Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сенсорна інтерактивна панель
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000361-a ● 3ee996cd39ea479f80711da61aa22700
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ ІМЕНІ М. Ф. СУМЦОВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02226168 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Університетська, 5 |
Контактна особа: |
Шевцов Іван 380577313568 tender@museum.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сенсорна інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Університетська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 11:14 |
Touchscreen_tender_doc_upd.docx |
19 листопада 2019 11:51 |
Touchscreen_dogovir.docx |
20 листопада 2019 11:14 |
Touchscreen_tender_doc_upd.docx
|
||
19 листопада 2019 11:51 |
Touchscreen_dogovir.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:11
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації не вказані конкретні торгові марки або моделі. Головне, щоб поставлений товар відповідав заданим вимогам.
Так, звичайно, неплатники ПДВ допускаються. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
Так, звичайно, неплатники ПДВ допускаються. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 20 листопада 2019 17:19
Дата відповіді: 20 листопада 2019 19:08
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати панель з габаритними розмірами 143 х 83 см, якщо інші її характеристики повністю відповідають заявленим Вами вимогам?
Відповідь: Ні, це занадто великий розмір.
Вимога щодо надання документів
Дата подання: 22 листопада 2019 12:50
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:51
Шановний Замовник! З метою уникнення травматизму встановлення інтерактивної панелі повинне виконуватися кваліфікованим персоналом з урахуванням властивостей настінної поверхні. У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: кожен учасник у складі своєї пропозиції має надати допуск з електробезпеки для осіб, які будуть виконувати монтаж обладнання. Також мають обов’язково надати свідоцтво Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Послуги зі встановлення панелі не передбачаються у цій закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
58 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сенсорні системи України |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
59 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
85 048,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
87 360,00
UAH з ПДВ
|
85 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА #3352514548 |
Переможець |
58 999,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dogovir.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:12
|