Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо рідинне: Бензин А-95; Бензин А-92, Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 800 550,00 UAH
UA-2019-11-19-000480-c 33fad579afb2468dad28bf81dfdc16fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тесля Леся Богданівна

+380324751581 tr_vodokanal@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ
Код ЄДРПОУ: 33086713
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59
Контактна особа: Тесля Леся Богданівна
+380324751581
tr_vodokanal@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 11:14
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 11:14
Початок аукціону: 05 грудня 2019 12:21
Очікувана вартість: 1 800 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67000 літр
Паливо рідинне: Бензин А-95; Бензин А-92, Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця І.Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар Покупцем здійснюється після пред'явлення Постачальником рахунку (накладної) на умовах відтермінування платежу,- протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:12
Проект Договору 2020.docx
19 листопада 2019 11:12
Тендерна документацiя 2020.docx
19 листопада 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:12
Проект Договору 2020.docx
19 листопада 2019 11:12
Тендерна документацiя 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000480-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 12 грудня 2019 18:33
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
П.3.5.1. Ч. 5 розділу 3 тендерної дкоументації передбачає наступну вимогу кваліфікаційного характеру:
«У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження відповідності таким кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України:
Довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних або залучених стаціонарних АЗС з посиланням на правові підстави їх використання».
В довідці, наданій Учасником в складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність АЗС без зазначення правових підстав їх використання.
Окрім цього, сертифікати відповідності на товар, що є предметом закупівлі, дійсні до 09.12.2019р., що слугувало підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 13:29
Добрий день! У відповідь на Вашу вимогу щодо дискваліфікації ТОВ «ВОГ КАРД» у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, керуючись ч.3 статті 30 Закону України « Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
ТОВ «ВОГ КАРД» надано довідку № 2265 від 02.12.2019 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору.
Даною довідкою ТОВ «ВОГ КАРД» підтверджує наявність АЗС та вказує правові підстави їх використання:
- реалізація нафтопродуктів підтверджена Договором № 108 від 27 червня 2019 року, укладеного між ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛЬ МАРКЕТ» з терміном дії до 31.12.2022 року. Згідно Договору реалізація нафтопродуктів здійснюється на розгалуженій мережі автозаправних комплексів по всіх регіонах України ( у додатку № 5 Договору надано перелік ТО (АЗС), а також здійснюють заправку автотранспорту за талонами.
- користування, забезпечення належного обслуговування та організація відпуску нафтопродуктів підтверджена Договором № 01/10 від 01 жовтня 2019 року укладеного між ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛЬ МАРКЕТ» з терміном дії до 31.12.2020 року. У розділі «Предмет договору» передбачено забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам, зокрема:
п.1.1.1 послуги з надання повного та безперешкодного доступу до інфраструктури АЗК та обладнання АЗК ( обслуговування пластикових сматр-карт, талонів, паливних карток, карток на пальне, відомостей обліку);
п.1.1.2. послуга з надання повного та безперешкодного доступу до обладнання АЗК ( паливно-роздавальних колонок та пов’язаного з ним інвентаря);
п.1.1.3. послуга з надання повного та безперешкодного доступу до під’їздних шляхів та інших шляхів, які забезпечують заїзд та виїзд автотранспорту;
п.1.1.4. послуга з надання повного та безперешкодного доступу клієнтів до приміщень, будівель, споруд, майданчиків, які розташовані ( входять до складу) АЗК з метою отримання товарів та послуг;
п.1.1.5. послуга з надання повного та безперешкодного доступу клієнтів до місць розміщення транспортних засобів на території АЗК.
Щодо сертифікатів відповідності на товар, що є предметом закупівлі інформуємо, що Вами надано копії сертифікатів відповідності нафтопродуктів терміном дії до 09.12.2019 року.
На момент розгляду тендерним комітетом Вашої тендерної пропозиції ( 11.12.2019 року) термін дії закінчився. У своєму гарантійному листі ПП «ОККО КОНТРАКТ» лише підтвердив наявність сертифікатів якості, однак не гарантував, що нові сертифікати відповідності продукції будуть подані після закінчення терміну дії чинних документів.
Враховуючи вищевикладені обставини тендерний комітет Замовника не приймає підстави викладені у Вашій вимозі та вважає пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» загальною вартістю 1 657 070.00 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч сімдесят гривень) по закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливо рідинне) по процедурі відкриті торги такою, що не порушує законодавства та вимог тендерної документації .
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000480-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 16 грудня 2019 10:57
Підстави для відхилення
Повідомляємо Вам, що сертифікати повинні бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції, а не на момент розгляду. Також не отримали відповіді в частині наявності аналогічних сертифікатів в Учасника ТОВ "ВОГ КАРД". Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ВОГ КАРД" за аналогічною підставою щодо подання недійсних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 14:35
Доброго дня! Ваша вимога розгянута і прийнята до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000480-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 16 грудня 2019 12:44
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується із вказаним протоколом розгляду тендерних пропозицій, Замовник застосовує суб’єктивний та необ’єктивний підхід на етапі розгляду тендерних пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт» та ТОВ «ВОГ КАРД».
Однією з підстав відхилення є наявність в складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності терміном дії до 09.12.2019р., на момент розгляду тендерної пропозиції термін дії не закінчився. Замовник зазначає про те, що Учасником не надано гарантійний лист про надання чинних сертифікатів якості після закінчення дії чинних. Наголошуємо, що вимоги тендерної документації не встановлювали обов’язку надання сертифікатів чинних на дату розгляду тендерної пропозиції, а також не передбачали обов’язок надання гарантійного листа про надання чинних сертифікатів якості. Окрім цього, в Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» наявні аналогічні сертифікати з аналогічним терміном дії, проте повідомлення про намір підписати договір із учасником ТОВ «ВОГ КАРД»" сформовано: 12.12.19 р.
В протоколі розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт» зазначено, що Учасник не зазначив в довідці «відомості про учасника»(п.1.6 розділ 5 тендерної документації) інформацію про керівництво та електронну адресу, що слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт». Дана інформація присутня в інших складових частинах тендерної пропозиції, до прикладу: аналогічний договір № 1812000535/191 від 18.12.2018р.
У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження відповідності таким кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України: Довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних або залучених стаціонарних АЗС з посиланням на правові підстави їх використання». Учасник ТОВ «ВОГ КАРД» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність АЗС без зазначення правових підстав їх використання. Однак, Замовник залишає поза увагою підставу для дискваліфікації, посилаючись на наявність даної інформації в іншому документі.
Звертаємо увагу на те, що ч.1 розділу 3 тендерної документації передбачає приклади формальних помилок, які не слугують підставою для відхилення, а саме:
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ зазначена на фірмовому бланку або на відбитку печатки учасника, інших документах).
П. 4. 4 розділу 1 тендерної документації містить інформацію щодо строку поставки, а саме: Січень-грудень 2020 року. В той час, відсутня умова щодо надання підтверджуючих документів в частині поставки впродовж періоду Січень-грудень 2020 . Учасник ПП «ОККО Контракт» надає гарантійний лист від офіційного дистриб’ютора ТОВ БНК-УКРАЇНА як гарантію наявності відносин із офіційним дистриб’ютором виробника, а не як гарантію поставки палива у 2020році. Замовник прийняв рішення про невідповідність умові п. 4. 4 розділу 1 тендерної документації без належного обґрунтування в якій саме частині Учасник не відповідає, оскільки умова тендерної документації не містить вимоги.
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Скаржник не погоджується із вказаним протоколом розгляду тендерних пропозицій, Замовник застосовує суб’єктивний та необ’єктивний підхід на етапі розгляду тендерних пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт» та ТОВ «ВОГ КАРД»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 14:38
Доброго дня! Ваша вимога розглянута і взята до уваги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-19-000480-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 19 грудня 2019 16:52
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «ОККО Контракт» та визначення переможцем торгів ТОВ "ВОГ КАРД" за процедурою відкритих торгів на закупівлю « Код за ДК 021:2015 - 09130000-9, Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо)»
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується із вказаним протоколом розгляду тендерних пропозицій, Замовник застосовує суб’єктивний та необ’єктивний підхід на етапі розгляду тендерних пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт» та ТОВ «ВОГ КАРД».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 17:46
рішення від 21.12.2019 № 19054 +лист Замовника.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 17:46
Рішення від 14.01.2019 № 721.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 721-р/пк-пз від 14.01.2020 року та прийняття рішення про скасування: - протоколу № 08/12/2019 засідання тендерного комітету від 11 грудня 2019 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-КОНТРАКТ» по закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015 -09130000-9 – Нафта і дистиляти. - протоколу № 09/12/2019 засідання тендерного комітету від 12 грудня 2019 року про визнання ТОВ «ВОГ КАРД» переможцем відкритих торгів по закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015 -09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2020 11:12

