Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба
Очікувана вартість
7 218,41 UAH
UA-2019-11-19-000883-a b819f86f5bca4783b1afa2b88ccf9a63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:16
Очікувана вартість: 7 218,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Фарба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:25
Оголошення - Фарба ПФ115_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 19 листопада 2019 14:43
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:45
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно аналогів та еквівалентів, аналогія передбачає наявність певних однозначних співвідношень між характеристиками, об'єкт того ж призначення, що й заявлюваний, схожий з ним за технічною сутністю та за результатом, що досягається при їх використанні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Щодо надання зразків
Дата подання: 20 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:02
Доброго дня! Просимо уточнити Замовника щодо умови надання зразків: потрібно надати зразок на кожен колір емалі чи можливо лише на один або кілька? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! В технічному завданні пункт 11 чітко прописано: "Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” повинен надати протягом однієї доби Замовнику документи в паперовому вигляді згідно п.9.1 Оголошення, та Додатку 1, також необхідно надати зразки предмета закупівлі з відповідним актом передачі зразків, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено)." Необхідно надати зразки (множина) предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000883-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд", Код ЄДРПОУ:35779669
Дата подання: 26 листопада 2019 12:34
Оскарження переможця
Запропонована ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" продукція не відповідає технічним вимогам замовниа. В питаннях була чітка відповідь що аналоги розглядатися не будуть.
Виходячи з вищенаписаного та з метою дотримання принципів чесної конкуренції - просимо вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
Скасована
Дата: 26 листопада 2019 13:22
Причина: Помилкова не обгрунтована вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 4 502,52
UAH з ПДВ
4 502,52
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 5 985,60
UAH з ПДВ
5 985,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 11:06
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:06
паспорти якості.pdf
21 листопада 2019 11:06
Лист ВП Полісан.pdf
21 листопада 2019 11:06
Копія Статуту.pdf
21 листопада 2019 11:06
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
21 листопада 2019 11:06
Копія довідки статистика.pdf
21 листопада 2019 11:06
Копія Витягу ЄДРПОУ 03.09.2019.pdf
21 листопада 2019 11:06
Довідка щодо сертифікації.PDF
21 листопада 2019 11:06
Довідка про ціни.pdf
21 листопада 2019 11:06
довідка про виробника.pdf
21 листопада 2019 11:06
V-СЕС емалі ПФ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:49
Тех.паспор. транспорт.pdf
21 листопада 2019 14:49
Власність приміщення.pdf
21 листопада 2019 14:49
Довідка мат.техн.база.jpg
21 листопада 2019 14:49
сертифікат червоний.pdf
21 листопада 2019 14:49
сертифікат синій.pdf
21 листопада 2019 14:49
сертифікат світло сірий.pdf
21 листопада 2019 14:49
сертифікат зелений.pdf
21 листопада 2019 14:49
сертифікат білий.pdf
21 листопада 2019 14:49
Лист видгук.pdf
21 листопада 2019 14:49
Відгук ТІТАН.jpg
21 листопада 2019 14:49
СГВ ПФ-115 композит.pdf
21 листопада 2019 14:49
Цінова пропозиція 388-19.pdf
21 листопада 2019 14:49
Повн_відомост.zip
21 листопада 2019 14:49
ВИТЯГ.pdf
21 листопада 2019 14:49
відомості учасника.pdf
21 листопада 2019 14:49
Довідка з банку 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 4 502,52
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 12:05

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
4 502,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:44
ДУ 1_133-19 ТОВ ВП Полісан (Фарба) зменшення суми (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 12:41
133-19 ТОВ ВП ПОЛІСАН (Фарба).pdf укладений
29 листопада 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов п. 2.4 Договору та пункту 4 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 133/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 140,60
UAH (в тому числі ПДВ 690,10 UAH)