90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
Очікувана вартість
10 340 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001272-c cac6d84fdecf4f8483dc78ac683c663e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження замовника: 54003, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа замовника: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 16:50
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 10 340 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 310 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


закуповуються послуги на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, територія Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання сторонами акту прийому передачі виконаних послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 16:46
ТД мехи.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000003 ● 91127d1b31a642c19b3621bb0b1b7c6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20 11:29:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2019 № 219

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-19-001272-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-11-20 14:58:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 05410582, Україна, місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: 90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг), 10340000UAH, 90610000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: cac6d84fdecf4f8483dc78ac683c663e, 2019-11-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про проведення закупівлі; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 19.11.2019 № 117. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено, що Замовник здійснює закупівлю товару, вартість якого на дату оголошення перевищує 133 000,00 євро, яка за офіційним курсом Національного банку України станом на 19.11.2019 дорівнює 3 550 851,69 гривень. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону та пункту восьмого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі – Порядок № 477), не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. Крім того, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію з порушенням строків, передбачених для закупівлі, очікувана вартість якої перевищує межі, встановлені у частині четвертій статті 10 Закону (не пізніше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій). Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не наклав електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів., 20 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення абзацу другого частини першої та частини четвертої статті 10 Закону, пункту восьмого Порядку № 477, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-11-20 15:04:14

Інформація про відміну

Дата скасування
20 листопада 2019 13:27
Причина скасування
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи
20 листопада 2019 13:27 протокол

Актуальні тендери

До пошуку