Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001630-a ee27f90047744449819c7c689fd510ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Діденко Сергій

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Діденко Сергій
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісла офісні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Крісло Special4You Marin Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
2 шт
Крісло Атлант NEW, PL TILT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:59
88 Сидіння та стільці (Додаток № 1).docx
19 листопада 2019 16:59
88 Сидіння та стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги, еквіваленти не розглядатимуться
2) КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) керуються при проведенні даної закупівлі наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (із змінами) (надалі – Наказ)
Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях».
Відповідно до Наказу Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 18 867,96
UAH з ПДВ
18 867,96
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 18 867,96
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:35

Документи

26 листопада 2019 10:35
Рішення № 539.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
18 867,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 10:35
Рішення № 539.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ОСВ трейдинг (крісла офісні).pdf укладений
13 грудня 2019 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 867,96
UAH (в тому числі ПДВ 3 144,66 UAH)