Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
7 218,41 UAH
UA-2019-11-19-000883-a ● b819f86f5bca4783b1afa2b88ccf9a63
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 7 218,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Фарба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 14:25 |
Оголошення - Фарба ПФ115_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогів
Дата подання: 19 листопада 2019 14:43
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:45
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно аналогів та еквівалентів, аналогія передбачає наявність певних однозначних співвідношень між характеристиками, об'єкт того ж призначення, що й заявлюваний, схожий з ним за технічною сутністю та за результатом, що досягається при їх використанні.
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно аналогів та еквівалентів, аналогія передбачає наявність певних однозначних співвідношень між характеристиками, об'єкт того ж призначення, що й заявлюваний, схожий з ним за технічною сутністю та за результатом, що досягається при їх використанні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Щодо надання зразків
Дата подання: 20 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:02
Доброго дня!
Просимо уточнити Замовника щодо умови надання зразків: потрібно надати зразок на кожен колір емалі чи можливо лише на один або кілька?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! В технічному завданні пункт 11 чітко прописано: "Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” повинен надати протягом однієї доби Замовнику документи в паперовому вигляді згідно п.9.1 Оголошення, та Додатку 1, також необхідно надати зразки предмета закупівлі з відповідним актом передачі зразків, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено)." Необхідно надати зразки (множина) предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000883-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд", Код ЄДРПОУ:35779669
Дата подання: 26 листопада 2019 12:34
Оскарження переможця
Запропонована ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" продукція не відповідає технічним вимогам замовниа. В питаннях була чітка відповідь що аналоги розглядатися не будуть.
Виходячи з вищенаписаного та з метою дотримання принципів чесної конкуренції - просимо вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
Виходячи з вищенаписаного та з метою дотримання принципів чесної конкуренції - просимо вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
Скасована
Дата: 26 листопада 2019 13:22
Причина: Помилкова не обгрунтована вимога
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
4 502,52
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 08:44
|
ДУ 1_133-19 ТОВ ВП Полісан (Фарба) зменшення суми (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 12:41
|
133-19 ТОВ ВП ПОЛІСАН (Фарба).pdf | укладений |
29 листопада 2019 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов п. 2.4 Договору та пункту 4 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 133/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |