Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 в скретч-картках
Очікувана вартість
375 240,00 UAH
UA-2019-11-19-000819-a ● ad62783309304f07822c1ac6e116d937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" |
Код ЄДРПОУ: | 38968171 |
Місцезнаходження: | 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Історична, буд. 65 |
Контактна особа: |
Манойлова Ірина +380612260086 buh.centr4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 375 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 504,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
За рахунок надходжень (доходів) відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров'я України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12940 літр
Бензин А-95 в скретч-картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Історична, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за товар здійснюється протягом 30 календарних дні з моменту отримання видаткової накладної та специфікації до договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 14:08 |
ТД.doc | |
19 листопада 2019 14:08 |
Оголошення_ВТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 19 листопада 2019 15:42
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:08
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе виключення п. 6.1 проекту договору?
Відповідь: 1 Передплата можлива.
2 У зв’язку з наданням нашим підприємством невідкладної медичної допомоги населенню Заводського району м. Запоріжжя затримка з постачання товару може призвести до непоправних наслідків. Поставка неякісного товару може призвести до погіршення технічного стану автомобілів, які безпосередньо надають невідкладну медичну допомогу населенню, до того ж автомобілі придбані за державні кошти. Відповідно до ст.231, ст. 269 Господарського кодексу України в договорі передбачено відповідальність у вигляді штрафних санкцій, Отже виключення п.6.1 проекту договору не можливе.
2 У зв’язку з наданням нашим підприємством невідкладної медичної допомоги населенню Заводського району м. Запоріжжя затримка з постачання товару може призвести до непоправних наслідків. Поставка неякісного товару може призвести до погіршення технічного стану автомобілів, які безпосередньо надають невідкладну медичну допомогу населенню, до того ж автомобілі придбані за державні кошти. Відповідно до ст.231, ст. 269 Господарського кодексу України в договорі передбачено відповідальність у вигляді штрафних санкцій, Отже виключення п.6.1 проекту договору не можливе.
Зміни до договору
Дата подання: 25 листопада 2019 09:16
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:30
Просимо внести наступні зміни до договору:
Викласти відповідні пункти договору у наступній редакції:
4.4. Право власності на пальне вважається переданим Замовнику в момент його фактичного відпуску на АЗС.
6.1. У разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожний день затримки. У разі поставки неякісного товару, Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми замовленого та непоставленого товару за кожний день затримки.
6.2. Замовник має право розірвати Договір достроково у разі порушення Постачальником договірних зобов'язань (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання сертифікатів якості продукції) письмово повідомивши про це Постачальника за 10 календарних днів.
Додати пункт 6.5:
6.5. У разі прострочення оплати товару (партії товару) Замовник зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення від загальної суми договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови тендерної документації залишаються без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
333 075,60
UAH з ПДВ
|
309 654,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
335 404,80
UAH з ПДВ
|
309 783,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
326 088,00
UAH з ПДВ
|
318 194,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
358 696,80
UAH з ПДВ
|
358 696,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
362 320,00
UAH з ПДВ
|
362 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
309 654,20
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 14:36
|
Договір 120/19 | укладений |
24 грудня 2019 14:35
|