Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками
Очікувана вартість
6 651 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001169-c 5e70754b523147c8a3a067579965af28
Переговорна процедура    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна Олександрівна

+380564748141 bux-cf@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл.Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Акименко Анна Олександрівна
+380564748141
bux-cf@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Предметом закупівлі є «Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками» (надалі «Картка Криворіжця»), яка є кінцевим продуктом. Замовник має на меті отримати готовий робочий продукт, тобто магнітну картку запрограмовану програмним продуктом, що сумісний з існуючою в місті Кривому Розі системою. При проведенні закупівлі Замовник націлений на проведенні персоналізації і ініціалізації предмету закупівлі, що повинна виконуватися на автоматичній персоналізаційній системі, яка виключає помилки, пов'язані з дублікатами номерів, і тестуванням на працездатність кожної одиниці.
З метою зменшення ризиків пов’язаних з виникненням браку продукції під час персоналізації/ініціалізації карток Постачальник/Учасник повинен проводити ініціалізацію безконтактних карток на потужностях свого виробництва паралельно з їх персоналізацією. Термін ініціалізації, при цьому, не повинен виходити за терміни персоналізації карток безконтактних з запрограмованими додатками. Крім того, за такої умови всі претензії по браку карток, що не будуть працювати в системі АСООП, будуть пред’явлені одному Постачальнику/Учаснику, а не можливим декільком, які відповідають за різні процеси їх виробництва, що в свою чергу мінімізує вибраковування карток під час персоналізації та їх ініціалізації. Некоректно працюючу картку (чіп) Постачальник/Учасник повинен замінити під час програмування/ініціалізації та надати замовнику працездатний продукт.
Постачальник/Учасник повинен забезпечити захист персональних даних при передачі/вивантажені даних з програмного продукту Покупця, на якому розміщений реєстр утримувачів «Карток криворіжця».
Отже, виходячи з вищевикладеного Замовник має на меті отримати, готовий продукт, а саме персоналізовані/ініціалізовані картки сумісні з системою оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (запрограмований на Картці криворіжця транспортний додаток можливо використовувати в межах системи АСООП м. Кривий Ріг).

На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», органам соціального захисту населення необхідно забезпечити осіб, яким законом надано право пільгового проїзду, електронними квитками на безоплатній основі в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
У жовтні 2019 року між комунальним підприємством «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради та ТОВ «МД СОФТ» був укладений договір на постачання програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП. Згідно з яким вказаному підприємству поставлено програмне забезпечення для впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
У зв’язку з впровадженням «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» для забезпечення осіб електронними квитками, яким законом надано право пільгового проїзду, у Замовника виникла потреба в здійсненні закупівлі «Багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», безконтактної картки, персоніфікованої з запрограмованими додатками», що будуть використовуватися для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривого Рогу.
Для створення реєстру утримувачів «Картки криворіжця» Замовником здійснена закупівля програмного продукту «Автоматизована інформаційна система видачі соціальних карт», яка є сумісною з системою АСООП.
Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг є унікальною автоматизованою системою оплати, яка є об’єктом авторського права, містить персональні дані та доступ до якої мають лише розробник та розпорядник. Запис/програмування транспортного додатку, унікальної інформації, в тому числі персональних даних потенційних користувачів карток, на чіп карти проводиться на підставі спеціально розробленої специфікації із технічними характеристиками системи оплати АСООП, врахування яких при програмуванні картки забезпечить повну її сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі. Специфікація із технічними характеристиками системи оплати АСООП відома тільки Замовнику (розпоряднику АСООП) та розробнику АСООП.
Таким чином, для того, щоб гарантувати/забезпечити сумісність предмета закупівлі з системою АСООП та існуючими продуктами, учасник повинен володіти специфікацією по запису унікальної інформації на АСООП із технічними характеристиками цієї системи оплати.
Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні транспортного додатку на чіп «Картки криворіжця»: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12. 2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт».
У зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками» з системою АСООП, що впроваджується в м. Кривому Розі, та з реєстром утримувачів карток, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) доцільно застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками».
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66510 шт.
Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Ярослава Мудрого, 83, КРИВИЙ РІГ, Днiпропетровська область, 50000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 16:10
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-19-001169-c.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "СПЕКЛ", Код ЄДРПОУ:25397547
Дата подання: 27 листопада 2019 14:56
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 22:44
рішення від 29.11.2019 № 17644 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 22:44
рішення від 16.12.2019 № 18649 .pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 16:50
рішення від 23.12.2019 № 19160.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 18:49

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 14:56
Скарга.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 5 786 370,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:19

Документи

19 листопада 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
5 786 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 16:18
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 09:45
Коментар щодо відміни: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18649-р/пк-пз