Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000446-b 8320ee81660244268bb7bdc6d1cc7fd8
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:26
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:26
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:38
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування - кошти загального і спеціального фонду державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:18
ТД канцтов 2019 Зміни.doc
22 листопада 2019 12:18
Протокол розбіжностей по канц товарах.docx
19 листопада 2019 10:21
ТД канцтов 2019.doc
22 листопада 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 12:18
ТД канцтов 2019 Зміни.doc
22 листопада 2019 12:18
Протокол розбіжностей по канц товарах.docx
19 листопада 2019 10:21
ТД канцтов 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо уточнення номенклатури
Дата подання: 26 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:25
Доброго дня, уточніть будь-ласка розміри необхідних архівних коробок зазначених у п. 55 таблиці номенклатури у додатку "Технічні вимоги"
Відповідь: Розмір архівної коробки:
1. глибина (довжина) - 34 см.
2. висота - 27 см.
3 ширина - 24 см.
щодо тех.вимог
Дата подання: 27 листопада 2019 16:07
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:12
позиція 19 у таблиці в додатку тех.вимоги. В ній зазначено параметри 2-х видів скотчу: 72*66 та 48*200. Який саме пропонувати Учаснику?
Відповідь: Можна 72*66.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000446-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ЛІДЕРОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:39816693
Дата подання: 21 листопада 2019 15:12
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

У Додатку 1 до тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару протягом 2016-2017 років, за будь-який рік (роки) у вказаному вище періоді. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір, вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, та акти прийомки-передачі товарів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника.
Встановлення в тендерній документації вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічний договір є дискримінацією учасників та суперечить ст.ст. 3,5,16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є можливість встановити кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір є дискримінацією учасників та унеможливлюють прийняття участі в торгах учасників які мають аналогічні договори за 2018-2019 роки. Також створюють проблеми, щодо отримання листів-відгуків, оскільки виконання договорів за 2016-2017 роки відбувалось відносно давно, змінювались особи які підписували такі договори та/або здійснювали контроль за їх виконанням.
Незрозумілим є вимога щодо виконання договору саме за 2016-2017 роки.
Суть кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору є насамперед спроможність учасника виконати поставку товару/виконання робіт/надання послуг, що є аналогічними умовам тендерної документації. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір обмежує можливість прийняття участі в закупівлі, та не об’єктивно визначає можливість поставки товару/виконання робіт/надання послуг учасниками.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

09 грудня 2019 14:14
відповідь

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 16:52
Коментар щодо відміни: не було вчасно надано відповідь на скаргу
Документи:
11 грудня 2019 16:52
Протокол