Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроскопи
Очікувана вартість
46 500,00 UAH
UA-2019-11-19-001758-b f371ad89c4214d61876650b80cdb624c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілля Коряковцев

+380977355566 newobi_kia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКА ПРИВАТНА ГІМНАЗІЯ "ДЕЛЬФІН"
Код ЄДРПОУ: 23061346
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стуса, буд. 26
Контактна особа: Ілля Коряковцев
+380977355566
newobi_kia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 13:55
Очікувана вартість: 46 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Мікроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Василя Стуса, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 8 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що Пропозиції з аналогами та еквівалентами до даного товару розглядатися не будуть. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 46 500,00
UAH з ПДВ
46 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:31
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:30
26.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf
22 листопада 2019 15:30
24.АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
22 листопада 2019 15:30
22.ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ТОВАР.pdf
22 листопада 2019 15:30
21.ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 15:30
20.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
22 листопада 2019 15:30
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
22 листопада 2019 15:29
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
22 листопада 2019 15:29
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
22 листопада 2019 15:29
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
22 листопада 2019 15:29
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
22 листопада 2019 15:29
6.НАКАЗ.pdf
22 листопада 2019 15:29
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
22 листопада 2019 15:29
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 46 500,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
46 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог. 02-12-01.pdf укладений
02 грудня 2019 17:01
Дод. 1.pdf укладений
02 грудня 2019 17:01
Дод. 2.pdf укладений
02 грудня 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 750,00 UAH)