Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
98 980,00 UAH
UA-2019-11-19-001021-a dc8dc19783e6431c8add9f24fe452f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:16
Очікувана вартість: 98 980,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання системних блоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 грудня 2019 14:56
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2019 14:52
img005.pdf
02 грудня 2019 14:51
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2019 15:03
Тендерна документація.doc
02 грудня 2019 14:56
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 15:09
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2019 14:52
img005.pdf
02 грудня 2019 14:51
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2019 15:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У Тендерній документації зазначено:
- «всі посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент». У разі подачі еквіваленту товару, яке запропоновано Замовником в технічних, якісних та кількісних вимогах, учасник подає порівняльну таблицю запропонованого ним товару та товару, зазначеного Замовником, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (за наявності). Обов’язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію»
- «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
- «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100%. Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ). Враховуючи, що очікувана вартість включає в себе 20% ПДВ, то у разі, якщо учасник є платником єдиного податку – початкова сума пропозиції такого учасника повинна бути за мінусом суми податку на додану вартість.»
- «… замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки, проведеної електронною системою закупівель, визначена найбільш економічно вигідною».

Шановний учасник, який подав звернення та учасники які будуть брати участь у процедурі закупівлі!
Уважно вивчайте вимоги Тендерної документації для запобігання питань, відповіді на які чітко визначені і описані в Тендерній документації та в Законі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 97 440,00
UAH з ПДВ
97 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 97 980,00
UAH з ПДВ
97 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 18:09
sign.p7s
16 грудня 2019 16:52
455довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:52
454довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:52
456довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:41
455довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
454довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
456довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
457довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
Довідка УМВС___.pdf
16 грудня 2019 16:41
Довідка ДПСУ___.pdf
13 грудня 2019 15:28
Довідка_МВСУ_ФСМТ.pdf
13 грудня 2019 15:28
Довідка ДПСУ.pdf
09 грудня 2019 16:02
sign.p7s

Публічні документи

09 грудня 2019 09:54
sign.p7s
09 грудня 2019 09:53
7_Копія Статуту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 97 440,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
97 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 09:14
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 09:11
Договір № 53.pdf укладений
23 грудня 2019 08:58
sign.p7s укладений
28 грудня 2019 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 420,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку