Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
38 361,34 UAH
UA-2019-11-19-000831-a 98eb68a2bfb641c1b8dd21a3b370e5a4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козінцева Анастасія Анатоліївна

+380990395479 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451550
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 5.
Контактна особа: Козінцева Анастасія Анатоліївна
+380990395479
Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:19
Очікувана вартість: 38 361,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 383,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 од
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 37/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:13
Оголошеня з додатками.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В формі цінової пропозиції (додаток 2) та в специфікації до зразку договору до графи «Найменування товару» вказано : «марка, модель, артикул», тобто Учасники повинні вносити повну інформацію про свій товар.
3-Управління є неприбутковою організацією та не є плаником ПДВ тому пропозиції Учасників, як плаників так і не платників ПДВ, розглядаються як остаточні без будь яких дорахувань.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000831-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 28 листопада 2019 23:25
Вимога, щодо об"єктивного визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику! Протоколом № 27/11-1 «Про відхилення пропозиції кандидата наданої через «Систему електронних закупівель» від 27.11.2019 нас було дискваліфіковано та зазначено, що «Пропозиція ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" не відповідає технічним та іншим вимогам, що запропоновані Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, а саме:
- п. 12 Конверт самоклейкий С4 (229x324) 1 шт білий, 90 г/м.кв.(розмір конверту не
відповідає вимогам);
- п. 23 папір для нотатків кольоровий не проклеєний Economix «Зебра», 80x80x300шт
(кількість листів не відповідає вимогам).
5.3. Враховуючи вищевказане, уповноваженою особою з проведення допорогових закупівель було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.».
Погоджуючись із тим, що ми запропонували папір для нотатків кольоровий не проклеєний, який не відповідає Вашим вимогам, оскільки вони є дивними (для нас), саме по розміру паперу для записів: «Папір для нотаток кольоровий 8,8*8,5 мм., 400арк в уп.»;
Однак, не погоджуємося із тим, що ми запропонували конверти не С4 формату. Ми запропонували конверти саме С4 формату, як Ви і вимагали. Оскільки розміри формату С4 - є 229х324 мм., а не 229х334 мм, як Ви зазначили у своїх вимогах.
Тому, як висновок, дійсно наша пропозиція не відповідає по одній із Ваших вимог, а саме: «Папір для нотаток кольоровий 8,8*8,5 мм., 400арк в уп.».
Однак, проаналізувавши пропозицію ТОВ "БРАВО-ПАП" (далі – Учасник), та дослідивши асортимент виробників канцелярського приладдя і поспілкувавшись особисто із виробниками «Куверт-Україна» ТОВ та ТОВ «Вінпап», з повною відповідальністю заявляємо, що товару, який запропонував Учасник, саме в позиціях п.п.12, 23 – «Поштовий конверт С-4 (Розмір: 229 х 334 мм; Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою; колір: білий) Куверт» (додаткове джерело інформації – інтернет-сайт виробника: http://www.kuvert.com.ua ), Куверт-Україна» ТОВ – не виготовляє, оскільки розмір формату С4 – є 229х324 мм). А такого товару, як «Папір для нотаток кольоровий 8,8*8,5 мм., 400 арк в уп. Винпап» (додатково надаємо прайс (асортимент) виробника окремим файлом) - ні ТОВ «Вінпап» та ніхто інший із відомих нам виробників паперової продукції та, дослідивши виробників через всесвітню мережу Інтернет, такого маленького розміру 8,8*8,5 мм. паперу для запису – не виготовляють.
Натомість, Учасник пропонує Вам саме такого розміру товари по цим двом позиціям, із-за яких Ви нас дискваліфікували.
Простежуються лише два варіанти:
1. Або ж замовник даної закупівлі навмисно виписав такі вимоги, які неможливо виконати, щоб потім була можливість дискваліфікувати інших учасників, окрім ТОВ "БРАВО-ПАП";
2. Або ж Учасник вводить в оману замовника даної закупівлі і в ціновій пропозиції пропонує товар, якого не існує взагалі.
Вимагаємо:
Дискваліфікувати ТОВ "БРАВО-ПАП" як такого, який надає недостовірну інформацію у своїй ціновій пропозиції. В разі ж, якщо Ви не розглянете нашу Вимогу об’єктивно, вимагаємо запросити нашого представника на подію передачі товару від ТОВ "БРАВО-ПАП - Вам, як замовнику даної закупівлі, повідомивши: дату, час, місце прийому-передачі товару; таким чином виконавши вимогу ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, який є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
28 листопада 2019 року
Директор ТОВ «Екопром Сістем» Кісіль І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 13:38
Шановний учасник!
Щодо пункту 12 повідомляємо, що основною вимогою замовника було наявність 400 аркушів паперу і упаковці, Вами запропоновано 300 аркушів паперу в упаковці. Стосовно розміру паперу, було допущено технічну описку.
Щодо пункту 23 повідомляємо, що технічні характеристик щодо конвертів С4 було взято за посиланням https://aquamarket.ua/ru/s-otryvnoj-lentoj/2381-konvert-s4-229kh334-mm-belyj-50-sht-s-otryvnoj-lentoj.html, де зазначено розмір (229х334 мм).
Разом з тим повідомляємо, що за час та дату поставки товару ТОВ «БРАВО-ПАП» Вас буде повідомлено додатково, для залучення Вашого представника при отриманні товару.

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 23:25
прайс_Винпап.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 22 521,60
UAH з ПДВ
22 104,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 24 024,36
UAH з ПДВ
22 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 25 428,00
UAH з ПДВ
22 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:50
ЕКО5514_Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 15:50
Лист про неліцензування.pdf
25 листопада 2019 15:50
Згода з договором.pdf
25 листопада 2019 15:50
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 15:50
ЕКР5514_Договір.pdf
25 листопада 2019 15:50
ЕКО5514_Якісні вимоги.pdf
25 листопада 2019 15:50
ЕКО5514_Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:58
Изображение0025.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0024.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0023.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0022.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0021.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0020.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0019.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0018.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0017.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0016.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0005.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0004.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0003.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0002.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение0001.JPG
25 листопада 2019 15:58
Изображение.JPG
25 листопада 2019 15:58
інформаційна довідка.JPG
25 листопада 2019 15:58
Document_USR_1005639178 (1).rtf
25 листопада 2019 15:58
витяг ПДВ.JPG
25 листопада 2019 15:58
Паспорт керівника.rar
25 листопада 2019 15:58
Призначення керівника.rar
25 листопада 2019 15:58
Сертифікати, дилерство.rar
25 листопада 2019 15:58
Статут.rar
25 листопада 2019 15:58
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 22 104,60
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:06
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 22 188,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:09

Документи

27 листопада 2019 10:06
протокол

Документи

27 листопада 2019 10:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
22 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 10:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
03 грудня 2019 15:01