Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі лазерні для принтерів, тонер Konika
Очікувана вартість
6 460,00 UAH
UA-2019-11-19-001133-c fca1295888a04af38be30b16db1e33e2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Конопля Ігор

+380506878943 office.sumyt@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У М. СУМАХ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970593
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 8
Контактна особа: Конопля Ігор
+380506878943
office.sumyt@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:40
Очікувана вартість: 6 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Картриджі лазерні для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська обл., Суми, вулиця Троiцька буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  12 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 шт
Тонер Konika
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська обл., Суми, вулиця Троїцька буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата пiсля поставки товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 15:57
дод.1,2 (1).doc
19 листопада 2019 15:57
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 20 листопада 2019 11:31
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 5 445,32
UAH з ПДВ
5 445,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 5 616,00
UAH з ПДВ
5 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 5 876,00
UAH з ПДВ
5 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:09
Довідка погодження.pdf
22 листопада 2019 15:09
сервис.pdf
22 листопада 2019 15:09
Документ_ЄДР_1005715893_20190905.zip
22 листопада 2019 15:09
сертификация_С_20180101.pdf
22 листопада 2019 15:09
Довідка.pdf
22 листопада 2019 15:09
Довідка захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 15:09
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
22 листопада 2019 15:09
Documeynt_BOM.zip
22 листопада 2019 15:09
PPIP.zip

Публічні документи

21 листопада 2019 17:06
Сертифікація 2.pdf
21 листопада 2019 17:06
Виписка.pdf
21 листопада 2019 17:06
Сертифікат НР.pdf
21 листопада 2019 17:06
Витяг.pdf
21 листопада 2019 17:06
Кваліфікація.pdf
21 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист2.pdf
21 листопада 2019 17:06
Наказ _1К.jpg
21 листопада 2019 17:06
Відомість про участника.pdf
21 листопада 2019 17:06
Договір аудитори.pdf
21 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист3.pdf
21 листопада 2019 17:06
8. Статут.pdf
21 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист1.pdf
21 листопада 2019 17:06
Видаткова аудитори.pdf
21 листопада 2019 17:06
Накладна і договір НБ.pdf
21 листопада 2019 17:06
Сертифікація 1.pdf
21 листопада 2019 17:06
4. Витяг платника ПДВ.pdf
21 листопада 2019 17:06
9.2.Протокол.pdf
21 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист4.pdf
21 листопада 2019 17:06
Довідка про досвід.pdf
21 листопада 2019 17:06
Сертифікація 3.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 5 445,32
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:46

Документи

27 листопада 2019 15:46
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
5 445,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 15:46
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.PDF укладений
03 грудня 2019 10:46