Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодковершкове
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001522-b be6e68aff8db437794ab02c9a983821a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сергіївна Крючкова

+380566742805 tender.gorono@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142388
Місцезнаходження: 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Крючкова
+380566742805
tender.gorono@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 14:33
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 кілограм
Масло солодковершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров , заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник оплачує поставлену Постачальником продукцію протягом 14 банківських днів згідно наданого рахунку та накладної, у безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:42
Додаток 5 Проект договору (Масло) зміни.docx
03 грудня 2019 10:42
Тендерна документація Масло зміни 3.docx
03 грудня 2019 10:42
Перелік змін 3.doc
22 листопада 2019 11:02
Перелік змін 2.doc
21 листопада 2019 08:39
Перелік змін 1.doc
03 грудня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:42
Додаток 5 Проект договору (Масло) зміни.docx
22 листопада 2019 11:02
Додаток 5 Проект договору (Масло) зміни.docx
19 листопада 2019 13:47
Додаток 5 Проект договору (Масло).docx
03 грудня 2019 10:42
Тендерна документація Масло зміни 3.docx
22 листопада 2019 11:02
Тендерна документація Масло зміни 2.docx
21 листопада 2019 08:39
Тендерна документація Масло зміни.docx
19 листопада 2019 13:47
Тендерна документація Масло.docx
03 грудня 2019 10:42
Перелік змін 3.doc
22 листопада 2019 11:02
Перелік змін 2.doc
21 листопада 2019 08:39
Перелік змін 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3 п.2.2
Дата подання: 20 листопада 2019 16:44
Дата відповіді: 21 листопада 2019 08:37
У Вас зазначено: Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується. Документи, які підтверджують відповідність складських приміщень вимогам, що висуваються до потужностей, які використовуються для зберігання харчових продуктів з метою подальшого постачання (реалізації) таких продуктів Замовнику у рамках виконання договору за предметом даної закупівлі (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» це - рішення про державну реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл або інший встановлений чинним законодавством документ із зазначенням положень такого документа). Документи повинні бути видані на імя учасника закупівлі. Але як учасник може надати документи "рішення про державну реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл", які видані на ім'я Учасникау тому випадку якщо складскі приміщення він орендує та може отримати Експлуатаційний дозвіл ,а потужності рееструє Власник. Прохання виправити цей пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. До документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-001522-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 25 грудня 2019 23:27
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник зміст оскарження викладено у файлі "Вимога Люстдорф" супровідної документації, через технічну неможливість вмістити весь зміст у описі.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

25 грудня 2019 23:27
Вимога Люстдорф.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-19-001522-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОПТІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:32298653
Дата подання: 27 грудня 2019 21:13
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2019 року №355
Вих. № 27/12-01 від 27.12.2019 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Оптітрейд» 49033, м. Дніпро, вул. Казакевича 3/50 ЄДРПОУ 32298653; тел.0504202804, e-mail: optitrade1@gmail.com Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (код ЄДРПОУ 02142388) вул. Центральна, 7, м. Покров, Дніпропетровська область, 53300, тел: (05667) 4-28-05 E-mail: osvita0108@gmail.com Інформація про закупівлю ID: be6e68aff8db437794ab02c9a983821a Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-19-001522-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 17.12.2019 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2019 року №355 На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-19-001522-b) 19.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове) на очікувану вартість 1 700 000 грн з ПДВ. 11 грудня 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"; ТОВ "ОПТІТРЕЙД"; ФОП Борисовська І.Л.; НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ; Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 1 683 000,00 грн ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 1 632 000,00 грн ФОП Борисовська І.Л. 1 620 000,00 грн НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 120 000,00 грн Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 119 999,00 грн 17 грудня 2019 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №355, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію ФОП Борисовська І.Л. Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника, який надав свою пропозицію. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступне, - Після огляду завантажених документів Учасником ФОП Борисовська І.Л. нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції, на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації (Розділ таблиці «Інші документи» учасники мали надати у складі своїх пропозицій: «запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР обов’язково» ФОП Борисовська І.Л. не виконала дану вимогу та не надала документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Так, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документація (Розділ таблиці «Інші документи» учасники мали надати у складі своїх пропозицій: «копію акту або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР обов’язково» ФОП Борисовська І.Л. не виконала дану вимогу та не надала копію акту або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що надається обов’язково. З врахуванням вище викладеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п. 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надати в складі своїх пропозицій: «Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватись постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва).» У складі своєї пропозиції ФОП Борисовська І.Л. надає інформацію та документа на транспортні засоби з р/н АЕ4872ЕТ (фургон малотоннажний-В) та р/н 08387АН (фургон ізотермічний), якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування. По-перше, слід зазначити, що Учасником надано нечитабельні свідоцтва про реєстрацію даних транспортних засобів. З огляду на те, що дані документи нечитабельні – неможливо перевірити власника даних транспортних засобів та інші технічні показники. Також, з урахуванням того, що дані документи нечитабельні та не підлягають перевірці а ні Замовником, а ні Учасниками, слід вважати, що вони взагалі не подані Учасником, а тому ФОП Борисовська І.Л. не виконала вимогу щодо надання копії документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби і така пропозиція підлягає відхиленню. Так, з огляду на довідку про відповідність складських приміщень та транспортних засобів транспортні засобі, які в наявності у ФОП Борисовська І.Л. не обладнані холодильним обладнанням (рефрежираторною установкою), що дозволяє тримати температуру при транспортування від -18 до +10. Відповідно до п. 5.1. Правил перевезення швидкопсувних вантажів, що затверджений Наказом Міністерства транспорту України від 09.12.2002 N 873 Масло приймається до перевезення з температурою: вершкове всіх видів та топлене - не вище -6 град. C. Тобто, відповідно до даної норми, для постачання масла не допускається машина ізотермічна, яка не оснащена відповідним обладнанням – рефрижераторною установкою, а тим паче звичайний фургон малотонажний, який не може тримати відповідний температурний режим. Тож, слід зробити висновок, що пропозиція ФОП Борисовська І.Л. не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, відповідно до вимог Тендерної документації в цій частині та відповідно до вимог та правил перевезення продукту харчування, що планується до постачання. З урахуванням вище викладеного, пропозиція ФОП Борисовська І.Л. підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тож Замовник має дискваліфікувати таку пропозицію та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради скасувати протокол № 355 від 16 грудня 2019 року, яким акцептовано пропозицію ФОП Борисовська І.Л. 2. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради за результатами більш детального розгляду пропозиції ФОП Борисовська І.Л. та відхилення такої пропозиції перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Додатки: 1. Квитанція про сплату обов’язкового платежу.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 20:21
Рішення від 03.01.2020 № 74+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 20:21
Рішення від 22.01.2020 № 1306.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 20:49

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 21:13
СКАРГА.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 568 250,00
UAH з ПДВ
1 119 999,00
UAH з ПДВ
Документи
НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 572 500,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Борисовська І.Л. 1 691 500,00
UAH з ПДВ
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 1 632 000,00
UAH з ПДВ
1 632 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 1 683 000,00
UAH з ПДВ
1 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 16:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:59
Електронний підпис
09 грудня 2019 17:12
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2019 14:13
Пропозиція.pdf
08 грудня 2019 14:13
підтвердження.pdf
08 грудня 2019 14:13
Люстдорф Витяг 27.11.19.pdf
08 грудня 2019 14:13
8 Св-во платника ПДВ.pdf
08 грудня 2019 14:13
10 Статут.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:22
Оновлення.pdf.pdf
10 грудня 2019 14:55
інші.rar
10 грудня 2019 14:55
d 7.rar
10 грудня 2019 14:55
d 6.rar
10 грудня 2019 14:55
d 5.rar
10 грудня 2019 14:55
d 4.rar
10 грудня 2019 14:55
d 3.4.rar
10 грудня 2019 14:55
d 3.3.rar
10 грудня 2019 14:55
d 3.2.rar
10 грудня 2019 14:55
d 3.1.rar
10 грудня 2019 14:55
d 3.rar
10 грудня 2019 14:55
d 2.rar
10 грудня 2019 14:55
d 1.rar

