Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі з тонером
Очікувана вартість
865 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001269-a ● 50fb91feb2874840a6180db084b7ddcb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 |
Контактна особа: |
Марина Луцик +380442559668, +380977142981 marina.lutsyk@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:10 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 865 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)
ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
557 штуки
Картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 2 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 11:48 |
Зміни до ТД картриджі 2019.pdf | |
27 листопада 2019 11:47 |
ТД картриджі 2019 зі змінами .pdf | |
19 листопада 2019 15:53 |
Проект договору картриджі 2019.pdf |
27 листопада 2019 11:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2019 11:48 |
Зміни до ТД картриджі 2019.pdf
|
|||
27 листопада 2019 11:47 |
ТД картриджі 2019 зі змінами .pdf
|
|||
19 листопада 2019 15:53 |
Проект договору картриджі 2019.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-001269-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:39457381
Дата подання: 22 листопада 2019 15:05
Вимога шодо умов тендерної документації
Доброго дня! Просимо розглянути вимогу шодо умов тендерної документації:
1) пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі витратних матеріалів, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2011, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління;
2) аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2011 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник;
3.)надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2011;
4.)усунути дискримінаційну умову п. 2.4 Розділ №4 Додатку №2 до Тендерної документації UA-2019-11-19-001269-a за предметом «ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)»: «Перелік додаткових документів, що має надати учасник процедури закупівлі: завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2011 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Розгорнути
Згорнути
1) пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі витратних матеріалів, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2011, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління;
2) аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2011 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник;
3.)надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2011;
4.)усунути дискримінаційну умову п. 2.4 Розділ №4 Додатку №2 до Тендерної документації UA-2019-11-19-001269-a за предметом «ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)»: «Перелік додаткових документів, що має надати учасник процедури закупівлі: завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2011 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Скасована
Дата: 22 листопада 2019 20:53
Причина: Внесення змін до вимоги
Номер вимоги: UA-2019-11-19-001269-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:39457381
Дата подання: 22 листопада 2019 20:55
Вимога шодо умов тендерної документації
Доброго дня! Просимо розглянути вимогу шодо умов тендерної документації: 1) пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі витратних матеріалів, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2011, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління; 2) аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2011 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник; 3.)надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2011; 4.)усунути дискримінаційну умову п. 2.4 Розділ №4 Додатку №2 до Тендерної документації UA-2019-11-19-001269-a за предметом «ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)»: «Перелік додаткових документів, що має надати учасник процедури закупівлі: завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2011 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 17:34
Замовником розглянуто вашу вимогу за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Стандарт ISO 50001 створює основи для:
− інтеграції питань енергоефективності в загальну концепцію менеджменту організації і з іншими системами менеджменту;
− забезпечення більш ефективного використання енергетичних ресурсів;
− покращення документування та звітності, вимірювання, порівняльного аналізу;
− зменшення негативного впливу на навколишнє середовище;
− впровадження передової практики енергоменеджменту та принципів енергоефективної поведінки;
− оцінки і призначення пріоритетів при впровадженні нових енергоефективних технологій;
− стимулювання енергоефективності протягом усього ланцюга поставок.
тому на думку замовника дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, однак з метою недопущення обмеження кола учасників даної закупівлі замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Стандарт ISO 50001 створює основи для:
− інтеграції питань енергоефективності в загальну концепцію менеджменту організації і з іншими системами менеджменту;
− забезпечення більш ефективного використання енергетичних ресурсів;
− покращення документування та звітності, вимірювання, порівняльного аналізу;
− зменшення негативного впливу на навколишнє середовище;
− впровадження передової практики енергоменеджменту та принципів енергоефективної поведінки;
− оцінки і призначення пріоритетів при впровадженні нових енергоефективних технологій;
− стимулювання енергоефективності протягом усього ланцюга поставок.
тому на думку замовника дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, однак з метою недопущення обмеження кола учасників даної закупівлі замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
671 608,68
UAH з ПДВ
|
671 608,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
765 633,42
UAH з ПДВ
|
765 633,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАККОН" |
799 982,88
UAH з ПДВ
|
799 982,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
864 580,00
UAH з ПДВ
|
864 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
671 608,68
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:53
|
Додаткова угода №1 до договору 626.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 10:35
|
Договір 626.pdf | укладений |
23 грудня 2019 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 626 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |