Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Мережеве сховище NAS, Жорсткий диск для NAS на 6Тб).
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001782-b 516ad7378c7a44b989f8e846a28d5177
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Загородня

+380934973498 vpp.mtz@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС
Код ЄДРПОУ: 43141471
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 11Г
Контактна особа: Олена Загородня
+380934973498
vpp.mtz@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 14:31
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:51
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
Лащенко Віталій Вікторович - тел. (044) 454-17-19, (044) 454-09-23
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп'ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Мережеве сховище NAS, Жорсткий диск для NAS на 6Тб).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:35
Оголошення ІТ - Мережеве сховище NAS_Жор. диск.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо про таке.
У технічному завданні зазначено вимоги то предмета закупівлі.
У Додатку 3 до Оголошення зазначено:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
П. 23 «Інші умови» оголошення прописано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за найбільш економічно вигідною пропозицією в незалежності від системи оподаткування, до якої відноситься Учасник.
Для фізичних осіб, у тому числі фізична особа - підприємець, юридичних осіб, які не є платниками ПДВ та оподатковуються за нульовою ставкою, в ціну при визначенні переможця до товарів, робіт та послуг буде умовно додатково включатися податок на додану вартість за ставкою згідно діючого законодавства України.

Запитання
Дата подання: 20 листопада 2019 16:00
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 37 800,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:48
Остаточна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:44
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 14:03
Технічна відповідність.pdf
27 листопада 2019 14:03
Статут.pdf
27 листопада 2019 14:03
Стаття 17.pdf
27 листопада 2019 14:03
Ст.№16 Закону про санкції.pdf
27 листопада 2019 14:03
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
27 листопада 2019 14:03
Рахунок в Укрсиб.tif
27 листопада 2019 14:03
Пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:03
Обробка персональних даних.pdf
27 листопада 2019 14:03
Інформація про учасника.pdf
27 листопада 2019 14:03
Документ_ЄДР_1005872513_22.10.2019.zip
27 листопада 2019 14:03
Довідка про банкрутство.pdf
27 листопада 2019 14:02
Довідка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 13:04
Порівняльна таблиця.pdf
27 листопада 2019 13:04
Паспорт-ІНН.pdf
27 листопада 2019 13:04
Довідка щодо сертифікації .pdf
27 листопада 2019 13:04
Довідка щодо ліцензії .pdf
27 листопада 2019 13:04
Довідка про ФОП Шеремет .pdf
27 листопада 2019 13:04
Гарантійний лист (паспорт).pdf
27 листопада 2019 13:04
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2019 13:04
Виписка з Єдиного реєстру.pdf
27 листопада 2019 13:04
Додаток 2.pdf
27 листопада 2019 13:04
Додаток 1.pdf
27 листопада 2019 13:04
Довідка (обслуговування).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Переможець 37 800,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:14
Договір Апрєль 9_12_122019.pdf укладений
12 грудня 2019 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 300,00 UAH)