Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Пристрій багатофункціональний)
Очікувана вартість
153 907,00 UAH
UA-2019-11-19-001819-a 21d7c5d1b020463cb53204c7ed7f0ee3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:24
Очікувана вартість: 153 907,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 769,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Пристрій багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ХVI цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару за видатковою накладною та/або Актом, але не раніше реєстрації податкової накладної, та на підставі виставленого рахунку. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 18:05
проект Договір (МФУ маленькі).doc
19 листопада 2019 18:05
ТД БФП 13.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право запропонувати «еквівалент» - товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі.
Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з положень Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-001819-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 09 грудня 2019 14:23
Дотримання принципів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на Замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник.
Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації (інші документи, які мають бути надані у складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції), Учасники повинні надати наступні документи:
«4. Копія паспорту (для фізичних осіб), у випадку, коли паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або інший документ, який передбачено статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлі №UA-2018-09-28-000702-c:
«Додатком 3 Документації встановлений обов’язок учасників (фізичних осіб) Процедури закупівлі надати копію паспорту. У складі Пропозиції ФОП Гудзь Л.Г. наявні 1, 2, 3 10 та 11 сторінки паспорту, проте всупереч зазначеній Постанові та практиці органу оскарження, ФОП ГУДЗЬ Л.Г. не виконала вимогу Замовника щодо надання всіх 16 сторінок паспорту. Замовник зазначає, що на вимогу Замовника про надання копії паспорту, учасником надано копію окремих сторінок (1, 2, 3, 10 та 11) вказаного документа, які містять достатню інформацію для ідентифікації особи та місця її реєстрації. Таким чином, Замовнику було надано достатню інформацію для прийняття рішення щодо відповідності Пропозиції ФОП ГУДЗЬ Л.Г. за цим критерієм.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Додатком 3 Документації передбачено, зокрема, перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі Пропозиції, зокрема, перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі Пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику, зокрема, копія паспорту (для фізичних осіб). Відповідно до статті 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" назва та види документів, що оформляються із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру. Документи, оформлення яких передбачається цим Законом із застосуванням засобів Реєстру, відповідно до їх функціонального призначення поділяються на: документи, що посвідчують та підтверджують громадянство України, зокрема, паспорт громадянина України. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року No 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. У складі Пропозиції ФОП Гудзь Л.Г. містяться окремі сторінки паспорту (1-4, 10- 11) Гудзь Лобов Григорівни (файл "витяг виписка паспорт код ФОП Гудзь Л.Г"), що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Пропозиція ФОП Гудзь Л.Г. не відповідала умовам Документації в цій частині.»

У складі пропозиції, зокрема ФОП Осадча О.Ю., наявні 1,2,3,4,5,6,7,10,11 сторінки паспорту, проте всупереч зазначеній Постанові та практики органу оскарження, не виконана вимога Замовника щодо надання копії паспорту, сканованих 16 сторінок паспорту.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозиції учасників на відповідність встановленій вимозі про надання копії паспорту та надати належну оцінку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 11:48
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 146 185,00
UAH з ПДВ
123 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ" 153 450,00
UAH з ПДВ
123 876,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 128 154,00
UAH з ПДВ
127 374,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 139 639,50
UAH з ПДВ
139 639,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 21:04
Електронний підпис
14 грудня 2019 21:02
Довідка.pdf (1).p7s
14 грудня 2019 21:02
Довідка.pdf.p7s
14 грудня 2019 20:08
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:27
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2019 09:39
ПРОПОЗИЦІЯ ОЛПРИНТ.docx
05 грудня 2019 09:39
ДОК ОЛ-ПРИНТ.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 00:12
Електронний підпис
05 грудня 2019 00:11
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 00:11
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Переможець 123 864,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
123 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 08:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:16
ЦОЗ-ТН-131.pdf укладений
23 грудня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 864,00
UAH