Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) - (ноутбуки)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000666-b b6b7961600c44d27afcd728b177648f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Радченко

+380500362435 dgcsssdm@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ СОБОРНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24610683
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Шевченка, буд. 7, кабінет 121
Контактна особа: Ганна Радченко
+380500362435
dgcsssdm@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Шевченка, 7 каб. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продявця протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 12:10
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2019 12:10
Оголошення.PDF
19 листопада 2019 10:55
Додаток 1_Кваліфікаційні вимоги до учасника та перелік документів, які їх підтверджують.docx
19 листопада 2019 10:55
Додаток 2_Технічні якості.docx
19 листопада 2019 10:55
Додаток 4_ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
19 листопада 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 12:10
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2019 10:55
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2019 12:10
Оголошення.PDF
19 листопада 2019 10:55
Оголошення.PDF
19 листопада 2019 10:55
Додаток 1_Кваліфікаційні вимоги до учасника та перелік документів, які їх підтверджують.docx
19 листопада 2019 10:55
Додаток 2_Технічні якості.docx
19 листопада 2019 10:55
Додаток 4_ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Процес закупівлі проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до п.3 ст.5 - замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. В технічній документації, а саме «ТЕХНІЧНІ (ЯКОСТІ) ВИМОГИ ДО ТОВАРУ» (додаток 2) - вказані технічні характеристики та інформація для учасників, щодо надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник подає свою цінову пропозицію в цілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, зборів та обов’язкових платежів. Якщо учасник який подає пропозицію та не являється платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості щодо цін заповнюються в Тендерній пропозиції без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 35 766,00
UAH з ПДВ
35 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 35 766,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:14

Документи

29 листопада 2019 11:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:48
Визначення переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
35 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 11:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:48
Визначення переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 11:21
Договір ноутбуки.PDF укладений
05 грудня 2019 11:17