Комп’ютерні сканери А4
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2019-11-19-001791-a 2fa20e1bec4046c88b68ddba29afccd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Льовочкін Вадим Миколайович
+380501757330
inforadadnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 17:55
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:55
Початок аукціону: 05 грудня 2019 15:10
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп’ютерні сканери А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Відповідно до документації, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 20 листопада 2019 14:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Згідно умов тендерної документації усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент» («або аналог»). Тобто на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.
- Вимога щодо зазначення торгової марки та моделі запропонованого товару внесено до п. 1 Додатку 2 Форма тендерної пропозиції.
- Допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 22 080,00
UAH з ПДВ
22 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 22 490,00
UAH з ПДВ
22 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 14:05
sign.p7s
02 грудня 2019 13:26
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2019 13:26
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 13:26
приват про счет.pdf
02 грудня 2019 13:26
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
02 грудня 2019 13:26
накази на сотрудников.pdf
02 грудня 2019 13:26
ИНН Жукова цветной.pdf
02 грудня 2019 13:26
Гос рег + ндс.pdf
02 грудня 2019 13:26
Витяг від 26.11.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 22 080,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
22 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 14:48
Договір укладений
17 грудня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
01 січня 2020 22:45
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 14:35
Протокол 139.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол ТК
Номер договору про закупівлю: 17/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол ТК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 23 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 680,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку