Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001822-a ad757c17024049129f29dbfed426117b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Ніна Валеріївна

+380382718187 buh@km.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 03500128
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, Майдан Незалежності, 1
Контактна особа: Поліщук Ніна Валеріївна
+380382718187
buh@km.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:11
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:11
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:41
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Майдан Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 10:43
Перелік змін до тендерної документації.doc
25 листопада 2019 10:43
Тендерна документація в новій редакції.doc
25 листопада 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 10:43
Перелік змін до тендерної документації.doc
25 листопада 2019 10:43
Тендерна документація в новій редакції.doc
19 листопада 2019 18:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). В тендерній документації замовником торгів не вказано посилання на конкретну торгову марку чи фірму. У разі, якщо у тендерній документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
З урахуванням вищевказаного, Тендерний комітет Замовника наголошує, що ним будуть розглянуті усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
2). Повідомляємо, що принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель полягає та реалізується через оприлюднення документів які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, та не вимагає від Замовника встановлення окремих вимог до Учасників процедур закупівель. Дані Єдиної системи електронних закупівель є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Разом з тим, Тендерною документацією Замовника та Додатком 3 до неї передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, її складові, порядок її надання, зазначено вимоги про її повноту.
3). Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником - ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-001822-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 10 грудня 2019 11:05
Невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "РИМ2000" в тендерній закупівлі , UA-2019-11-19-001822-a звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації, а саме в додатку 3, вимагав наявність вільних слотів 1 x PCI-e x 16, 1 x PCI-e x 1, 1 х M.2, при цьому ТОВ "РИМ2000" запропонував материнську плату Asus PRIME H310M-R R2.0 (посилання на сайт виробника https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/PRIME_H310M-R_R2/E15469_PRIME_H310M-R_R2.0_UM_V2_WEB.pdf) який має один слот PCI-e x 16 в який встановлено дискретну відеокарту GIGABYTE GV-N210D3-1GI, тобто вільний слот PCI-e x 16 відсутній
Згідно вимог замовника монітор повинен бути з динамічною контрастністю 8000000:1, при цьому запропонований ТОВ "РИМ2000" монітор Dell P2417H (посилання на сайт виробника https://www.dell.com/ua/business/p/dell-p2417h-monitor/pd), який має динамічну контрастність 4 000 000:1, що не відповідає вимогам закупівлі.
Вимога у вкладені
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 18:03
На Ваш запит повідомляю, що Ваша вимога щодо дискваліфікації та  ретельного розгляду пропозиції ТОВ «РИМ2000» в тендерній закупівлі UA-2019-11-19-001822-а взята до уваги тендерним комітетом Господарського суду Хмельницької області.

Документи подані скаржником

Документи

10 грудня 2019 18:03
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 293 986,95
UAH з ПДВ
291 885,07
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 313 293,00
UAH з ПДВ
291 885,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 19:25
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:52
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:50
Сертифікат диллера.pdf
05 грудня 2019 17:50
Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 10:53
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:50
Проект Договору.pdf
05 грудня 2019 10:50
manual_computer_rim2000.pdf
05 грудня 2019 10:50
RIM2000 Authorized Partner DELL.pdf
05 грудня 2019 10:49
Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2019 10:49
Наказ Тарасов ОВ.pdf
05 грудня 2019 10:49
Свідоцтво_ПДВ.pdf
05 грудня 2019 10:49
Копія Статуту.pdf
05 грудня 2019 10:49
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 10:49
Витяг з ЄДР.pdf
05 грудня 2019 10:48
Договора_НМАПО.pdf
05 грудня 2019 10:48
Договір_ХНУ_15.pdf
05 грудня 2019 10:48
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 291 885,07
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 18:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"
#23646710
Відхилено 291 885,24
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 09:52

Документи

09 грудня 2019 18:23
Електронний підпис
09 грудня 2019 18:20
протокол

Документи

11 грудня 2019 09:52
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:50
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 09:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі