Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні компютери
Очікувана вартість
332 200,00 UAH
UA-2019-11-19-001288-a 0261e1f2fd5645a0a4f42704a23136fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворвуль Ірина Михайлівна

380577021260 vorvuli@kh.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 37874947
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, Вул. Бакуліна, 18
Контактна особа: Ворвуль Ірина Михайлівна
380577021260
vorvuli@kh.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:13
Очікувана вартість: 332 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 661,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Персональні компютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, вул. Бакуліна, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться протягом 10 календарних днів з дати отримання товару в повному обсязі. У разі затримки фінансування - протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування: державний бюджет. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:00
ГУДКСУ Компютери19.docx
19 листопада 2019 15:59
Титул.jpg
19 листопада 2019 15:59
ОГОЛОШЕННЯ_ГУДКСУ_компютери19.docx
25 листопада 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:00
ГУДКСУ Компютери19.docx
19 листопада 2019 15:59
Титул.jpg
19 листопада 2019 15:59
ОГОЛОШЕННЯ_ГУДКСУ_компютери19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно ганатії.
Дата подання: 19 листопада 2019 18:02
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:30
Шановний Замовник! Згідно предмету закупівлі ви замовляете персональтний комп'ютер у зібраному стані, подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) цими торгами замовником не передбачається. Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі в цілому. Відповідно цоьго не зрозуміло, чому тоді гарантію ви просите на окремі складові з різними строками? Можливо вам буде зручно отримати персональний ком'ютер у складі із загальним гарантійним строком у 36 місяців? Просимо внести зміни в ТЗ. Дуже вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний термін складових обладнання у Тендерній документації встановлений відповідно до гарантійних термінів, які встановлюється виробником. Надання учасником більшого терміну гарантії, як на складові так і на персональний комп’ютер в цілому, учасникам не заборонено. Якщо гарантія буде на персональній комп’ютер в зібраному стані і вона буде розповсюджуватися на усі його складові та не буде меншою ніж мінімальні строки на складові то це буде відповідати встановленим вимогам.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 19 листопада 2019 18:23
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:32
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.3 Додатку 4 (ВИМОГИ ДО ТОВАРУ) системний блок постачається зі встановленою та активованою ліцензійною операційною системою Microsoft Windows 10 Professional 64-bit. Учасник гарантує, що право користування Замовником операційною системою не порушує будь-який патент, авторські та/або подібні права на інтелектуальну власність третіх осіб згідно з законодавством України. На підтвердження цього учасник надає лист від компанії-виробника операційної системи (або представництва/представника виробника в Україні або філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, або від офіційного представництва/представника виробника, що відповідає за регіон), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, яким підтверджується, що Учасник має право продажу на території України ліцензійного програмного забезпечення, яке запропонував Учасник (п.8 таблиці 2 «Перелік інших документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 2).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 25 листопада 2019 10:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги допускаються марки або моделі, які відрізняються від торгових марок або моделей , вказаних у тендерній документації, але їх технічні характеристики мають бути не гірше, заявлених у додатку 4 до тендерної документації. У додатку 4 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у п. 9 зазначено, що учасник повинен в пропозиції надати детальний опис комплектуючих запчастин обладнання з зазначенням виробника та моделі; у п. 15 зазначено, що учасник у технічному завданні надає порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращім, ніж визначені замовником у документації. У розділі 5 тендерної документації "Оцінка тендерних пропозицій" в п. 1.1 зазначено, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: з ПДВ, у разі коли учасник є платником ПДВ, без ПДВ, у разі коли учасник не є платником ПДВ \ у такому вигляді пропозиції будуть оцінюватися без будь яких додавань.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 325 374,00
UAH з ПДВ
309 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Довгаль Олексій Юрійович" 330 400,00
UAH з ПДВ
309 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 317 268,00
UAH з ПДВ
313 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОРОЖБИТ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА " 332 000,00
UAH з ПДВ
332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 11:48
Електронний підпис
16 грудня 2019 11:46
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:53
30. ЕМ та НВ монітор.pdf
05 грудня 2019 14:53
22. Витяг з ПДВ.PDF
05 грудня 2019 14:53
21. Витяг з ЕДР_03.12.19.pdf
05 грудня 2019 14:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:54
СЭС_гигиена_2019.pdf
05 грудня 2019 16:54
Сертификат_комп.pdf
05 грудня 2019 16:54
проект_договора.PDF
05 грудня 2019 16:54
Право_пiдпису.PDF
05 грудня 2019 16:54
Копiя_паспорту_та_коду.PDF
05 грудня 2019 16:54
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
05 грудня 2019 16:54
Декларация_ЭМС.pdf
05 грудня 2019 16:54
Декларация_на_комп.pdf
05 грудня 2019 16:54
Виписка_Довгал_.PDF
05 грудня 2019 16:54
Листи відгуки.pdf
05 грудня 2019 16:54
Авторизаційний лист.pdf
05 грудня 2019 16:54
Договір серв обслугов.pdf
05 грудня 2019 16:54
Довідка серв центр.pdf
05 грудня 2019 16:54
Пропозиція.pdf
05 грудня 2019 16:54
Довідка формув ціни.pdf
05 грудня 2019 16:54
Гарант лист.pdf
05 грудня 2019 16:54
Гарант лист 2.pdf
05 грудня 2019 16:54
Гарант лист 3.pdf
05 грудня 2019 16:54
Лист згода з проектом.pdf
05 грудня 2019 16:54
выдсутн ст 17.pdf
05 грудня 2019 16:54
Техн характ.pdf
05 грудня 2019 16:54
Табл відповідності.pdf
05 грудня 2019 16:54
Лист згода персон дані.pdf
05 грудня 2019 16:54
Техн паспорт.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:54
пропозиц.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ФОП "Довгаль Олексій Юрійович"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ВОРОЖБИТ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Рішення скасоване 309 399,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:19
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Відхилено 309 399,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:36
ФОП "Довгаль Олексій Юрійович"
#3085007675
Відхилено 309 400,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 313 299,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:09
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 313 299,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:34
ФОП "ВОРОЖБИТ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА "
#2300500820
Відхилено 332 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:48

Документи

17 грудня 2019 12:31
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:22
Рішен про відхил1.pdf

Документи

18 грудня 2019 16:21
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:11
IMG_20191218_0001.pdf

Документи

19 грудня 2019 12:32
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:11
Прот№38.pdf

Документи

19 грудня 2019 12:46
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:42
Прот №39.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2019 12:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі