Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
98 980,00 UAH
UA-2019-11-19-001021-a dc8dc19783e6431c8add9f24fe452f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:16
Очікувана вартість: 98 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання системних блоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Котляревського, 20/8, Полтава, Полтавська область, 36000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:52
img005.pdf
02 грудня 2019 14:51
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2019 15:03
Тендерна документація.doc
02 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:52
img005.pdf
02 грудня 2019 14:51
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2019 15:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У Тендерній документації зазначено:
- «всі посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент». У разі подачі еквіваленту товару, яке запропоновано Замовником в технічних, якісних та кількісних вимогах, учасник подає порівняльну таблицю запропонованого ним товару та товару, зазначеного Замовником, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (за наявності). Обов’язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію»
- «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
- «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100%. Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ). Враховуючи, що очікувана вартість включає в себе 20% ПДВ, то у разі, якщо учасник є платником єдиного податку – початкова сума пропозиції такого учасника повинна бути за мінусом суми податку на додану вартість.»
- «… замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки, проведеної електронною системою закупівель, визначена найбільш економічно вигідною».

Шановний учасник, який подав звернення та учасники які будуть брати участь у процедурі закупівлі!
Уважно вивчайте вимоги Тендерної документації для запобігання питань, відповіді на які чітко визначені і описані в Тендерній документації та в Законі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 97 440,00
UAH з ПДВ
97 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 97 980,00
UAH з ПДВ
97 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 18:09
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:52
455довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:52
454довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:52
456довідка ст17.pdf
16 грудня 2019 16:41
455довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
454довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
456довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
457довідка ст17 .pdf
16 грудня 2019 16:41
Довідка УМВС___.pdf
16 грудня 2019 16:41
Довідка ДПСУ___.pdf
13 грудня 2019 15:28
Довідка_МВСУ_ФСМТ.pdf
13 грудня 2019 15:28
Довідка ДПСУ.pdf
09 грудня 2019 16:02
Електронний підпис

Публічні документи

09 грудня 2019 09:54
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:53
7_Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 97 440,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
97 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:11
Договір № 53.pdf укладений
23 грудня 2019 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 420,00 UAH)