Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт обладнання систем газового пожежогасіння
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001407-c ● 3fab512f1da648de87449462d72ee282
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 посл.
ремонт обладнання систем газового пожежогасіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 19:37 |
Додаток №9.doc | |
28 листопада 2019 19:37 |
ТД Ремонт пожеж (нова редакція).doc | |
28 листопада 2019 19:37 |
Зміни Ремонт обладнання систем газового пожежогосіння.docx | |
19 листопада 2019 20:42 |
Додаток №9.doc | |
19 листопада 2019 20:42 |
ТД Ремонт пожеж.doc |
11 грудня 2019 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 листопада 2019 19:37 |
Додаток №9.doc
|
|||||||||
28 листопада 2019 19:37 |
ТД Ремонт пожеж (нова редакція).doc
|
|||||||||
28 листопада 2019 19:37 |
Зміни Ремонт обладнання систем газового пожежогосіння.docx
|
|||||||||
19 листопада 2019 20:42 |
Додаток №9.doc
|
|||||||||
19 листопада 2019 20:42 |
ТД Ремонт пожеж.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк виконання послуг
Дата подання: 20 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:10
Шановний Замовнику, з огляду на строки проведення процедури відкритих торгів , в Учасника практично не буде фізичної можливості надати послуги, чи не є помилкою умова щодо строку виконання послуг до 31.12.2019 ?
Відповідь: повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні змін
сертифікат про корупцію
Дата подання: 21 листопада 2019 18:33
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:16
Шановний Замовнику!! В Тендерній документації встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції: у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016). Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності.
Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". На підставі чого (яких нормативно-правових актів) Ви його вимагаєте та для чого він взагалі в даній процедурі закупівлі???? Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого Закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною та внести зміни. В іншому випадку, ми будемо звертатися в орган оскарження (АМКУ) зі скаргою про наявність дискримінаційних вимог в Тендерній документації даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. На сьогоднішній день Україна займає 120 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях.
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції є документом, що передбачається чинним законодавством України - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції є документом, що передбачається чинним законодавством України - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-001407-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 20 листопада 2019 10:30
ДСТУ OHSAS 18001:2007
Відповідно до умов тендерної документації, учасники надають документи, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З березня 2018 року діє нова редакція ISO 45001:2018, яка приходить на зміну OHSAS 18001:2007. Таким чином, отримання сертифікату старої редакції ДСТУ OHSAS 18001:2007 на сьогоднішній день є неможливим.
Вважаємо, така вимога дискримінує тих учасників, які не отримали сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2007 до переходу на новий стандарт, та тих учасників, які мають сертифікат нової редакції - ISO 45001:2018.
У зв’язку з цим просимо доповнити вимогу тендерної документації, додавши можливість надання сертифікату ISO 45001:2018 для підтвердження системи управління гігієною та безпекою праці. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 09:52
вимогу потенційного учасника відхилено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Очікує рішення |
357 999,98
UAH
|
19 грудня 2019 12:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 грудня 2019 17:28 |
Коментар щодо відміни: | згідно абз. 7 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення усіх тендерних пропозицій |
Документи:
27 грудня 2019 17:28
|
ПРОТОКОЛ відхилення газові системи.docx |