Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі з тонером
Очікувана вартість
865 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001269-a 50fb91feb2874840a6180db084b7ddcb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:10
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:10
Очікувана вартість: 865 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)

ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
557 штуки
Картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Кошти державного бюджету Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:48
Зміни до ТД картриджі 2019.pdf
27 листопада 2019 11:47
ТД картриджі 2019 зі змінами .pdf
19 листопада 2019 15:53
Проект договору картриджі 2019.pdf
27 листопада 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:48
Зміни до ТД картриджі 2019.pdf
27 листопада 2019 11:47
ТД картриджі 2019 зі змінами .pdf
19 листопада 2019 15:52
ТД картриджі 2019.pdf
19 листопада 2019 15:53
Проект договору картриджі 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-001269-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:39457381
Дата подання: 22 листопада 2019 15:05
Вимога шодо умов тендерної документації
Доброго дня! Просимо розглянути вимогу шодо умов тендерної документації:
1) пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі витратних матеріалів, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2011, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління;

2) аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2011 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник;

3.)надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2011;


4.)усунути дискримінаційну умову п. 2.4 Розділ №4 Додатку №2 до Тендерної документації UA-2019-11-19-001269-a за предметом «ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)»: «Перелік додаткових документів, що має надати учасник процедури закупівлі: завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2011 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 листопада 2019 20:53
Причина: Внесення змін до вимоги
Номер вимоги: UA-2019-11-19-001269-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:39457381
Дата подання: 22 листопада 2019 20:55
Вимога шодо умов тендерної документації
Доброго дня! Просимо розглянути вимогу шодо умов тендерної документації: 1) пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі витратних матеріалів, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2011, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління; 2) аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2011 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник; 3.)надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2011; 4.)усунути дискримінаційну умову п. 2.4 Розділ №4 Додатку №2 до Тендерної документації UA-2019-11-19-001269-a за предметом «ДК 021:2015 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі з тонером)»: «Перелік додаткових документів, що має надати учасник процедури закупівлі: завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2011 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 17:34
Замовником розглянуто вашу вимогу за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Стандарт ISO 50001 створює основи для:
− інтеграції питань енергоефективності в загальну концепцію менеджменту організації і з іншими системами менеджменту;
− забезпечення більш ефективного використання енергетичних ресурсів;
− покращення документування та звітності, вимірювання, порівняльного аналізу;
− зменшення негативного впливу на навколишнє середовище;
− впровадження передової практики енергоменеджменту та принципів енергоефективної поведінки;
− оцінки і призначення пріоритетів при впровадженні нових енергоефективних технологій;
− стимулювання енергоефективності протягом усього ланцюга поставок.
тому на думку замовника дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, однак з метою недопущення обмеження кола учасників даної закупівлі замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 671 608,68
UAH з ПДВ
671 608,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 765 633,42
UAH з ПДВ
765 633,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАККОН" 799 982,88
UAH з ПДВ
799 982,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 864 580,00
UAH з ПДВ
864 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:58
Документи-переможця.pdf
11 грудня 2019 17:09
Документи-переможця.pdf
05 грудня 2019 09:27
Гарантія ВМ 5288.zip
05 грудня 2019 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 09:27
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 22:34
Електронний підпис
04 грудня 2019 22:31
Оригінал Статуту.pdf
04 грудня 2019 22:31
Копія ІНН директора.pdf
04 грудня 2019 22:31
Копії ISO 9001, 14001 Діавест.pdf
04 грудня 2019 22:31
№05-02_19 видаткова_копія.pdf
04 грудня 2019 22:31
16. Санкції.pdf
04 грудня 2019 22:31
15. Санкції.pdf
04 грудня 2019 22:31
13. Довкілля.pdf
04 грудня 2019 22:31
12. Аналогічний договір.pdf
04 грудня 2019 22:31
11. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 22:31
10. Довкілля.pdf
04 грудня 2019 22:31
07. Технічна частина.pdf
04 грудня 2019 22:31
06. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 22:31
01. Відсутність підстав.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 12:46
Копії ТУ від виробника.pdf
04 грудня 2019 12:46
Гарантія ТОВ Маккон.zip
04 грудня 2019 12:46
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "МАККОН"

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 671 608,68
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
671 608,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:53
Додаткова угода №1 до договору 626.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:35
Договір 626.pdf укладений
23 грудня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 626
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 721 479,36
UAH (в тому числі ПДВ 120 246,56 UAH)