Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання код ДК 021:2015 30230000-0 (Принтер лазерний кольоровий А4)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001793-a a44b2418f2e94929b499faf16f3d99bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подсадна Дарія Сергіївна

380442816668
380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37308812
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Подсадна Дарія Сергіївна
380442816668,380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерне обладнання код ДК 021:2015 30230000-0 (Принтер лазерний кольоровий А4).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, Проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 17:55
Договір.docx
19 листопада 2019 17:54
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю комп’ютерного обладнання код ДК 021:2015 30230000-0 (Принтер лазерний кольоровий А4) (далі – Документація). Документацією передбачено, що у випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, спеціфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом визначено право учасників торгів пропонувати відповідні еквіваленти.
З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 18 378,00
UAH з ПДВ
18 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 15:03
Витяг.rtf
27 листопада 2019 15:03
Отсканированные документы.pdf
22 листопада 2019 15:35
Довідка2.pdf
22 листопада 2019 15:35
Тех. хар. принтер.pdf
22 листопада 2019 15:35
Цінова пропозиція HP 533.pdf
22 листопада 2019 15:35
Довідка1.pdf
22 листопада 2019 15:35
декларації, висновок СЕС.pdf
22 листопада 2019 15:35
Договір.pdf
22 листопада 2019 15:35
довідка про несертифікацію.pdf
22 листопада 2019 15:35
Установчі док.(підпис).pdf
22 листопада 2019 15:35
Аналог.дог. відгук.pdf
22 листопада 2019 15:35
Довідка без печатки.pdf
22 листопада 2019 15:35
Відомості ФОП Виничук.pdf
22 листопада 2019 15:35
Довідки для кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 18 378,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:50

Документи

27 листопада 2019 17:50
Рішення _.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
18 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 17:50
Рішення _.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
142 Дог 142 ФОП Виничук (принтер).pdf укладений
17 грудня 2019 17:49