Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А-4
Очікувана вартість
51 552,00 UAH
UA-2019-11-19-000634-c ● 512014dfd77b4f2f97abec110e046edb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 03500039 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд |
Контактна особа: |
Александрова Жанна Валеріївна +380577034712 sazha200773@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 12:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 12:02 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 51 552,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 515,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачка
Папір для друку А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд, кімната 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар або партію товару проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі через Державну казначейську службу України на рахунок Продавця в строк не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 11:58 |
Додаток 5.docx | |
19 листопада 2019 11:58 |
ТД_папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 20 листопада 2019 09:21
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:40
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усі характеристики, вказані у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», загалом відображають вимоги Замовника до предмету закупівлі, враховуючи міркування щодо якості друкованих документів та їх сканованих та інших копій, забезпечення оптимального режиму використання офісної друкувальної та копіювальної техніки та відповідають національними стандартам України. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.9 Додатку 3 до тендерної документації). Тендерна документація складена у відповідності до Закону, не містить дискримінаційних вимог.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, викладені в Додатку 3 до тендерної документації, задовольняють вимогам замовника та залишаються незмінними.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, викладені в Додатку 3 до тендерної документації, задовольняють вимогам замовника та залишаються незмінними.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
39 960,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 16:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:37
|
Додаткова угода | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 09:46
|
Договір про закупівлю | укладений |
21 грудня 2019 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1. розділу 5 «ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ» Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка товару здійснюється до 23 грудня 2019 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 195-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/197-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |