Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
1 162 500,00 UAH
UA-2019-11-19-001836-a 57f54d0d3e264911843e31c44611685a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Весніна Світлана Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 15:57
Очікувана вартість: 1 162 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 812,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 комплект
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно з умовами договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 18:19
Договір поставки БФП v2.doc
19 листопада 2019 18:19
ТД БФП v2.docx
19 листопада 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 18:19
Договір поставки БФП v2.doc
19 листопада 2019 18:19
ТД БФП v2.docx
19 листопада 2019 18:19
ТД БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація, а саме: додаток 1 до тендерної документації "СПЕЦИФІКАЦІЯ
(технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)" містить вимоги до предмета закупівлі без посилань на конкретні торгові марки або моделі.
2) Всі необхідні для ідентифікації товару параметри зазначено у додатку 2 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
3) Тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі будь-яких суб’єктів підприємницької діяльності у закупівлі. У п. 6 Загальних положень та п. 1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" зазначено порядок формування ціни та оцінки тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 121 223,60
UAH з ПДВ
1 121 223,60
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 156 260,60
UAH з ПДВ
1 156 260,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 121 223,60
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 121 223,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:40
ДОГОВІР_276_18_12_2019.pdf укладений
18 грудня 2019 17:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 121 223,60
UAH (в тому числі ПДВ 186 870,60 UAH)