Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку А4
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2019-11-19-000979-b 48cbbed4192a460d9013248571bb1120
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 12:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 12:20
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:38
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником після отримання товару та підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на постачання товарів на підставі вказаної накладної у термін 10 робочих(банківських) днів після підписання накладної, згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України від 8.07.2010р. за № 2456-VI (з усіма наступними змінами), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:44
Специфікація1.xls
19 листопада 2019 11:44
ДоговірТ.doc
19 листопада 2019 11:44
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 20 листопада 2019 09:20
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000979-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 листопада 2019 11:58
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-11-19-000979-b (Папір офісний для друку А4), який проходив 22.11.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ФОП «Хондарова» встановлено, що учасник у складі своєї пропозиції пропонує Папір офісний А-4 та надає сертифікат я кості на папір ТМ «Crystal PRO80». Зазначаємо, що відповідно до сертифікату якості на папір ТМ «CrystalPro80» щільність даного паперу становить 80г/м2 ± 5, а отже фактично щільність становить 75 г/м2., що не відповідає технічним вимогам п.3.2. Оголошення про проведення закупівлі Замовника. Даний факт можна легко перевірити, зваживши пачку паперу: при щільності 80г/м2 вага пачки становитиме 2,5 кг, при зважуванні однієї пачки паперу Crystal Pro 80 – менше ніж 2,5 кг (приблизно 2,3-2,4 кг).
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП «Хондарова» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 14:15
Доброго дня! Шановний учасник закупівлі ТОВ "Український папір". Ваша вимога не може бути прийнята замовником з наступних причин. Учасник закупівлі ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" запропонувала папір офісний для друку А4 ТМ «CrystalPro80» щільність якого 80г/м2. У технічних характеристиках щодо даного паперу вказана щільність 80г/м2, що повністю відповідає технічним вимогам замовника щодо товару закупівлі. Щодо зважування паперу - у тех.вимогах замовником не було прописано жодних вимог щодо ваги пачки паперу. Останніх пів року працівники навчального закладу використовують в своїй роботі саме папір ТМ «CrystalPro80». Жодних нарікань з боку працівників на якість даного паперу не було. Що не можна сказати про папір Rey Copy, в якого якість виявилася гіршою (при печатанні документа в принтер втягувалось по 2 листки паперу одночасно). Так як замовником є державна установа, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету - основним критерієм для вибору переможця закупівлі є ціна. З огляду на вищенаведене, не вбачається за можливе задовільнити вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 22 047,00
UAH з ПДВ
22 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 22 500,00
UAH з ПДВ
22 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 22 338,00
UAH з ПДВ
22 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 09:13
тех_вимоги.pdf
21 листопада 2019 09:13
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 09:13
погоджений_проект_договору.pdf
21 листопада 2019 09:13
згода_з_проектом_договору.pdf
21 листопада 2019 09:13
довідка_договір.pdf
21 листопада 2019 09:13
гарантійний.pdf
21 листопада 2019 09:13
Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg
21 листопада 2019 09:13
PRO80.jpg
21 листопада 2019 09:13
паспорт_код.pdf
21 листопада 2019 09:13
відомості_про_учасника.pdf
21 листопада 2019 09:13
витяг_рпєп.pdf
21 листопада 2019 09:13
витяг_єдрпоу.pdf
21 листопада 2019 09:13
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 10:35
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 10:35
Статут від 06.06.2019р..pdf
21 листопада 2019 10:35
Справка Лицензия.pdf
21 листопада 2019 10:35
Сертифікат якості Rey Copy.pdf
21 листопада 2019 10:35
платник ПДВ.jpg
21 листопада 2019 10:35
Лист про надання згоди.pdf
21 листопада 2019 10:35
Лист згода.pdf
21 листопада 2019 10:35
контактні дані.pdf
21 листопада 2019 10:35
Гарантія на товар.pdf
21 листопада 2019 10:35
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 10:35
Выписка 2.JPG
21 листопада 2019 10:35
Выписка 1.JPG
21 листопада 2019 10:35
Вывод СЭС_19.07.17_Rey Copy.pdf
21 листопада 2019 10:35
Витяг 17,07,18.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 10:31
Аналогічний договір 2.pdf
21 листопада 2019 10:31
Аналогічний договір 1.pdf
21 листопада 2019 10:31
Сертифікати.pdf
21 листопада 2019 10:31
Лист згода з договором.PDF
21 листопада 2019 10:31
Досвід.PDF
21 листопада 2019 10:31
Додаток 2 цінова.pdf
21 листопада 2019 10:31
Додаток 1 тех вимоги.PDF
21 листопада 2019 10:31
Договір+специфікація.pdf
21 листопада 2019 10:31
Довідка про санкції.PDF
21 листопада 2019 10:31
Гарантія на товар.PDF
21 листопада 2019 10:31
Відомості про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
Переможець 22 047,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:30

Документи

25 листопада 2019 09:30
Електронний підпис
25 листопада 2019 09:29
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
22 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 09:30
Електронний підпис
25 листопада 2019 09:29
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:33
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 13:43