Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000974-b b923350f20714917b633bbc99436a726
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вороніна

+380552224259 kionit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ХЕРСОНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ "СКІФІЯ")
Код ЄДРПОУ: 40020698
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа: Олена Вороніна
+380552224259
kionit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для закупівлі за кодом ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) було двічі проведено процедуру відкритих торгів (ID: UA-2019-10-01-001963-b, ID: UA-2019-10-18-001866-b) які не відбулися через подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, як виняток може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:52
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір офісний (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД "ДІЛОВА КАНЦЕЛЯРІЯ"
#23134984
Переможець 2 997,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:52

Документи

19 листопада 2019 11:52
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:51
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 11:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД "ДІЛОВА КАНЦЕЛЯРІЯ"
#23134984
2 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 11:52
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:51
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:29
Договір папір офісний.PDF укладений
03 грудня 2019 16:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 499,50 UAH)