Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби згідно НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38501 – Шприц-інсулін / голка, основна; 63095 – Шприц / голки загального призначення; 33172 – Інфузійний катетер; 38561 – Зонд назогастральний / орогастральний; 10749 – Аспіраційний трахеальний катетер; 47172 – Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні; 40548 – Хірургічна рукавичка, латекс; 16615 – Комплект для катетеризації центральної вени; 35072 - Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 34842 – Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 12170 – Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 60822 – Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 48126 – Рулон марлевий, нестерильний; 34654 – Хірургічна перев'язка; 35339 – Простирадло прогумоване
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001772-a 9f448d722ee34278850c05d4bd297642
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Вікторія

+380444890186 vikka_pag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Рудик Вікторія
+380444890186
vikka_pag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:05
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Більш детально викладено у Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 штуки
38501 – Шприц-інсулін / голка, основна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3100 штуки
63095 – Шприц / голки загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
280 штуки
33172 – Інфузійний катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
70 штуки
38561 – Зонд назогастральний / орогастральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
70 штуки
10749 – Аспіраційний трахеальний катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2400 пара
47172 – Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1200 пара
40548 – Хірургічна рукавичка, латекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штуки
16615 – Комплект для катетеризації центральної вени
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
35072 - Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штуки
34842 – Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
130 штуки
12170 – Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
63 штуки
60822 – Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 Рулон
48126 – Рулон марлевий, нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
34654 – Хірургічна перев'язка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 Рулон
35339 – Простирадло прогумоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:43
ТД медичні матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗАМЕД" 248 917,60
UAH з ПДВ
248 917,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" 249 952,60
UAH з ПДВ
249 952,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:40
Корупція.pdf
10 грудня 2019 11:40
Довідка МВС.pdf
10 грудня 2019 11:40
Довідка ДПІ.pdf
03 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:32
13.1 декларації.pdf
03 грудня 2019 18:32
13 декларації.pdf
03 грудня 2019 18:32
12 копії сертифікатів.pdf
03 грудня 2019 18:32
11 Копії інструкцій.pdf
03 грудня 2019 18:32
7 Інші документи.pdf
03 грудня 2019 18:32
6 довідки з банку.pdf
03 грудня 2019 18:32
5 Установчі документи.pdf
03 грудня 2019 18:32
4 ст 17.pdf
03 грудня 2019 18:32
2 Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 18:32
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕЗАМЕД"

ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕЗАМЕД"
#41108647
Переможець 248 917,60
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗАМЕД"
#41108647
248 917,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:11
Дод.уг. №3 від 15.04.2020.pdf укладений
15 квітня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 17:55
Дод.уг. №2 від 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 17:54
ПЗД - 2 - 20%.doc зміни до договору
17 січня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
Дод.уг. №1 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:51
ПЗД - 1 - до 31.03.2020.doc зміни до договору
27 грудня 2019 11:51
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:38
Дог. №91 від 20.12.2019 - Дезамед.pdf укладений
20 грудня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 3.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Медичними виробами (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31 березня 2020р., п.11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір вступає в силу з дати його підписання кожною Стороною та скріплення печаткою Сторін і діє до 31 березня 2020р., а в частині зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2020р., визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Медичними виробами (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились збільшити суму Договору на 49 781,07 грн. (Сорок дев’ять тис. сімсот вісімдесят одна грн. 07 коп.). 3. Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: «3.3. Ціна цього Договору становить: 298 698,67 грн. (Двісті дев’яносто вісім тис. шістсот вісім грн. 67 коп.), без ПДВ.». 4. Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 5. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М. Лук’янової НАМНУ» 04050, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8, ЄДРПОУ: 02012022, Код банка: 820172, IBAN: UA968201720343180001000007562 в ДКСУ, Витяг з реєстру платників ПДВ від 18.05.2018р. за № 1826594501422, ІПН 020120226140, Тел.: (044) 4838048.» 6. Усі інші умови Договору, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 287 344,67
UAH
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку з тим, що взяті зобов’язання за Договором № 91 від «20» грудня 2019р. не були повністю виконані та у зв’язку з надзвичайною ситуацією, що створилася у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) – Сторони дійшли згоди розірвати цей Договір за ініціативою Замовника з «15» квітня 2020р. та зменшити загальну суму Договору на 11 354,00 грн. (Одинадцять тис. триста п’ятдесят чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. Внести зміни до п. 2.3 Договору № 91 від «20» грудня 2019р. та викласти його в наступній редакції: “Ціна цього Договору становить 287 344,67 грн. (Двісті вісімдесят сім тис. триста сорок чотири грн. 67 коп.) з ПДВ. 2. Цією Додатковою угодою Сторони заявляють про повну відсутність одна до одної будь-яких претензій морального та матеріального плану. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін.