Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04589998 |
Вебсайт: | http://internat-myc-wk.at.ua |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Курортна, 14-А |
Контактна особа: |
Марина Зотікова +380954774346 shkolainternat7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 726 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 631,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 14:36 |
ТД .doc | |
19 листопада 2019 12:36 |
ДОДАТОК 6.docx |
19 листопада 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 14:36 |
ТД .doc
|
|||
19 листопада 2019 12:36 |
ДОДАТОК 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-10-000030 ● 96c49f539699444aa535e9cb76122988
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2020 № 6
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-19-001227-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі За результатами моніторингу закупівлі, розпочатої за Наказом № 6 від 10.01.2020 «Про початок моніторингу закупівлі», Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було виявлено порушення, а саме: 1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю. Вищевказаним висновком було зобов’язано Замовника вжити заходів щодо розірвання договору. З висновками про результати перевірки не можна погодитись в повній мірі з наступних причин: 1.За результатами висновку: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Миколаївмолпром» встановлено, що Замовник на порушення пункту четвертого статті 28 Закону розглянув тендерну пропозицію, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, з перевищенням строків (понад 5 робочих днів) та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду, а саме: 05.01.2020 було визначено, що найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «Миколаївмолпром», разом з тим, розгляд тендерним комітетом Замовника цієї пропозиції тривав до 13.01.2020 включно (6 робочих днів), у зв’язку з чим по процедурі закупівлі спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-4_1. Інформація про відхилення тендерної пропозиції цього учасника оприлюднена 16.01.2020, протягом одного дня з дати прийняття рішення. Заперечення: Змістом статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» визначено вичерпний перелік порушень законодавства про закупівлю, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом. Згідно змісту вищезазначеної статті, розгляд тендерних пропозицій учасників з порушенням термінів не є адміністративним правопорушенням у сфері публічних закупівель, а отже, не потребує усунення. 2.За результатами висновку: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ниви Черкащини» встановлено наступне. Згідно з інформацією про відхилення тендерної пропозиції від 21.12.2019 № 453 Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «Ниви Черкащини» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Підставою для відхилення Замовник в інформації від 21.12.2019 № 453 зазначив ненадання цим учасником копії акту, складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого не раніше, ніж за 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції відповідно до додатку 2 тендерної документації, форма якого встановлена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447. Разом з тим, аналізом умов тендерної документації встановлено, що Замовником не зазначено вимоги щодо затвердженої форми вищезазначеного акту. Зокрема, згідно з вимогами тендерної документації Замовник вимагав «копію акту, складеного за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого не раніше, ніж за 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції». Учасник ТОВ «Ниви Черкащини» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Акт.pdf» надав акт, складений за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 14.06.2019 № 47 (далі – акт від 14.06.2019 № 47), форма якого затверджена Міністерством аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42, яка була діючою на момент видачи учаснику цього документу. Враховуючи вищевикладене, станом на 04.12.2019 - дата подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «Ниви Черкащини», наданий акт від 14.06.2019 № 47 відповідав вимогам до цього документу, зазначеним в додатку 2 до тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ниви Черкащини» відповідає умовам тендерної документації Замовника в цій частині. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого частини третьої статті 11 Закону безпідставно застосував умову пункту четвертого частини першої статті 30 Закону та відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ниви Черкащини», як наслідок, Замовник на порушення частини четвертої статті 28 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозицію учасника ПрАТ «Юрія». Заперечення: Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, учасник мав в складі тендерної пропозиції надати копію документа, який має назву «Акт, складений за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин». Учасником ТОВ «Ниви Черкащини» було надано копію документа, який має назву «Акт, складений за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами». Відповідно до пункту 1 частини першої статті 6 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, затверджує: 1) форми актів державного контролю, що застосовуються державними інспекторами та державними ветеринарними інспекторами під час інспектування та аудиту, а також форми актів відбору зразків. Відповідно до частини сьомої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: 7. Державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю. Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. Акт державного контролю складається у двох примірниках, один з яких вручається оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його складення. На даний час чинними є: Акт, складений за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, форму якого затверджено Наказом № 447 від 08.08.2019 Міністерства аграрної політики та продовольства України та надання якого вимагав Замовник, та Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, форму якого було затверджено Наказом № 446 від 08.08.2019 Міністерства аграрної політики та продовольства України. Саме цим наказом було відмінено форму акту, наданого учасником ТОВ «Ниви Черкащини» у складі тендерної пропозиції. З вищевикладеного вбачається, що учасником ТОВ «Ниви Черкащини» у складі тендерної пропозиції було надано інший документ, незважаючи на його чинність на момент надання, ніж вимагала тендерна документація Замовника. З наданої вище інформації вбачається, що Замовник правомірно відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «Ниви Черкащини» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3.За результатами висновку: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель Замовник за результатами проведеної процедури закупівлі 08.01.2020 уклав з ПрАТ «Юрія» договір № 2. Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо оцінки якості до предмету закупівлі, а саме: якість сиру твердого має відповідати ДСТУ 6003:2008, якість сиру м’якого має відповідати ДСТУ 4554:2006. Учасник ПрАТ «Юрія» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «21-22.Згода з техзавданням, проектом договору та з забеспеченя.pdf» надав гарантійний лист з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації, в якому гарантує, що якість товару відповідає вищезазначеними ДСТУ. Проте, згідно з пунктом 2.1. договору, укладеному Замовником з ПрАТ «Юрія» від 08.01.2020 № 2 передбачено, що «якість товару повинна відповідати вимогам, що встановлені ДСТУ 2661:2010 та ДСТУ 4274:2003». Враховуючи вищевикладене Замовник на порушення частини четвертої статті 36 Закону уклав договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця., 16 січня 2020 Заперечення: Відповідно до вимог частини четвертої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. За результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Юрія» склала 515018,00 гривень. Договір постачання № 2 від 08.01.2020 укладено на суму 515018,00 гривень, а отже, порушення вимог ч. 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутнє. Стосовно невідповідності ДСТУ у змісті тендерної документації та укладеного договору, Замовник повідомляє наступне: Вимогами тендерної документації було встановлено вимоги до якості предмета закупівлі: якість сиру твердого має відповідати ДСТУ 6003:2008, якість сиру м’якого має відповідати ДСТУ 4554:2006. У складі тендерної пропозицій, яка є офертою, відповідно до ст.641 Цивільного кодексу України, учасник ПрАТ «Юрія» надав гарантійний лист з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації, в якому гарантує, що якість товару відповідає вищезазначеним ДСТУ. Замовник, відповідно до ст.642 Цивільного кодексу України, акцептував тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Юрія», визнавши його переможцем процедури закупівлі, отже, Сторони дійшли згоди щодо істотних умов Договору. Визначення в п.2.1 укладеного Договору іншого ДСТУ, ніж передбачено тендерною документацією та тендерною пропозицією, є лише технічною опискою, яку було виправлено укладанням відповідної додаткової угоди. Враховуючи вищевикладену інформацію та відсутність в діях Замовника порушень законодавства про закупівлі, Замовник не вбачає необхідності у розірванні Договору постачання № 2 від 09.01.2020, укладеного за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-11-19-001227-b.
2020-01-23 16:04:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
425 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
487 008,00
UAH з ПДВ
|
449 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
599 400,00
UAH з ПДВ
|
515 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАРАНЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
524 400,00
UAH з ПДВ
|
519 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
695 000,00
UAH з ПДВ
|
695 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" #05409745 |
Відхилено |
425 200,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:03
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Відхилено |
449 730,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2019 11:29
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
515 018,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:31
|
Додаткова угода №3 сир .pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 12:39
|
ДУ 2 сир_20201126_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 14:35
|
Договір.pdf | укладений |
09 січня 2020 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |