Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пульт ДУ 012
Очікувана вартість
5 650,00 UAH
UA-2019-11-19-000549-b 14358303650344e58b281bfa09ff8648
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свірський Євгеній Олександрович

+380444893397 KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Свірський Євгеній Олександрович
+380444893397
KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 23:00
Очікувана вартість: 5 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38820000-9: Пристрої дистанційного керування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Брелок для робіт та шлагбаума CAMA TOP-432EE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 38820000-9 — Пристрої дистанційного керування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на підставі рахунку-фактури; Замовник здійснює оплату за поставлений Товар в порядку, визначеному цим Договором. Оплата поставленого Товару здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України та надання її Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:20
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Аналоги ми не розглядаємо.
Що стосується «вказувати назву» це прописано в Додатку 3 в таблиці.
Допускаємо всіх ФОП. Ціна повинна включати в себе всі витрати на сплату податків і зборів тощо та інші витрати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 5 457,00
UAH з ПДВ
5 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:29
Технічні вимоги.jpg
22 листопада 2019 12:29
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 10:44
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
22 листопада 2019 10:44
ДОВІДКА документи (1).pdf
22 листопада 2019 10:44
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
22 листопада 2019 10:44
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
22 листопада 2019 10:44
ПАСПОРТ 1.pdf
22 листопада 2019 10:44
ПАСПОРТ 12,13.pdf
22 листопада 2019 10:44
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
22 листопада 2019 10:44
ИНН код.pdf
22 листопада 2019 10:44
ДОВІДКА документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Переможець 5 457,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 09:40

Документи

26 листопада 2019 09:40
Рішення (ФОП Мусенко К.В.).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
5 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 09:40
Рішення (ФОП Мусенко К.В.).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 324Е від 28.11.2019 (пульт).PDF укладений
28 листопада 2019 17:00