Документи подані скаржником

19 грудня 2019 16:52
скарга.pdf
19 грудня 2019 16:52
платіжка.pdf

Документи подані замовником

20 січня 2020 10:36
протокол
20 січня 2020 10:57
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 660 740,00
UAH з ПДВ
1 651 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 667 070,00
UAH з ПДВ
1 657 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 11:04
Кучабська.zip
24 січня 2020 11:04
Стоянський.zip
24 січня 2020 11:04
Стоянський_15.01.pdf
23 січня 2020 15:56
ДФС.pdf
23 січня 2020 14:38
Кучабська.zip
23 січня 2020 14:30
Кучабська_15.01.pdf
23 січня 2020 14:30
Довідка.zip
23 січня 2020 14:30
ДФС до 24.01.pdf
06 грудня 2019 16:14
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:06
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:01
паспорт А95.PDF
04 грудня 2019 10:01
паспорт ДПЛ.PDF
04 грудня 2019 10:01
ліцензія.pdf
04 грудня 2019 10:01
Установчі завірені.7z
04 грудня 2019 10:01
Зразки талонів та карт.pdf
04 грудня 2019 10:01
Рітейл_ОК.pdf
04 грудня 2019 10:01
Схід_ОК.pdf
04 грудня 2019 10:01
Схід_гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 10:01
Перелік АЗС Україна (2).pdf
04 грудня 2019 10:01
Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2019 10:01
Гарантійні листи 17 ст.pdf
04 грудня 2019 10:01
АЗС Трускавець.pdf
04 грудня 2019 10:01
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 10:01
Витяг_28.11.rtf
04 грудня 2019 10:01
Паспорт КІО.pdf
04 грудня 2019 10:01
Гарантійний лист _БНК.pdf
04 грудня 2019 10:01
Субпідрядники.pdf
04 грудня 2019 10:01
паспорт ДПЗ.PDF
04 грудня 2019 10:01
паспорт А92.PDF

Публічні документи

13 грудня 2019 12:18
документи переможця.pdf
04 грудня 2019 10:00
документи пропозиції 5.pdf
04 грудня 2019 10:00
документи пропозиції 2.pdf
04 грудня 2019 10:00
документи пропозиції.pdf
04 грудня 2019 10:00
документи пропозиції 4.pdf
04 грудня 2019 10:00
документи пропозиції 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Рішення скасоване 1 651 440,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 11:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 1 657 070,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 11:12
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 1 651 440,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
1 651 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:06
Додаткова _ 3.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:04
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:10
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 липня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:09
Додаткова угода 1_специфікація.pdf зміни до договору
01 червня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 10:02
Додаткова угода зміни до договору
07 лютого 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились прозміну ціни за одиницю товару (без зміни кількості (обсягів) та якості товару) у зв"язку із значним коливанням ціни в сторону зменшення
Номер договору про закупівлю: 48ПТ-2673/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 48 ПТ - 2673/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 48ПТ-2673/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до Договору № 48 ПТ-2673/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у звязку із коливанням ціни такого товару на ринку.Підстава: Висновок Волинської Торгово-Промислової Палати від 13.11.2020 №В-1159
Номер договору про закупівлю: 48ПТ-2673/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 661 346,00
UAH (в тому числі ПДВ 110 224,00 UAH)