Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки для закладів управління освіти
Очікувана вартість
53 823,00 UAH
UA-2019-11-19-001414-a ● 84cee5a4d2464003bd1525ea76d169be
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Супоровський Андрій Валерійович +380380334431 jurist_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 16:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 16:25 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 53 823,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 269,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27; вул. Кауркова, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 16:20 |
1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги не розглядаються.
2. Дана вимога міститься в інформації.
3. Цінова пропозиція платника ПДВ і планика ЄП оцінюється однаково, Замовника цікавить тільки кінцева цінова пропозиція Учасника, яку ви формуєте самостійно залежно від того, є Ви платником ЄП чи ПДВ.
2. Дана вимога міститься в інформації.
3. Цінова пропозиція платника ПДВ і планика ЄП оцінюється однаково, Замовника цікавить тільки кінцева цінова пропозиція Учасника, яку ви формуєте самостійно залежно від того, є Ви платником ЄП чи ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
52 728,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:27
|
ФОП Цяк Н.Г. #2777814049 |
Переможець |
52 800,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 грудня 2019 09:33
|