Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001291-a 5b0e64228a0f41b0be825677030b2182
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Вебсайт: http://kyivhistorymuseum.org
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:06
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:59
Додаток 1 Форма.doc
19 листопада 2019 15:58
додаток 3.docx
19 листопада 2019 15:57
Тендерна документація НОВА.doc
19 листопада 2019 15:57
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що будь-яке посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Відповідь - ТАК допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, при умові однакових або кращих технічних характеристик.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" 39 000,00
UAH з ПДВ
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 39 408,00
UAH з ПДВ
38 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 14:20
dell-worldwide-iso9001.pdf
04 грудня 2019 14:20
dell-iso14001-worldwide.pdf
04 грудня 2019 14:20
Протокол №1.pdf
04 грудня 2019 14:20
Наказ №1-К.pdf
04 грудня 2019 14:20
лист авторизации.pdf
04 грудня 2019 14:20
Інформаційна довідка.pdf
04 грудня 2019 14:20
договор.pdf
04 грудня 2019 14:20
Довідка_ст17 ОК СІТІ.pdf
04 грудня 2019 14:20
довідка з банка.pdf
04 грудня 2019 14:20
витяг пдв.pdf
04 грудня 2019 14:20
витяг едрпо.pdf
04 грудня 2019 14:20
3_2 Відгук.pdf
04 грудня 2019 14:20
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
Переможець 38 400,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:12
дог 17.pdf укладений
21 грудня 2019 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 38 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 400,00 UAH)