Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, конверти
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-11-19-000926-c 6e41c055067741f4b60b1f90ffda58a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Тетяна Сергіївна

+380645240474 sdonec16m.lg@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792459
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Шевченка, 9
Контактна особа: Літвінова Тетяна Сергіївна
+380645240474
sdonec16m.lg@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 14:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 14:49
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 пачка
Папір ксероксний білий Maestro або еквівалент А4, 80г\м2, 500 аркушів у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 бобіна
Термопапір бабина-Termo для терміналів 80мм ширина/втулка 25мм/довжина 75м/щільність 45-48г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 ящик
Папір перфорований, стрічка 1-1 420-304,8 Гост 23415-79/60 (SL) щільність 60г/м2 1700 аркушів у ящику або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт
Конверт А6 Клапан: самоклеючий з силіконовою смугою Оформлення лицевої сторони : немаркований простий Наявність адресних вказівок:ні Віконце : ні Розмір : 114*162мм Папір : білий офсет Щільність : 100г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір та конверти Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:45
ogoloshenny.doc
19 листопада 2019 14:45
kvalifikatsijni_kriterii_uchasnikiv.doc
19 листопада 2019 14:45
характеристика предмету2.doc
19 листопада 2019 14:45
Пропозиція.doc
19 листопада 2019 14:45
договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 24 076,50
UAH з ПДВ
24 076,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:37
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:25
Довідка Ощадбанк.pdf
22 листопада 2019 11:25
Наказ на призначення.pdf
22 листопада 2019 11:25
Рішення загальних сборів.pdf
22 листопада 2019 11:25
4-ОПП.pdf
22 листопада 2019 11:25
Статистика 2.pdf
22 листопада 2019 11:25
Статистика 1.pdf
22 листопада 2019 11:25
Статут зі змінами.rar
22 листопада 2019 11:25
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 24 076,50
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 15:44

Документи

25 листопада 2019 15:43
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
24 076,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 15:43
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:52
Договір укладений
29 листопада 2019 11:39
Договір укладений
29 листопада 2019 11:39