Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя з логотипом
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001365-b e08cfb7556954d9e8ddfe01a746a8c8c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Пилипова

+380507891356 inna1803@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380507891356
inna1803@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Офісне приладдя з логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 13:07
Документація.docx
19 листопада 2019 13:07
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 20 листопада 2019 14:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічному завданні Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути покращеними, ніж визначені Замовником у документації. Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІЗІОН" 36 720,00
UAH з ПДВ
36 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 15:46
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 15:46
Техвимоги.pdf
26 листопада 2019 15:46
Свідоцтво видавця.pdf
26 листопада 2019 15:46
Свід ПДВ.pdf
26 листопада 2019 15:46
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 15:46
Загальні відом.pdf
26 листопада 2019 15:46
Довідка статист.pdf
26 листопада 2019 15:46
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІЗІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІЗІОН"
#30832330
Переможець 36 720,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:00

Документи

29 листопада 2019 16:00
Протокол 220.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІЗІОН"
#30832330
36 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 16:00
Протокол 220.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 93ї.pdf укладений
09 грудня 2019 10:16