Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (4 лота)
Очікувана вартість
289 089,00 UAH
UA-2019-11-19-000578-c 95896f0bce1a4d73871f3c189b902c08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 289 089,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 код – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (4 лота)

Тендерна документація

19 листопада 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:50
Додаток № 4.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 6.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 7.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 5.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 3.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 1.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 2.doc
19 листопада 2019 11:39
ТД.doc
19 листопада 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:50
Додаток № 4.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 4.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 6.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 7.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 5.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 3.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 1.doc
19 листопада 2019 11:39
Додаток № 2.doc
19 листопада 2019 11:39
ТД.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - ноутбуки Lenovo Idea Pad 330 та Lenovo V130 або еквівалент для закладу загальної середньої освіти № 309 Дарницького району м. Києва
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 135 866,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 679,33 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18 шт
Ноутбуки Lenovo Idea Pad 330 та Lenovo V130 або еквівалент для закладу загальної середньої освіти № 309 Дарницького району м. Києва
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, проспект Григоренка, 21-Б
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:12
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглядатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмету закупівлі, якщо якісні та технічні характеристики будуть не гірше ніж вимагає Замовник, які зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" 134 373,36
UAH з ПДВ
134 373,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 11:53
Електронний підпис
16 грудня 2019 11:52
Довідка ДПА від 12-12-2019.zip
09 грудня 2019 11:29
Електронний підпис
29 листопада 2019 21:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 21:07
Електронний підпис
29 листопада 2019 21:06
5- Проект договору (Лот № 1).pdf
29 листопада 2019 21:05
11- Лист-згода про обробку ПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій