- Машини для обробки даних (апаратна частина)(багатофункціональні принтери, комп’ютери в комплекті)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001348-b 11490103c23c4eeaa53176c2d3f0e0b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992268
Місцезнаходження замовника: 89600, Україна, Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39
Контактна особа замовника: Оксана Станкович
+380313123450
odlmukachevo@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 20:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штука
Багатофункціональний принтер-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Багатофункціональний принтер-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
63 штука
Комп"ютер в комплекті-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Комп"ютер в комплекті-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 13:03
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 13:02
ТД Компютери 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 21:49
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:13
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація затверджена замовником відповідно до вимог ст.22 Закону "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу , що учасник готує свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації: технічне завдання (Додаток 4) передбачає наявність технічних та інших вимог, які мають бути вконані та дотримані учасником. Враховуючи вищезазначене, учасники готують свої пропозиції відповідно до вимог Закону та вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РИДЕЙ ВАДИМ ІВАНОВИЧ" 1 493 406,72
UAH з ПДВ
1 493 406,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 19:43
sign.p7s
04 грудня 2019 19:42
img098.pdf
04 грудня 2019 19:21
sign.p7s
04 грудня 2019 19:13
Garantija.rar
04 грудня 2019 19:13
Rydej-2.pdf
04 грудня 2019 19:13
Rydej-1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку