Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки 2шт
Очікувана вартість
11 998,00 UAH
UA-2019-11-19-000607-a c3c4592c39fd4f2e999e505939eeadad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Брильов Гліб Олександрович

380442788908

380442788908
shevchftp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фізіотерапевтична поліклініка Шевченківського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02125823
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Ярославів Вал, 4
Контактна особа: Брильов Гліб Олександрович
380442788908,,380442788908
shevchftp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:50
Очікувана вартість: 11 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки 2шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославів Вал,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія надходження фінансування Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 12:59
системні блоки 2 шт.docx
19 листопада 2019 12:59
оголошення_ сист блоки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо товар за технічними характеристиками є аналогічним або кращим, такі пропозиції розглядаються. Для участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ, але оцінювати пропозиції ми будемо за найменшою ціною(з урахуванням всіх податків чи без них, якщо це не заборонено законодавством)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 490,00
UAH з ПДВ
10 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 11 997,00
UAH з ПДВ
11 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 17:10
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2019 17:10
Досвід 2000.rar
25 листопада 2019 17:10
Документы Компаком 2000_1.rar
25 листопада 2019 17:10
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 10 490,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:56

Документи

28 листопада 2019 11:56
сист блоки рішения.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
10 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 11:56
сист блоки рішения.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
комп44.pdf укладений
05 грудня 2019 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 748,33 UAH)