Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний
Очікувана вартість
343 674,00 UAH
UA-2019-11-19-000734-c dcea8a8db4e5499781efb283fb1ddb8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудка Олександр Сидорович

0522314633 oboznpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обознівський психоневролгічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190366
Місцезнаходження: 27630, Україна , Кiровоградська обл., ОБОЗНІВКА, вул.Польова 1
Контактна особа: Дудка Олександр Сидорович
0522314633
oboznpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:35
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:35
Очікувана вартість: 343 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 718,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10980 кг.
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27630, Україна, Кiровоградська область, ОБОЗНІВКА, вул. Польова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
10980 кг.
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27630, Україна, Кiровоградська область, ОБОЗНІВКА, вул. Польова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію допускається із розстрочкою до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:22
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
19 листопада 2019 14:22
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc
19 листопада 2019 14:22
ТД_ХЛIБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000043 ● e3265498f1c14043bd762bf61325b3f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.12.2019 № 72

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 24.12.2019 № 72

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-11-19-000734-с 19.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-24 16:17:40

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-19-000734-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до частини 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Просимо пояснити, чому в електронній системі закупівель відсутня інформація про результати розгляду тендерної пропозиції ФОП Вялих Сергія Анатолійовичу, тендерну пропозицію якого взято до розгляду 09.12.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-28 13:55:30

Відповідь

Розглянувши Ваш запит, згідно процедури відкриті торги (оголошення UA-2019-11-19-000734-c, предмет закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний)», повідомляємо наступне.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною 4 статті 28 Законом України Про публічні закупівлі (далі Закон ) передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Під час оприлюднення ПРОТОКОЛ ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ у зв’язку із технічними проблемами на електронному майданчику протокол не завантажувався у систему Прозоро, та Замовником було оприлюднено протокол у системі «Прозорро» 27.12.2019 за допомогою фахівців електронного майданчика про що можна впевнитися у системі «Прозорро» за номером закупівлі UA-2019-11-19-000734-c а саме прослідкувавши час завантаження відповідних документів. Проте вище зазначеними діями замовник ніяким чином не порушив законодавство, так як Закон не встановлює строків для оприлюднення даного повідомлення у системі.
Також повідомляємо що Відповідно до частини 5 статті 28 Закону за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Дана умова стосується відкритих торгів з публікацією Англійською мовою. За результатами проведення звичайних відкритих торгів замовник повинен сформувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Проте замовником дане рішення ще не прийняте, так як продовжено строк розгляду тендерної пропозиції.
У відповідності до положень Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органи держаудитслужби не уповноважені тлумачити законодавство з питань у сфері закупівель.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
І на останок, зазначаємо, що на сьогоднішній день норма статті 164.14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Редакція від 04.08.2017) містить такий перелік порушень законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Жодне з цих порушень не було допущене Замовником при оголошенні та подальшого проведення даної закупівлі. Органи державної аудиторської служби України згідно чинних нормативно-правових актів, що визначають завдання, права, обов’язки, функції тощо, не наділені можливістю тлумачити норми законодавства у сфері закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно процедури відкриті торги (оголошення UA-2019-11-19-000734-c, предмет закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний)», повідомляємо наступне. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною 4 статті 28 Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон ) передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник відповідно до частини 1 статті 10 Законом України «Про публічні закупівлі» через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. При цьому у системі Prozorro міститься ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 67 від 09.12.2019 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний)». Відповідно Замовником прийнято рішення в межах строків передбачених частиною 4 статті 28 Законом України «Про публічні закупівлі». Водночас Закон не містить строків для оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовником. У відповідності до положень Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органи держаудитслужби не уповноважені тлумачити законодавство з питань у сфері закупівель, а отже наведена Вами інформація у висновку про результати моніторингу закупівлі щодо того, що Замовником не дотримано вимог частини 4 статті 28 Закону та перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Вялих Сергія Анатолійовича є виключно суб’єктивною думкою виконавця моніторингу. Так як у системі Prozorro міститься ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 1 від 08.01.2020 Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний)» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції та за результатами проведення електронного аукціону визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний; хліб житньо-пшеничний)» учасника торгів – ФОП ВЯЛИХ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ. Та за результатами даного рішення 08.01.2020 у системі сформовано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір. Частиною 7 ст. 7-1 Закону передбачено, що у висновку обов’язково зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі. Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи вказане, трактування посадових осіб держаудитслужби: “що Замовником не дотримано вимог частини 4 статті 28 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Вялих Сергія Анатолійовича (далі – ФОП Вялих С.А.). Так, відповідно до частини 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції” а також висновок про те, що “Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)” суперечить вимогам чинного законодавства, а також не відповідає вимогам частини 7 ст. 7-1 Закону, а саме у висновку відсутнє посилання на норму законодавства у сфері публічних закупівель, яку порушено. В цілому повідомляємо, що у висновку про результати моніторингу закупівлі необґрунтовано наведені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-01-17 09:48:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-01-23 16:00:59

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат 299 205,00
UAH з ПДВ
299 205,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вялих Сергій Анатолійович 335 988,00
UAH з ПДВ
333 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:02
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:25
36. Медкнижка комірник 3.pdf
04 грудня 2019 17:25
35. Медкнижка комірник 2.pdf
04 грудня 2019 17:25
34.Медкнижка комірник 1.pdf
04 грудня 2019 17:25
30. Висновок на хліб.pdf
04 грудня 2019 17:25
29. Виписка з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 17:25
20. Статут.pdf
04 грудня 2019 17:25
16. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 17:25
15. Лист-відгук.pdf
04 грудня 2019 17:25
14. ТТН 10.09.19.pdf
04 грудня 2019 17:25
13. ТТН 09.09.19.pdf
04 грудня 2019 17:25
12. ТТН 07.09.19.pdf
04 грудня 2019 17:25
11. Аналогічний договір.pdf
04 грудня 2019 17:25
9. Договір оренди ТЗ.pdf
04 грудня 2019 17:25
5. Згода Засновника.pdf
04 грудня 2019 17:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 11:20
Електронний підпис
09 січня 2020 11:13
довідки переможець
09 січня 2020 11:13
пропоз.кінц.рез.
04 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:49
ст 17 Закону.pdf
04 грудня 2019 14:49
санкції.pdf
04 грудня 2019 14:49
пропозиція.pdf
04 грудня 2019 14:49
погодження.pdf
04 грудня 2019 14:49
повноваження.pdf
04 грудня 2019 14:49
підтвердж.якості.pdf
04 грудня 2019 14:49
матер тех база.pdf
04 грудня 2019 14:49
лист згода.pdf
04 грудня 2019 14:49
копія техпаспорта.pdf
04 грудня 2019 14:49
згода персон данні.pdf
04 грудня 2019 14:49
досвід виконання.pdf
04 грудня 2019 14:49
відповідність товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат

ФОП Вялих Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат
#39755505
Відхилено 299 205,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Вялих Сергій Анатолійович
#2410401293
Переможець 333 792,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат #39755505

№ рішення у справі

70/70-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 грудня 2019 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вялих Сергій Анатолійович
#2410401293
333 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 18:55
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 17:09
Додаткова угода №8 Хліб.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 17:08
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 20:54
Додаткова угода № 7 Хліб.PDF зміни до договору
15 січня 2021 20:51
Електронний підпис укладений
26 грудня 2020 10:23
Додаткова угода №6 Хліб.PDF зміни до договору
26 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:11
Додаткова угода №5 хліб.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 16:49
Додаткова угода №4 Хліб.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 16:44
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2020 17:26
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
24 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:10
Додаткова угода №2 Хліб.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:01
Додаткова угода _1 Хліб.PDF зміни до договору
30 липня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 09:19
Договір (Хліб).PDF укладений
27 січня 2020 09:18
Договір (Хліб).PDF укладений
27 січня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди 1 від 29.07.2020 14. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 02.10.2020 року . 14. Сума договору після внесення змін: 33792 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Хліб пшеничний - 10608.13 кг.; хліб житньо-пшеничний - 10608.13
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 23.10.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 11.11.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 299 268, 45 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 5 від 22.12.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 294 877, 40 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Хліб пшеничний - 9342.73 кг.; хліб житньо-пшеничний - 9543.9 кг.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 6 від 24.12.2020 року. Продовження строку дії договору до 28.02.2021 року. 14. Сума договору після внесення змін: 294 877, 40 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Хліб пшеничний - 9342.73 кг.; хліб житньо-пшеничний - 9543.9 кг.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 7 від 14.01.2021 року. Продовження строку дії договору до 28.02.2021 року. 14. Сума договору після внесення змін: 353 854,88 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Хліб пшеничний - 11 108.52 кг.; хліб житньо-пшеничний - 11 309.69 кг.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 8 від 18.02.2021 року. 14. Сума договору після внесення змін: 322 235,46 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 322 235,46
UAH