Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
41 500,00 UAH
UA-2019-11-19-001545-a 125c4f2d45a44807859f30392ddacda2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:19
Очікувана вартість: 41 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пач
Папір для друку А-4, 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту постачання Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:44
Додаток 6 тендерна пропозиція переможця.doc
19 листопада 2019 16:44
Додаток 5 тендерна пропозиція учасника.doc
19 листопада 2019 16:44
Додаток 4 проект договору.doc
19 листопада 2019 16:44
Додаток 3 технічні характеристики.doc
19 листопада 2019 16:44
Додаток 2 вимоги статті 17,інші вимоги.doc
19 листопада 2019 16:44
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
19 листопада 2019 16:44
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 3 тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 3 тендерної документації.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.

3. Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 34 260,00
UAH з ПДВ
32 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 34 740,00
UAH з ПДВ
32 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА ГІЛЬДІЯ" 41 250,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:34
Документи переможця.rar
06 грудня 2019 15:50
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2019 10:50
Статутні документи.7z
05 грудня 2019 10:50
Сертифікат IQ Economy +.pdf
05 грудня 2019 10:50
Лист-ліцензія.pdf
05 грудня 2019 10:50
Відгук.pdf
05 грудня 2019 10:50
Видаткова накладна.pdf
05 грудня 2019 10:50
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 11:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 11:52
Електронний підпис
04 грудня 2019 11:51
Тендерна Пропозиція .pdf
04 грудня 2019 11:51
Сертифікат якості.pdf
04 грудня 2019 11:50
Лист - відгук Балдрук.pdf
04 грудня 2019 11:50
Договір Імпульс 2019 р..pdf
04 грудня 2019 11:50
Договір 1 БАЛДРУК 2019 р..pdf
04 грудня 2019 11:50
Статут.pdf
04 грудня 2019 11:50
Наказ + Протокол.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 11:29
Електронний підпис
04 грудня 2019 11:29
МВС 29.11.pdf
04 грудня 2019 11:29
Лист ст 17 (Дод. 2).pdf
04 грудня 2019 11:29
Лист про санкнції.pdf
04 грудня 2019 11:29
ДФС до 07.12.pdf
04 грудня 2019 11:29
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
04 грудня 2019 11:29
Довідка про печатку.pdf
04 грудня 2019 11:29
Довідка НАЗК 14.12.zip
04 грудня 2019 11:29
Xerox_Premier.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА ГІЛЬДІЯ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 32 880,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
32 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:27
договір папір.pdf укладений
21 грудня 2019 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 480,00 UAH)