Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картридж з тонером
Очікувана вартість
79 500,00 UAH
UA-2019-11-19-001328-c ● ca54c2bae03d49ae80c76effeaf1a327
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна наукова-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» |
Код ЄДРПОУ: | 33643377 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А |
Контактна особа: |
Легкоконець Ольга Валеріївна +380442021416 lehkokonets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 17:14 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 79 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,26% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 пачка
Картридж з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03061, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 17:10 |
Технiчні вимоги2.docx |
19 листопада 2019 17:10 |
Проект договір товар 2610.docx |
19 листопада 2019 17:10 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
19 листопада 2019 17:10 |
Форма пропозиції ТОВАР.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У документі «Технічні, якісні та кількісні характеристики на проведення закупівлі», що входить до складу Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено, що здійснюється закупка оригінальних картриджів, а саме, виготовлених виробником відповідного принтера і рекомендованих ним для використання у відповідному принтері. Оригінальність картриджу визначається згідно з ознаками, встановленими виробниками принтерів.
Специфікації запропонованого учасниками товару повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Специфікації запропонованого учасниками товару повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Запитання
Дата подання: 20 листопада 2019 15:29
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Специфікації запропонованого учасниками товару повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
Специфікації запропонованого учасниками товару повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
67 226,40
UAH з ПДВ
|
67 226,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
72 345,00
UAH з ПДВ
|
71 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
72 408,00
UAH з ПДВ
|
71 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АГОЛ |
79 300,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
74 976,00
UAH з ПДВ
|
74 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО" |
77 498,00
UAH з ПДВ
|
77 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
67 226,40
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 18:28
|
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА #3394506905 |
Переможець |
71 345,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 19:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 12:27
|
Договір13 Картиджі.pdf | укладений |
16 грудня 2019 15:11
|