Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Веб-камери
Очікувана вартість
2 264 400,00 UAH
UA-2019-11-19-001808-b ● bf709ce04f4d492d8937442a8eb2e615
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 2 264 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2516 одиниця
Веб-камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30237000-9 — Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 80 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-001808-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 листопада 2019 13:53
Умови
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить вимогу, що є дискримінаційною, а саме: «13.2. довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із детальним переліком (не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)».
Жодним нормативним актом не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях, в зв’язку з вказаням певної кількості спеціалістів у сфері ІТ і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Вищезазначена вимога спрямована на обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, тому це є дискримінаційною умовою відносно інших Учасників, враховуючи тип продукції, що є предметом даної закупівлі (веб-камери) - тож конкретизована кількість спеціалістів в сфері інформаційних технологій ніяк не вплине на поставку товару.
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель, а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати цю вимогу, або принаймні кількісний показник спеціалістів в сфері інформаційних технологій.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить вимогу, що є дискримінаційною, а саме: «13.2. довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із детальним переліком (не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)».
Жодним нормативним актом не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях, в зв’язку з вказаням певної кількості спеціалістів у сфері ІТ і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Вищезазначена вимога спрямована на обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, тому це є дискримінаційною умовою відносно інших Учасників, враховуючи тип продукції, що є предметом даної закупівлі (веб-камери) - тож конкретизована кількість спеціалістів в сфері інформаційних технологій ніяк не вплине на поставку товару.
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель, а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати цю вимогу, або принаймні кількісний показник спеціалістів в сфері інформаційних технологій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:28
Шановний потенційний Учаснику торгів!
Стосовно положення Документації торгів, що викликало у Вас зауваження, хочемо пояснити наступне:
1. Дане положення не суперечить жодній нормі Законодавства України.
2. Вимога про наявність кваліфікованого персоналу в кількості не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій, обумовлена великим обсягом закупівлі, здійсненням поставки по всій території України та важливістю проектів, які впроваджує Банк із застосуванням зазначеного обладнання.
3. Банк потребує забезпечення якості постачання, комплектації, консультаційної та гарантійної підтримки, якість яких забезпечується, в тому числі, кваліфікацією персоналу постачальника. Банк має негативний досвід, коли постачальник, який тільки перепродає товар, після здійснення поставки не міг кваліфіковано відповісти на суто технічні питання.
4. Розділ XII проекту договору на закупівлю передбачає гарантійне обслуговування товару, в тому числі безкоштовне усунення дефектів під час його експлуатації протягом всього строку гарантійного обслуговування (п. 12.1 проекту договору). Замовник вважає, що без належної кваліфікації персоналу Учасник не здатен забезпечити належне виконання такого обслуговування».
Стосовно положення Документації торгів, що викликало у Вас зауваження, хочемо пояснити наступне:
1. Дане положення не суперечить жодній нормі Законодавства України.
2. Вимога про наявність кваліфікованого персоналу в кількості не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій, обумовлена великим обсягом закупівлі, здійсненням поставки по всій території України та важливістю проектів, які впроваджує Банк із застосуванням зазначеного обладнання.
3. Банк потребує забезпечення якості постачання, комплектації, консультаційної та гарантійної підтримки, якість яких забезпечується, в тому числі, кваліфікацією персоналу постачальника. Банк має негативний досвід, коли постачальник, який тільки перепродає товар, після здійснення поставки не міг кваліфіковано відповісти на суто технічні питання.
4. Розділ XII проекту договору на закупівлю передбачає гарантійне обслуговування товару, в тому числі безкоштовне усунення дефектів під час його експлуатації протягом всього строку гарантійного обслуговування (п. 12.1 проекту договору). Замовник вважає, що без належної кваліфікації персоналу Учасник не здатен забезпечити належне виконання такого обслуговування».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 279 989,84
UAH з ПДВ
|
1 279 989,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРКЕЙС" |
1 509 600,00
UAH з ПДВ
|
1 509 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
1 800 198,00
UAH з ПДВ
|
1 555 038,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
1 701 470,16
UAH з ПДВ
|
1 660 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 917 192,00
UAH з ПДВ
|
1 680 939,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" |
1 778 006,88
UAH з ПДВ
|
1 778 006,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТОР ТРЕЙДІНГ" |
2 264 400,00
UAH з ПДВ
|
1 937 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
1 279 989,84
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:42
|
ТОВ "УКРКЕЙС" #40076012 |
Відхилено |
1 509 600,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:43
|
ТОВ "СІ-ЕЛ" #30404738 |
Відхилено |
1 555 038,96
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:51
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
1 660 560,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог АМ_89-2019п_16.1219.pdf | укладений |
17 грудня 2019 17:55
|