Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олія рафінована соняшникова
Очікувана вартість
5 280,00 UAH
UA-2019-11-19-001226-a ● d349e403c06c406c8648d32a9f14d719
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Школярик" Шевченківського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 19483708 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лагерна,буд.40 |
Контактна особа: |
Вишнівська Олена Віталіївна 380444565246 shkolarik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 5 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 літр
Олія соняшникова рафінована (бутилка 1л)1.Доставка згідно дислокації (10 шкільних їдалень). 2.Вигрузка силами постачальника. 3.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної. 4. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, місто Київ, Київ, Лагерна,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Олія соняшникова рафінована (бутилка 1л)1.Доставка згідно дислокації (10 шкільних їдалень). 2.Вигрузка силами постачальника. 3.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної. 4. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:57 |
Копия оголошення олія .doc |
20 листопада 2019 14:20 |
Копия оголошення олія .doc |
20 листопада 2019 14:57 |
Копия оголошення олія .doc
|
||
20 листопада 2019 14:20 |
Копия оголошення олія .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови поставки та оплати
Дата подання: 19 листопада 2019 18:00
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:29
У Вас в описі тендеру вказано "Доставка згідно дислокації (10 шкільних їдалень).", а тендерній документація в Дислокації вказано 12 адрес. Тож питання:
1) Скільки пунктів поставки ?
2) Яка кількість товару повинна бути поставлена в кожен пункт (їдальню) ?
3) Поставка в усі пункти може бути в 1 день ?
4) Якщо поставки будуть у різні дні строк та сума оплати розраховується по кожній видатковій накладній окремо ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доставка в 10 шкільних їдалень по 1 ящику (15 бутилок) одноразово
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ФОП неплатники ПДВ допускаються до торгів , але оцінка пропозицій всіх учасників буде здійснюватися по ціні без ПДВ. Торгові марки можуть бути іншими, а моделі-ні
Виправлення в дислокації
Дата подання: 20 листопада 2019 11:38
Оскільки згідно Вашої відповіді доставка буде в 10 шкільних їдалень прохання внести зміни в ТД, зокрема в ДОдаток №2 проекту договору, в якому вказано 12 закладів для поставки
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" |
5 022,00
UAH з ПДВ
|
4 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" |
4 986,00
UAH з ПДВ
|
4 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" #31243650 |
Переможець |
4 410,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 11:22
|