Публічні документи

21 грудня 2019 16:47
Договiр_1.jpg
21 грудня 2019 16:46
Договiр_0.jpg
21 грудня 2019 16:46
лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
пропозиція
10 грудня 2019 11:53
Правила.pdf
10 грудня 2019 11:53
витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2019 11:53
7_Довідка.pdf
10 грудня 2019 11:53
5_Проект договору.pdf
10 грудня 2019 11:53
4_Масло_Серт.pdf
10 грудня 2019 11:53
4_Гарантія.pdf
10 грудня 2019 11:53
4_акт НАССР.pdf
10 грудня 2019 11:53
3_1Труд договір_Лесик.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.5_Договір.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.5_Договір масло.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.5_Vidguk.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.4_Dogovor_Maslo.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.2_Санобробка власн 33022.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Санкнига_Лесик.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Санкнига_Авраменко.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Санкнига Половець.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Згода Половець.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Згода Борисовська.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Згода Авраменко.pdf
10 грудня 2019 11:53
3.1_Довідка_Персонал.pdf
10 грудня 2019 11:53
2_Tex задание.pdf
10 грудня 2019 11:53
1_Гарантія.pdf
10 грудня 2019 11:53
1_Propoz.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:28
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.PDF
10 грудня 2019 16:28
ВИПИСКА ЄДР.PDF
10 грудня 2019 16:20
ISO.pdf
10 грудня 2019 16:20
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК.pdf
10 грудня 2019 16:20
ДЕЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА.pdf
10 грудня 2019 01:51
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
10 грудня 2019 01:51
ВИТЯГ ПДВ.PDF
10 грудня 2019 01:51
4ОПП.PDF
10 грудня 2019 01:26
АКТ АУДИТУ - НАССР.PDF
10 грудня 2019 01:26
ISO 22000.PDF
10 грудня 2019 01:26
ISO 9001.PDF
10 грудня 2019 01:18
ДОВІДКА - ЛІЦЕНЗУВАННЯ.PDF
10 грудня 2019 01:14
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ - СТ.17.PDF
10 грудня 2019 01:12
ВІДГУК (5 санаторій).PDF
10 грудня 2019 01:12
ВІДГУК (ДетДом).pdf
10 грудня 2019 01:10
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019.PDF
10 грудня 2019 01:10
Аренда_доп.угода 2018.PDF
10 грудня 2019 01:10
Аренда доп.угода2017.PDF
10 грудня 2019 01:10
Аренда склада 2015.PDF
10 грудня 2019 01:00
ТРУДОВА - ПУДЛА Н.Л. (1-31).pdf
10 грудня 2019 01:00
ТРУДОВА - МУНТЯН С.Б..PDF
10 грудня 2019 01:00
ТРУДОВА - КУЦЕНКО А.Г..PDF
10 грудня 2019 01:00
МК - МУНТЯН С.Б..PDF
10 грудня 2019 01:00
МК - КУЦЕНКО А.Г..PDF
09 грудня 2019 18:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Борисовська І.Л.

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Відхилено 1 119 999,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:00
НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3472603316
Відхилено 1 120 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:11
ФОП Борисовська І.Л.
#2506607440
Переможець 1 620 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Борисовська І.Л.
#2506607440
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:45
ДУ 8 масло.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 10:04
ДУ 7 масло.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 11:53
ДУ 6 масло.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 16:00
ДУ 5 масло.pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 11:25
ДУ 4 масло.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 08:30
ДУ 3 масло.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 10:13
ДУ 2 масло.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 14:34
ДУ 2 масло.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 11:29
ДУ 1 масло.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 11:23
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 13:12
Договір масло.pdf укладений
03 лютого 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення ціни у відповідність.
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки Додаткової угоди №2.
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення пунктів до договору форс-мажорні обставини
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів у звязку з економією під час карантину
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів за фондами
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів по фондам
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у звязку з закриттям бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 15-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 573 737,64
UAH