Технічне переоснащення систем протипожежного захисту в будівлі ЦБС для дорослих м.Львова по вул.Мулярська, 2 а у м.Львові
Очікувана вартість
1 098 399,00 UAH
UA-2019-11-19-001842-a 0012f87a63bf46348cf2fdff5f30a9f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Вебсайт: http://cbs.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 12:26
Очікувана вартість: 1 098 399,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 393,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне переоснащення систем протипожежного захисту в будівлі ЦБС для дорослих м.Львова по вул.Мулярська, 2 а у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул.Мулярська, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2019 11:32
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 11:26
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 листопада 2019 11:26
Технічне завдання.docx
20 листопада 2019 11:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:24
ТД.docx
20 листопада 2019 11:32
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 18:26
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 11:26
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 листопада 2019 11:26
Технічне завдання.docx
19 листопада 2019 18:25
Технічне завдання.docx
20 листопада 2019 11:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:25
Проект договору.docx
19 листопада 2019 18:24
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 21 листопада 2019 12:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 13:13
Згідно вимог Технічного завдання неможливо реально оцінити вартість робіт у зв'язку з відсутністю специфікації обладнання, дефектного акту чи проектної документації на дані роботи. Просимо уточнити Технічне завдання для правильного розрахунку цінової пропозиції.
Відповідь: Технічне завдання даної закупівлі містить об'єми наданих послуг з описом та кількісним переліком обладнання, яких є достатньо для підготовки пропозиції учасника. Вартісні межі - такі, що вписуються в очікувану вартість закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000235 ● 27e857dca08e4703963da63c7f90f0ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 17:39:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-19-001842-a 19.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Також варто зазначити, що відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-04_1983-06 від 17.01.2019 замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником самостійно проведено перевірку відсутності інформації, що зазначена в п. 3,8,9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відкритих державних реєстрах, а отже замовником жодним чином не порушено законодавства про публічні закупівлі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути.

2019-12-17 11:21:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова, 23884875, Україна, Львів, Мулярська 2а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Технічне переоснащення систем протипожежного захисту в будівлі ЦБС для дорослих м.Львова по вул.Мулярська, 2 а у м.Львові, 1098399UAH, 45310000-3, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 0012f87a63bf46348cf2fdff5f30a9f3, 2019-11-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки», повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2019. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 не підтвердилась. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 2, 3 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Частиною 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимогам тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки» 1 083 402,59
UAH з ПДВ
1 078 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИРОТА НАЗАРІЙ ДМИТРОВИЧ" 1 078 171,22
UAH з ПДВ
1 078 171,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 20:35
sign.p7s
16 грудня 2019 20:29
sign.p7s
16 грудня 2019 20:29
sign.p7s
04 грудня 2019 18:58
sign.p7s
04 грудня 2019 18:58
sign.p7s
04 грудня 2019 18:54
Проект договору.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 19.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 18.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лис 03.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 06.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 05.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 04.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 07.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист 08.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія Статуту.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія виписки з ЄДР.PDF
04 грудня 2019 18:54
Копія опису.PDF
04 грудня 2019 18:54
Довідка з банку (2).pdf
04 грудня 2019 18:54
20191204_183046.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181657.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_180918.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183742.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_184114.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183952.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182754.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183616.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182915.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181217.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_182622.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181112.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_180815.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_181844.PDF
04 грудня 2019 18:54
20191204_183520.PDF
04 грудня 2019 18:54
ТЧ 1.PDF
04 грудня 2019 18:54
ТЧ 2.PDF
04 грудня 2019 18:54
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 18:47
ТД.rar
04 грудня 2019 18:47
Ліцензія.rar
04 грудня 2019 18:47
IMG.pdf
04 грудня 2019 18:47
Document_USR_1005828474.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки»
#42033798
Переможець 1 078 008,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реінжиніринг пожежної та техногенної безпеки»
#42033798
1 078 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 12:18
договір пожежна.pdf укладений
24 грудня 2019 12:16
sign.p7s укладений
03 січня 2020 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 078 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 668,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку