Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі металеві
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001441-b c4a0aa9f1b43414380d5a76356a40198
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Стелажі металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 13:31
вимоги до кваліфікації учасника.docx
19 листопада 2019 13:31
технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
19 листопада 2019 13:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваше запитання повідомляємо. Вказана закупівля проводиться з використанням електронної системи закупівель у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". На електронних торгах приймаються пропозиції які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" 69 990,00
UAH з ПДВ
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 71 676,00
UAH з ПДВ
71 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:20
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:50
Статут_1574834573.pdf
27 листопада 2019 15:50
Инвент груп4062481275528592389.pdf
27 листопада 2019 15:50
Банк222981131681208680.pdf
27 листопада 2019 15:50
Doc Nov 27 20192304837356002963924.pdf
27 листопада 2019 15:50
Doc Nov 27 2019(1)6176148280354209469.pdf
27 листопада 2019 15:50
Doc Nov 27 2019(1)1180267023547313725.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 13:07
ТОВ ЛІТПОЛ-УКРАЇНА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"

ТОВ "Літпол-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
#41922252
Переможець 69 990,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:08

Документи

29 листопада 2019 15:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:06
Протокол 124 від 29.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
#41922252
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 15:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:06
Протокол 124 від 29.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:45
Договір 82_19 від 13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 14:43