Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000446-b ● 8320ee81660244268bb7bdc6d1cc7fd8
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл |
Код ЄДРПОУ: | 40358308 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53 |
Контактна особа: |
Галущак Леся Анатоліївна +380671709303 lesyahaluschak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 10:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 10:26 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування - кошти загального і спеціального фонду державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 12:18 |
ТД канцтов 2019 Зміни.doc | |
22 листопада 2019 12:18 |
Протокол розбіжностей по канц товарах.docx | |
19 листопада 2019 10:21 |
ТД канцтов 2019.doc |
22 листопада 2019 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2019 12:18 |
ТД канцтов 2019 Зміни.doc
|
|||
22 листопада 2019 12:18 |
Протокол розбіжностей по канц товарах.docx
|
|||
19 листопада 2019 10:21 |
ТД канцтов 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо уточнення номенклатури
Дата подання: 26 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:25
Доброго дня, уточніть будь-ласка розміри необхідних архівних коробок зазначених у п. 55 таблиці номенклатури у додатку "Технічні вимоги"
Відповідь: Розмір архівної коробки:
1. глибина (довжина) - 34 см.
2. висота - 27 см.
3 ширина - 24 см.
1. глибина (довжина) - 34 см.
2. висота - 27 см.
3 ширина - 24 см.
щодо тех.вимог
Дата подання: 27 листопада 2019 16:07
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:12
позиція 19 у таблиці в додатку тех.вимоги. В ній зазначено параметри 2-х видів скотчу: 72*66 та 48*200. Який саме пропонувати Учаснику?
Відповідь: Можна 72*66.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000446-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ЛІДЕРОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:39816693
Дата подання: 21 листопада 2019 15:12
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Додатку 1 до тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару протягом 2016-2017 років, за будь-який рік (роки) у вказаному вище періоді. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір, вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, та акти прийомки-передачі товарів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника.
Встановлення в тендерній документації вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічний договір є дискримінацією учасників та суперечить ст.ст. 3,5,16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є можливість встановити кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір є дискримінацією учасників та унеможливлюють прийняття участі в торгах учасників які мають аналогічні договори за 2018-2019 роки. Також створюють проблеми, щодо отримання листів-відгуків, оскільки виконання договорів за 2016-2017 роки відбувалось відносно давно, змінювались особи які підписували такі договори та/або здійснювали контроль за їх виконанням.
Незрозумілим є вимога щодо виконання договору саме за 2016-2017 роки.
Суть кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору є насамперед спроможність учасника виконати поставку товару/виконання робіт/надання послуг, що є аналогічними умовам тендерної документації. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір обмежує можливість прийняття участі в закупівлі, та не об’єктивно визначає можливість поставки товару/виконання робіт/надання послуг учасниками.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Додатку 1 до тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару протягом 2016-2017 років, за будь-який рік (роки) у вказаному вище періоді. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір, вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, та акти прийомки-передачі товарів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника.
Встановлення в тендерній документації вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічний договір є дискримінацією учасників та суперечить ст.ст. 3,5,16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є можливість встановити кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір є дискримінацією учасників та унеможливлюють прийняття участі в торгах учасників які мають аналогічні договори за 2018-2019 роки. Також створюють проблеми, щодо отримання листів-відгуків, оскільки виконання договорів за 2016-2017 роки відбувалось відносно давно, змінювались особи які підписували такі договори та/або здійснювали контроль за їх виконанням.
Незрозумілим є вимога щодо виконання договору саме за 2016-2017 роки.
Суть кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору є насамперед спроможність учасника виконати поставку товару/виконання робіт/надання послуг, що є аналогічними умовам тендерної документації. Встановлення періоду, протягом якого виконувався аналогічний договір обмежує можливість прийняття участі в закупівлі, та не об’єктивно визначає можливість поставки товару/виконання робіт/надання послуг учасниками.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 грудня 2019 16:52 |
Коментар щодо відміни: | не було вчасно надано відповідь на скаргу |
Документи:
11 грудня 2019 16:52
|
Протокол |