Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

- Машини для обробки даних (апаратна частина)(багатофункціональні принтери, комп’ютери в комплекті)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001348-b 11490103c23c4eeaa53176c2d3f0e0b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Станкович

+380313123450 odlmukachevo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992268
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39
Контактна особа: Оксана Станкович
+380313123450
odlmukachevo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 20:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штука
Багатофункціональний принтер-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Багатофункціональний принтер-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
63 штука
Комп"ютер в комплекті-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Комп"ютер в комплекті-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 13:02
ТД Компютери 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 21:49
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:13
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація затверджена замовником відповідно до вимог ст.22 Закону "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу , що учасник готує свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації: технічне завдання (Додаток 4) передбачає наявність технічних та інших вимог, які мають бути вконані та дотримані учасником. Враховуючи вищезазначене, учасники готують свої пропозиції відповідно до вимог Закону та вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РИДЕЙ ВАДИМ ІВАНОВИЧ" 1 493 406,72
UAH з ПДВ
1 493 406,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 19:43
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:42
img098.pdf
04 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:13
Garantija.rar
04 грудня 2019 19:13
Rydej-2.pdf
04 грудня 2019 19:13
Rydej-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РИДЕЙ ВАДИМ ІВАНОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій