20:35
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:29
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:29
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:58
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:58
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:54
Проект договору.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 19.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 18.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лис 03.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 06.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 05.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 04.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 07.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 08.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія Статуту.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія виписки з ЄДР.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія опису.PDF
04 грудня 2019 18:54
Довідка з банку (2).pdf
04 грудня 2019 18:54
20191204_183046.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181657.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_180918.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183742.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_184114.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183952.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182754.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183616.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182915.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181217.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182622.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181112.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_180815.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181844.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183520.PDF
04 грудня 2019 18:54
ТЧ 1.PDF
04 грудня 2019 18:54
ТЧ 2.PDF
04 грудня 2019 18:54
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 18:47
ТД.rar
04 грудня 2019 18:47
Ліцензія.rar
04 грудня 2019 18:47
IMG.pdf
04 грудня 2019 18:47
Document_USR_1005828474.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки»

ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки»
#42033798
Переможець 1 078 008,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки»
#42033798
1 078 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:18
договір пожежна.pdf укладений
24 грудня 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 078 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 668,00 UAH)